Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

3-4 ukers sommerferie i Japan?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-15, 22:42   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3-4 ukers sommerferie i Japan?

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Perfekt tråd nå, vi fabler også om Japan til sommeren.

Kult, da må du dele erfaringer. Vi (eh ... jeg) tenker sommeren 2016. Om det ikke blir Cuba først.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-15, 23:04   #22
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3-4 ukers sommerferie i Japan?

Jeg ville svippet over til Korea en tur. Bare for å spise Bulgogi.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-15, 23:53   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3-4 ukers sommerferie i Japan?

Korea har jeg faktisk vurdert! Jeg er veldig glad i koreansk mat, og gjennom familien har jeg av ulike årsaker vært på ganske mange koreanske kulturarrangement.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-15, 08:16   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3-4 ukers sommerferie i Japan?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hva med fine strender da?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Kult, da må du dele erfaringer. Vi (eh ... jeg) tenker sommeren 2016. Om det ikke blir Cuba først.

Hvis strender har høy prioritet, så ville jeg valgt Cuba i første omgang. Jeg har vært på nydelige strender i Japan, f.eks. i Kamakura (tror jeg). Men strender er liksom ikke helt greia i Japan.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-15, 09:29   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3-4 ukers sommerferie i Japan?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hvis strender har høy prioritet, så ville jeg valgt Cuba i første omgang. Jeg har vært på nydelige strender i Japan, f.eks. i Kamakura (tror jeg). Men strender er liksom ikke helt greia i Japan.

Nei, strender er ikke greia for en Japanferie, men om vi skal være der i 4 uker, og det er rundt 40 varmegrader og jeg ikke kan besøke andre badesteder på grunn av tatoveringene mine så hadde det vært greit å kunne oppleve den siden av Japan også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 20:24   #26
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 3-4 ukers sommerferie i Japan?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Kult, da må du dele erfaringer. Vi (eh ... jeg) tenker sommeren 2016. Om det ikke blir Cuba først.

Absolutt! Nå har vi ikke bestemt oss enda, men det frister veldig.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 20:35   #27
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3-4 ukers sommerferie i Japan?

Hva er greia med tatoveringene? Er det ufint å vise dem?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 21:22   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3-4 ukers sommerferie i Japan?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Hva er greia med tatoveringene? Er det ufint å vise dem?

Nei, tradisjonelt sett var det bare den japanske mafiaen som var tatovert, yacuzaene. Ironisk nok er japansk tatoveringskunst noe av absolutt verdens beste, og tatoveringene yakuzaene har, er nydelige. Litt anderledes den russiske mafiaen. De er ikke særlig fine.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-15, 11:46   #29
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: 3-4 ukers sommerferie i Japan?

Japan er en reisedrøm, og da ville vi fått med oss Ghiblimuseet. Anbefaler alle filmer fra Studio Ghibli for både barn og voksne, de er virkelig små kunstverk med gode historier (og mye japansk natur, arkitektur osv.).

Har skjønt at det ikke er bare-bare å få billetter til Ghiblimuseet, så det burde man visst vie særlig oppmerksomhet i planleggingen?

Så ville jeg dratt til et nabolag med mye subkultur-klær, f.eks. Harajuku.

http://www.japan-talk.com/jt/new/5-m...-neighborhoods

Kjenner jeg meg selv rett, ville jeg shoppet særlig i to retninger - anime-moro og matboks-moro. Japanerne er dritgode på bento-bokser og matpakkestyling. Sånn foruten elektronikk, som sikkert sier seg selv.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-15, 09:17   #30
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3-4 ukers sommerferie i Japan?

Jeg har ikke glemt at jeg har lovd å komme med forslag til å gjøre i Tokyo. Det kommer.

Men jeg snakket med eldstesønnen i går. Han har masse tatoveringer, og var i Tokyo i påska. Jeg spurte om det var noe problem, men han sa at de som regel driter i "vestlige" tatoveringer.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-15, 22:12   #31
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3-4 ukers sommerferie i Japan?

Vi var i Tokyo i fem dager, bare. Altfor lite. Spesielt siden sønnen min ble syk én dag, og mannen min syk en kveld og en natt. : pingler :

Vi rakk ikke så mye, men anbefaler følgende:

- Ghibli-museet
- Fiskemarkedet (stå opp tidlig). Utrolig mye rart å se. Pass deg for gaffeltruckgærningene, og spis frokostsushi om du tør.
- Shibuya-gatekrysset. Ikonisk. Ypperlig utsikt fra Starbucks, men kamp om vindusplassene
- Sensoji-tempelet
- Akihabara for "all your gaming needs"
- Ta en drink og nyte utsikten fra New York Bar i Park Hyatt
- Bo en natt på Park Hyatt (vel å merke om man er like Lost in Translation-nerdete som oss). Storartet!
- Shinjuku-stasjonen og området rundt. For shopping og underholdning. Stasjonen er den største i Tokyo, og har over 200 utganger. Lykke til med å finne riktig utgang!

