Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å forsove seg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-08, 22:16   #1
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.614
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Å forsove seg

Idag morges ringte vekkerklokken som vanlig kl 5.30. Jeg er treg og "skal bare" gjøre masse rart før jeg kommer meg av gårde på morgenen. Jeg trenger derfor å stå opp 2 timer før jeg skal dra og det er 2 1/2 time før jobben begynner. Jeg drømte tydeligvis godt når vekkerklokken ringte, for jeg slå den av. Jeg var overbevist om at det var lørdag og fortet meg å slå den av før noen andre våknet av den. Begge jentene hadde kommet inn til oss i løpet av natten. Bare kos.

Vi sov nok veldig godt hele familien. Ingen våknet før min mobil ringte. Det var jobben. Jeg var savnet. Hvor var jeg? Hadde jeg noen rapport fra kvelden før? (Jobber i hjemmesykepleien). Da var klokken 8.10.

50 minutter senere var jeg på jobben. Det er ikke dårlig for å være meg. Da hadde jeg klart å dusje, finne frem klær til barna, levere en på skolen og følge henne inn. Hjulpet henne på med klærne siden de hadde utegym. Jeg snakket med læreren. Kjørt til jobben mens tok meg en brødskive i bilen.

Jeg er imponert over at jeg kom meg så fort på jobb. En ting er i hvert fall sikkert: Det er første og siste gang jeg prøver på dette.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 22:24   #2
mamsi
Nybegynner
 
mamsi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Follo
Innlegg: 27
mamsi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Å forsove seg

Det er rett og slett farlig å lukke øynene igjen etter at vekkerklokken har ringt

Har forsovet meg mange ganger pga det....*veeeeldig godt sovehjerte*

__________________
04 og 06
mamsi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 22:27   #3
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.225
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å forsove seg

Vi forsov oss også i dag. Og det er ikke morsomt. Men vi våknet på en litt komisk måte: Jeg har egen kontorplass på Blindern, men hadde ikke fått tilgang med nøkkelkortet etter jul. Så jeg måtte alliere meg med en av de andre som sitter der. Hun pleier å være der ganske tidlig. Jeg våknet av at jeg fikk en melding fra henne ti over åtte: "Hei. Har forsovet meg. Kommer etterhvert..."

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 22:30   #4
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å forsove seg

Jeg hadde en avtale kl 0915.
Idag våknet jeg med et brak 0855, og guttungen sov fremdelles, ny personlig rekord for ham.
Den gamle rekorden var 08:30, en gang, da hadde han vært oppe hele natten.

Hvem kan forutsi noe slikt?

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 22:36   #5
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å forsove seg

Det er pyton å forsove seg. Hele dagen blir helt fjern syns jeg.

Syns du var kjapp jeg.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 22:51   #6
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å forsove seg

Flink og kjapp du var da ja!

Jeg har en veldig søt historie om å forsove seg. Lillesøsteren min gikk i 4-5 klasse eller noe sånt, og en dag var hun litt rar. Så fortalte hun mamma at hun hadde forsovet seg og trengte melding. (Vi storesøstrene gikk på ungsomsskolen og dro mye tidligere enn hun trengte å stå opp.) Jaha, sier mamma, du gikk vel på skolen da du våknet da? Søsteren min blir mørkerød og forteller at hun våknet kl 14.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 22:54   #7
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.614
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å forsove seg

Jeg kan godt forstå at hun ble flau over å forsove så lenge.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 22:55   #8
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.614
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å forsove seg

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Jeg hadde en avtale kl 0915.
Idag våknet jeg med et brak 0855, og guttungen sov fremdelles, ny personlig rekord for ham.
Den gamle rekorden var 08:30, en gang, da hadde han vært oppe hele natten.

Hvem kan forutsi noe slikt?

Er ikke det typisk? Når ungene endelig sover lenge, da må man vekke de. Får håpe at han tar en reprise i morgen.
Rakk du avtalen?

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 22:56   #9
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.614
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å forsove seg

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Vi forsov oss også i dag. Og det er ikke morsomt. Men vi våknet på en litt komisk måte: Jeg har egen kontorplass på Blindern, men hadde ikke fått tilgang med nøkkelkortet etter jul. Så jeg måtte alliere meg med en av de andre som sitter der. Hun pleier å være der ganske tidlig. Jeg våknet av at jeg fikk en melding fra henne ti over åtte: "Hei. Har forsovet meg. Kommer etterhvert..."


Enda godt at dere forsov begge to.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 23:06   #10
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å forsove seg

Opprinnelig lagt inn av Lindamor, her.

Er ikke det typisk? Når ungene endelig sover lenge, da må man vekke de. Får håpe at han tar en reprise i morgen.
Rakk du avtalen?

Bare 5 min. for sen
Guttungen har forresten en 6. sans når det gjelder hvem av foreldrene som skal ta ham om morgenen. Når det er min tur våkner han alltid 0630 eller tidligere ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 13:33   #11
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å forsove seg

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Bare 5 min. for sen
Guttungen har forresten en 6. sans når det gjelder hvem av foreldrene som skal ta ham om morgenen. Når det er min tur våkner han alltid 0630 eller tidligere ...

Det har min og! Kom hjem i dag fra nattevakt kl 9.15, og da først våknet han, mens mannen lå og sov enda. Når jeg skal stå opp med ham er vel klokka nærmere 6.30 ja....

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no