Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

All inclusive - hva tenker du?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-14, 21:18   #21
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: All inclusive - hva tenker du?

Jeg er veldig negativ til AI. Vi var på Kypros for 3 år siden, og bodde på ett AI hotell, men vi hadde bare halvpensjOn. Og det var jeg sjeleglad for. Maten på hotellet var buffet og ikke noe å skrive hjem om. Nesten alle de lokale restaurantene (utkantområde av Aya Napa) var lagt ned, men vegg i vegg med hotellet var det en tradisjonell kypriotisk taverna hvor vi spiste mange ganger. Vi var ofte de eneste gjestene, og pratet endel med det eldre ekteparet som drev restauranten. De bodde i samme hus. Det var hjerteskjærende å høre om hvordan AI hadde inntatt Kypros og ødelagt det lokale rsstaurantlivet. Det var spøkelsesby! Kona hadde tårer i øynene når hun fortalte. På hotellet vi bodde jobbet det for øvrig ingen kyprioter som jobbet. Alle i bar/restaurant/resepsjon var fra "russisktalende" mens vaskedamene var fra Bulgaria. Jeg fikk skikkelig avsmak for hele charterkonseptet egentlig, og forbannet meg på at vi aldri skal på charter i sommerferien. Men jeg tør ikke love at jeg ikke kan finne på å ta en ukestur om vinteren hvis det passer. Men aldri AI!

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 21:37   #22
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: All inclusive - hva tenker du?

Vi har ikke valgt det, for vi er bekymret for at 4 av 5 i familien ville legge unødvendig på seg da. : sparke:

Ellers hadde vi nok spart mye på det - spesielt middag, det hadde vært praktisk, mer ungene likte og mindre styr.

Vi har hatt frokost, og det var 'ille nok'. Men så hadde de mye vi likte da, og jeg så av tilbudet de hadde til lunch/middag at vi hadde likt det også. Nå kjøpte vi egen brødlunch og overdrev ikke med middag. Buffet blir noe annet - for oss.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 21:47   #23
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: All incl. - hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg har hørt om greske øyer og tyrkiske landsbyer der det lokale næringslivet er lagt dør etter at det kom et AI-hotell i nærheten.

Jeg liker ikke konseptet, det innbyr til sløsing og overspising, det utarmer lokalmiljøet og har noe fråtseri-aktig over seg som byr meg i mot i en verden der få kan spise seg mett. At man ikke forlater/trenger å forlate luksusinnhengningen sin og få være i fred for det landet de er i er også litt rart. Jeg liker å være i landet, snakke med folk, spise her og der og oppleve litt.

Med forbehold om at jeg aldri har vært på AI og neppe kommer til å være det.

Signerer! Jeg er i skrivende stund på Karpathos hvor flere av våre greske venner sliter pga AI. Det gjelder ikke bare spisesteder, men også bilutleie og souvernirbutikker. AI ødelegger de små familiebedriftene. I følge våre venner her har antall turister til øya økt, mens omsetningen til de fleste småbedrifter har gått ned, og alle skylder på AI.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 21:51   #24
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.861
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: All incl. - hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg liker ikke konseptet, det innbyr til sløsing og overspising, det utarmer lokalmiljøet og har noe fråtseri-aktig over seg som byr meg i mot i en verden der få kan spise seg mett. At man ikke forlater/trenger å forlate luksusinnhengningen sin og få være i fred for det landet de er i er også litt rart. Jeg liker å være i landet, snakke med folk, spise her og der og oppleve litt.


Helt enig.

Jeg har aldri vært på slike ferier, konseptet frister overhodet ikke.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 21:55   #25
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - hva tenker du?

Vi har testet det ut et par ganger, men det er for kjedelig for oss. Ikke synes vi maten er så god heller. Men jeg skal ikke nekte for at det var praktisk når vi var på Rhodos med en baby på 10 uker og en på 3.5 år.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 21:58   #26
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: All inclusive - hva tenker du?

Kan du ikke dra på charter uten AI? Du kan f.eks bestille med frokost. Det er vel lettvint nok å bestille lunsj og middag ute, trenger som regel ikke rusle langt heller.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 22:02   #27
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - hva tenker du?

Å ha frokost inkludert derimot synes vi er veldig greit.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 22:24   #28
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - hva tenker du?

Min erfaring med store senter er at det er god mat, fin mat, hygienisk helt prima og det er overraskende variert. Og at det fungerer aldeles utmerket hvis man først vil ha skikkelig ferie på boks. Klart man kan bli litt lei, men jeg blir ikke lei på ei uke i hvertfall.

På tettsteder er jeg imidlertid skeptisk, men det går mer på hva det gjør med lokalt næringsliv og mindre på hvordan det fungerer på hotellet. Det er også helt sikkert dårligere AI-løsninger på mindre hoteller rett og slett fordi det har blitt et søkeord for endel som bestiller tur.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 22:43   #29
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - hva tenker du?

Vi har gjort det en gang, på en storfamilietur.

Maten var ok, hverken mer eller mindre. Men jeg er ikke nødvendigvis så storspist av meg og er ganske fornøyd med en suppe til lunsj, salat og kjøtt til middag og dessert og is og vin ellers når mat uansett ikke er poenget, liksom. Noen av ungene i følget levde av pommes frittes og loff og is hele uka, andre spiste mer variert og forsynte seg med både pasta og agurk.

På denne typen ferie var det greit med kantinepregete og hurlumheiaktige måltider, for det blir det uansett når vi er hele hurven med haugevis av små unger samlet.

