Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5-åring?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-07, 01:10   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5-åring?

Jeg har så lyst til å reise, og veier for og i mot.
Flere aktuelle steder, satser på billig restplass.
Har vært i Hellas mange ganger før, og opplever det som trygt. Har aldri reist alene med barn før, men gutten er lettstelt

  Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 01:14   #2
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5 åring?

Jeg kunne nok gjort det, men bare til et sted jeg hadde vært før og følte meg litt kjent på et vis. Jeg er nok for pysete til noe annet.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 01:19   #3
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5 åring?

Jeg reiste alene til Sør Afrika med en på 4 og en på halvannet. Så ja. Selvsagt.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 03:15   #4
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5 åring?

Ja, det kunne jeg helt fint ha gjort! Jeg ville nok imidlertid bestilt et bosted hvor det var andre barnefamilier og kanskje litt aktiviteter både for store og små.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 08:14   #5
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5 åring?

Det var akkurat de svarene jeg ville ha hihi - vurderer å bestille fly hos reiseselskap, og booke hotell selv. Det blir faktisk latterlig billig, noe som passer studentlommeboken min helt perfekt

  Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 08:21   #6
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5 åring?

Det ville jeg gjort og kos dere.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 08:30   #7
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5 åring?

Ja det ville jeg gjort. Jeg ville reist til et familiedrevet hotell med taverna og en trivelig bestemor som elsker små barn. Da jeg reiste med en ettåring sist jeg var i Hellas, var det f.eks. ikke noe problem å få spise hele måltider uten forstyrrelser - poden krabbet bort til kjøkkenet på tavernaen og ble underholdt av gjengen der. Utelukkende positiv opplevelse - barn er veldig gode kontaktskapere.

Ta med en vogn som gutten kan sove i (med myggnett), så kan du gå ut om kvelden også.

__________________
Gutta -04 og -07

Sist redigert av Tangina : 14-06-07 kl 09:00.
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 08:56   #8
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5 åring?

Jeg har ingen problemer med å se for meg at jeg kunne tatt lillesøster (17 mnd) med på tur til syden alene. Hun er lettstelt og grei og vi hadde nok hatt det helt supert begge to.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 09:09   #9
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5 åring?

nei jeg hadde ikke reist til syden med turbo da han var 1 1\2år, ikke når han var 2 eller 3 heller hehe
men kan god reise alene med han nå, han er 4

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 09:10   #10
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5 åring?

Det hadde jeg gjort, uten å nøle!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 09:15   #11
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5 åring?

Ja, det hadde jeg gjort.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 09:43   #12
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5 åring?

Jeg hadde ikke gjort det. Ikke fordi jeg ikke anser det som trygt, men fordi jeg ville ha kjedet meg. Hvis jeg hadde fått med meg ei venninne med et barn på samme alder, så hadde jeg gjort det.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 10:57   #13
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5 åring?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg hadde ikke gjort det. Ikke fordi jeg ikke anser det som trygt, men fordi jeg ville ha kjedet meg. Hvis jeg hadde fått med meg ei venninne med et barn på samme alder, så hadde jeg gjort det.

Kjede meg skal jeg definitivt ikke gjøre i såfall - tar med meg flere gode bøker jeg ikke har fått lest pga studier. De kan jeg kose meg med etter at vi har vært ute og spist om kvelden, når mini har lagt seg. På dagtid hadde det blitt bading, og litt rusling rundt i området sammen med mini, så nei - jeg skulle ikke kjedet meg.
Men får legge til at jeg er vant til å være alene - så det plager meg ikke nevneverdig

  Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 10:58   #14
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5 åring?

Ja, ikke noe problem.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 11:21   #15
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5 åring?

Ja det kunne jeg nok gjort.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 12:31   #16
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.092
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5-åring?

Ja, det hadde jeg gjort.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 17:44   #17
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5-åring?

Det er kjempe gøy å reise med barn alene. Reiste med eldste jenta mi ifjor. Skikkelig gøy hadde vi det!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 19:04   #18
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5-åring?

Hadde helt klart dratt, så lenge jeg hadde følt meg trygg på stedet.

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 19:52   #19
tiril
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5-åring?

Nei.

  Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 20:39   #20
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde du reist alene ei uke til Hellas med 1,5-åring?

Nei, hadde ikke dratt med så et så lite barn alene. Vi har akkurat vært på sydentur alle 4, og jeg hadde vel ikke øynene bort fra lillebror utenom den tiden vi sov og da jeg blunket!!!
Men med storebror derimot ville vært en gromferie.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no