Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Dermalogica for dummies

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-08, 23:41   #1
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.224
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dermalogica for dummies

Jeg har fått en feit lønning (min første ), og skal unne meg litt luksus. Har bestemt meg for å kjøpe noen Dermalogica-produkter. Men hva trenger jeg egentlig? Ser for meg at jeg må ha en ansiktskrem med solfaktor og et renseprodukt. Har blandingshud med noen fete partier. Noen som kan anbefale meg hva jeg kan kjøpe? Trenger jeg flere produkter?

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 11:27   #2
ingis
Fullverdig medlem
 
ingis sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 50
ingis har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Dermalogica for dummies

Jeg bruker daglig disse produktene: Solar Defense Booster SPF30 og Skin Smoothing Cream. De blander jeg slik at solfaktoren blir ca 15.
Jeg fikk disse + andre produkter anbefalt av hudpleier. Dermalogica har masse fine og gode produkter, men hva som passer deg er det nok bare en hudpleier som kan si noe om.
I tillegg vil jeg anbefale Ultracalming Cleanser som renser både øyne og hud, kjempegod. Også Daily Microfoliant, den er uunnværlig

__________________
ingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no