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-15, 20:16   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3-4 ukers sommerferie i Japan?

OK, tråden er plukket opp igjen. Hiaawata og jeg har begynt å spare og planlegge. Det er utsatt ett år da, til 2017.

Hvor lenge må vi være i Tokyo for å føle at vi har fått med oss det vi trenger? Vi må få med oss ALT av japansk popkultur, inkludert manga, mote, gundam, spill etc. I tillegg til mat, fiskemarkedet, og jeg har funnet noen fjelltopper jeg vil opp på utenfor byen og jeg MÅ spasere i en bambusskog.

Også MÅ vi visst i Disneyparken. Er Osaka såpass bra at vi bør reise dit, slik at vi kan dra i Universal også?

Hvor lenge MÅ jeg være i Kyoto? Jeg vurderer forresten å se Ringu-filmene igjen, for å finne igjen noen av stedene som var så nydelige, men jeg vet ikke om jeg tør.

Denne guiden har mange gode tips, viser det seg: http://www.japan-guide.com/e/e623.html

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-15, 20:26   #33
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3-4 ukers sommerferie i Japan?

Også MÅ jeg til noen av stedene der Wolverinefilmen ble spilt inn.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-15, 12:24   #34
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.614
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: 3-4 ukers sommerferie i Japan?

Og jeg MÅ væme!

Neida, jeg bare drømmer litt i tråden din, og venter på at Tiden Er Inne for oss.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-15, 12:50   #35
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3-4 ukers sommerferie i Japan?

Kanskje tiden er inne om to år?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-15, 20:44   #36
Varta
Bookhouse girl
 
Varta sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 483
Varta er populærVarta er populærVarta er populær
Standard

Sv: 3-4 ukers sommerferie i Japan?

Osaka har verdens aller flotteste akvarium, og er kjent for god mat. Det ligger langs Shinkansen, så lett å stikke innom et par dager fra Kyoto. Og Kyoto må man til. Det er også fint med noen dager i fjellene. Vi bodde på et lekkert hotell ved foten av Mt Fuji. Drar dere om sommeren er det sikkert deilig å komme til et litt kjøligere sted også.

Varta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-15, 21:02   #37
Varta
Bookhouse girl
 
Varta sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 483
Varta er populærVarta er populærVarta er populær
Standard

Sv: 3-4 ukers sommerferie i Japan?

Og hvis dere liker Ghibli-filmer kan man besøke badehuset fra Chihiro og heksene i Matsuyama. Det heter Dogo Onsen og er 300 år gammelt, og bygget over en hellig kilde. Man kommer dit lett med tog.

Ellers er det kanskje ikke hyggelig akkurat, men jeg vil også anbefale Hiroshima. Det gjorde dypt inntrykk på oss. Og er man først der, er den vidunderlig vakre øya Miyajima bare en dagstur unna. Der finner man et berømt tempel bygget delvis ute i vannet, et hellig fjell, verdens beste østers og tamme rådyr i gatene.

(Tamme rådyr finner man også i den gamle keiserhovedstaden Nara, en fin dagstur fra Kyoto.)

Varta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-15, 21:11   #38
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3-4 ukers sommerferie i Japan?

Barna satte Japan på topp tre på Bukettlisten vi lagde i sommer (jeg er helt enig, det samme et mannen, som har vært der flere ganger), så jeg skjønner jeg har å henge her.

Hvor lenge trenger man? Er to uker nok, eller må man ha tre-fire?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-15, 21:24   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3-4 ukers sommerferie i Japan?

Jeg må ha tre-fire. Jeg vil jo gjerne se både arkitektur og natur fra de ulike klimaene i Japan, og vil heldt se HELE landet.

Oh, gode tips Varta! Badehuset fra Chihiro! Sånn bortsett fra at jeg ikke slipper inn med alle tatoveringene mine.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-15, 21:47   #40
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3-4 ukers sommerferie i Japan?

Jeg kan anbefale Osaka, jeg også. Jeg kan borge for både akvariet og maten. Veldig morsomt japansk gateliv også, sjekk krabberestauranten:



Også har de monorail. Og et ganske fint slott (men enda finere er det i Himeji, som ikke er så altfor langt unna).

Dere MÅ til Kyoto.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no