Men når vi er bare kjernefamilien så vil jeg ha ordentlige måltider, der vi setter oss rundt et fredelig bord sammen, velger mat vi virkelig liker, koser oss mens vi venter og spiser sammen. Det er viktig for oss som familie.


Ingen av oss opplevde å bli dårlige, men vi har sterke mager, alle sammen. Vi så en del voksne satt med øl i solsenga mer eller mindre fra frokost og gjennom dagen, og jeg stusset på det mest fra et smaksmessig perspektiv: å sitte og pimpe lunkent, dovent og tynt øl fra plastglass er virkelig utrolig lite fristende. Men jeg observerte ingen som ble beruset.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 22:47   #30
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Vi har ikke valgt det, for vi er bekymret for at 4 av 5 i familien ville legge unødvendig på seg da. : sparke:

Jeg gikk ned 1-2 kilo på den ene uka, i kid you not.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 22:56   #31
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: All inclusive - hva tenker du?

Nå kom jeg på et fantastisk hotell vi bodde på i Italia den gang vi var på interrail.Det var full pensjon og jeg og min venninne kom fra stranden og skiftet til lunsj og middag. Det var litt pinlig de dagene vi kom for sent, husker jeg. Det var all inclusiven sin, det.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-14, 23:58   #32
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.414
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: All inclusive - hva tenker du?

Vi har aldri vært på ferie med AI, heller ikke med frokost (jo, i London, men det blir noe annet). Går til bakeren, vi får til og med bestilt glutenfritt, fersk brød på stamstedet vårt på Kreta. Litt negativ til AI pga etikk: sløsing og få i lokalsamfunnet som nyter godt av turistene, men viktigst er at det er koselig å kunne gå ulike steder, selv om vi har favorittsteder som får mange besøk. Jeg er også litt sånn som mister matlysten når jeg ser for mye mat.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-14, 03:30   #33
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - hva tenker du?

Harriet og Candy har oppsummert greit hva jeg mener om AI. Jeg kan legge til at jeg ikke syns jeg har mer rett på en ferie med puter sydd under armene enn lokalbefokningen dit jeg reiser har rett på et velfungerende lokalsamfunn. Jeg syns rett og slett ikke det er moralsk ok å benytte seg av AI.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-14, 03:32   #34
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: All inclusive - hva tenker du?

For oss er det en helt uinteressant ferieform.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-14, 04:56   #35
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.973
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - hva tenker du?

Alt til sitt bruk.

Jeg har vært på AI en gang. Da reiste jeg alene med ungene og formålet med ferien var å få sol på kroppen. Alene og med en hyperkresen sønn så var buffet veldig greit. Maten var overraskende god, men jeg antar at det matmessig var greit at vi bare var der én uke.

Sammen med mannen er ikke AI aktuelt. Når vi er to til å dele på ungene (og to til å ta alle matkranglene med gutten som nekter å spise), så vil vi oppleve mer.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-14, 08:59   #36
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: All inclusive - hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Harriet og Candy har oppsummert greit hva jeg mener om AI. Jeg kan legge til at jeg ikke syns jeg har mer rett på en ferie med puter sydd under armene enn lokalbefokningen dit jeg reiser har rett på et velfungerende lokalsamfunn. Jeg syns rett og slett ikke det er moralsk ok å benytte seg av AI.

Jeg er veldig enig!

Dessuten, hvor er sjarmen? Stor matsal, masse folk, kø (?), bundet opp til å spise på bestemte tidspunkt osv osv.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-14, 09:16   #37
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: All inclusive - hva tenker du?

Vi har vært på AI-resort en gang. Forøvrig den eneste gangen vi har vært i "syden" siden vi fikk barn. Jeg syns det var helt greit sånn matmessig. Var høy kvalitet på råvarer, men det hadde vi forsåvidt forventet siden det var et relativt kostbart hotell. Ingen ble syke, men vi pleier nå egentlig ikke å bli syke heller, så det er forsåvidt ikke en målestokk. Ungene likte det godt, særlig minstemann likte at han kunne velge mellom masse forskjellig mat, han er av den kresne typen. De to eldste spiste etterhvert ganske ensidig (var der kun ei uke).

Vi var på resort i huttiheita, så i seg selv hadde nok ikke AI drept restaurantene i nærområdet - det var bare hoteller der, langt til nærmeste by.

Selv om ungene syns vi bør dra til "syden" igjen, så er nok ikke dette min type ferie. Det var greit den uka, vi ville bade og sole oss - og det var det vi gjorde også, hele tiden.

Men maten var som sagt helt ok. Jeg syns det var befriende å slippe å lete etter et ok spisested som passet for alle i familien i den stekende varmen vi hadde.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-14, 09:20   #38
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.243
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - hva tenker du?

Men hvis det ikke var resorts i huttiheita, ville det vært flere på vanlige små hoteller på lokalsamfunnene i nærheten.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-14, 09:27   #39
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: All inclusive - hva tenker du?

Det er jeg egentlig ikke helt sikker på at stemmer, Candy, men jeg har egentlig ikke satt meg inn i saken. Jeg tror ikke egentlig at de små hotellene i lokalsamfunnene trekker de samme turistene som de store resortene gjør. Men som sagt, jeg har kun vært på denne type ferie en gang, så hva vet jeg.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-14, 10:00   #40
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: All inclusive - hva tenker du?

AI er ofte en god deal for familier med barn og grunnen for å velge AI kan være økonomi rett og slett.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no