Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sted å stoppe mellom Stavanger og Oslo

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-14, 19:34   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sted å stoppe mellom Stavanger og Oslo

Ja, sterkt inspirert av Katta.

To voksne, to barn og en hund. Det kommer til å være varmt, og hunden hater bilkjøring.

Det viktigste er at det er gode steder for hunden å stoppe. Tidligere erfaringer er at det er mye parkeringsplasser og sånt langs ruten, men ingen turområder. Nå skal vi ikke gå lang tur, akkurat, men et skogbryn hadde vi satt pris på. Gjerne i nærheten av god mat langs veien. Akkurat god mat har vi riktignok aldri funnet, inntil i vinter, da vi oppdaget den der kafeen oppå en bro ikke langt fra Drammen. Nam!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-14, 20:23   #2
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sted å stoppe mellom Stavanger og Oslo

Jeg kan peke dem ut for deg om jeg får sitte på med dere, men jeg husker dessverre ikke navnene på de stedene vi liker Er litt i farta nå, men kan se om jeg ikke får peilet litt inn siden så kan jeg svare deg bedre da (men da har du kanskje allerede fått noen bedre svar)

Eneste jeg kan si på stående fot er Lyngdal. Jeg har hørt flere som er fornøyde med maten på Lyngdal Inn (noe vi ikke har vært, men vi foretrekker å smøre med oss da det jo er mye fast food langs veien) så da kan én av dere dra dit og bestille, mens ungene dypper føttene, eller mere til, i kulpen og så kan hunden løpe litt på marka rundt om det ikke er andre akkurat der (er jo stort område så det bør gå greit). Da jeg var lita kalte vi det gjerne Store-kulpen og Lille-kulpen. Ved Store-kulpen er den store marka, mens ved Lille-kulpen er det litt buskas og steinstrandlinje (litt kaldere her). Lille-kulpen er det du kan se fra veien, mens du må svinge av veien der det er skiltet til Lyngdal første gang for å komme til Store-kulpen (da får du den på venstre hånd nokså kjapt etterpå). Skjønner du hvor jeg mener? (Eller så er du lommekjent her og ler av teskjeforklaringen min som muligens er noe utdatert når det gjelder Store-kulpen da det nok er et tiår siden vi var der sist )

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-14, 20:33   #3
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sted å stoppe mellom Stavanger og Oslo

Ja! Kom på enda en plass som er fin for hunden, men det er ikke noe matsalg der (det må eventuelt kjøpes i forkant, men det er langt mellom bensinstasjonene på denne strekningen, om jeg ikke husker helt feil, så jeg hadde nok stoppet på den som ligger like etter Moi (der har de en nyyydelig "mokkatrøffel"-sjokolade by the way og så er det jo litt grønt rundt hvor du fint kan la hunden få traske, men ikke uten bånd om den kan løpe ut i veien) - med forbehold om at jeg kjører riktig vei i hodet mitt nå. Stoppestedet jeg tenkte på er oppstigningen til Tronåsen

Og så stoppet vi på en fin, liten badeplass som er nærmere Oslosiden, men der var heller ikke matutsalg. Fin strand og mulighet for hunden å få slippe seg litt (men ikke om det er folk der da, men tror ikke det er så mye folk i det området - uten at jeg vet noe sikkert). Stedet heter Nesheim, og stranden ligger like ved Nesheim skole(?).

Sånn, da må jeg ut og gjøre litt nytte for meg igjen, spisepausen er over, men jeg skal tenke litt til.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-14, 21:00   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sted å stoppe mellom Stavanger og Oslo

Tusen takk! Ska sei!

Fortell mer om den mokkatrøffelsjokoladen! På bensinstasjon?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-14, 21:04   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sted å stoppe mellom Stavanger og Oslo

Det var denne kafeen jeg tenkte på: http://www.marche-restaurants.com/no/marche-holmestrand

Ikke Drammen akkurat, men Holmestrand. Whatever. God mat! Og det eneste stedet på E18/ E39 jeg har funnet god mat.

Men ikke akkurat hundevennlig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-14, 21:28   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.398
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sted å stoppe mellom Stavanger og Oslo

Kjører dere via Sørlandet? Vi spiste ofte på Lyngdal Inn før. Grei nok mat da i alle fall.

Det pleide å være fint å bade ved Kaldvellfjorden i Lillesand.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-14, 21:37   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sted å stoppe mellom Stavanger og Oslo

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Kjører dere via Sørlandet? Vi spiste ofte på Lyngdal Inn før. Grei nok mat da i alle fall.

Det pleide å være fint å bade ved Kaldvellfjorden i Lillesand.

Men er ikke Lillesand langt fra veien? Mannen er allergisk mot å ta avstikkere til koselige Sørlandsbyer...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-14, 21:39   #8
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sted å stoppe mellom Stavanger og Oslo

Lillesand er ikke langt fra E18, den avstikkeren er veldig kort. Grimstad er også veldig nær veien.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-14, 21:41   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sted å stoppe mellom Stavanger og Oslo

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Lillesand er ikke langt fra E18, den avstikkeren er veldig kort.

Takk! Skal videreformidle det og håper at han synes det er kort nok.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-14, 21:45   #10
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sted å stoppe mellom Stavanger og Oslo

Hvis du ser på kartet så ser du hvor kort det er. Begge de byene er vel under fem minutter fra E18 tror jeg. Risør er litt lengre, ca ti minutter.

Hvis dere kjører gamle E18 mellom Grimstad og Arendal er det flere fine steder å stoppe langs veien, inkl den fine stranden ved Strand Hotell Fevik.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-14, 21:58   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.398
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sted å stoppe mellom Stavanger og Oslo

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Men er ikke Lillesand langt fra veien? Mannen er allergisk mot å ta avstikkere til koselige Sørlandsbyer...

Nei, jeg synes absolutt ikke det. Kjempekoselig Sørlandsby. Vi skal snart ha oss en tur. Grimstad er forresten også utrolig koselig!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-14, 21:58   #12
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.398
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sted å stoppe mellom Stavanger og Oslo

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Hvis du ser på kartet så ser du hvor kort det er. Begge de byene er vel under fem minutter fra E18 tror jeg. Risør er litt lengre, ca ti minutter.

Hvis dere kjører gamle E18 mellom Grimstad og Arendal er det flere fine steder å stoppe langs veien, inkl den fine stranden ved Strand Hotell Fevik.

Ja, der er det flott!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-14, 22:00   #13
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sted å stoppe mellom Stavanger og Oslo

Det går også an å stoppe ved Stoa i Arendal. Det er virkelig rett ved E18, og det er en veldig fin badeplass med ferskvann og sandstrand der hvor det er veldig fint å gå tur med hunden, og ta seg et lite bad for store og små. Sørstrand heter badeplassen.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-14, 22:07   #14
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sted å stoppe mellom Stavanger og Oslo

Nå sier han at det ikke er det som er problemet, men at selve pausene blir fort mye lenger. Det går fort en halvtime-time, mener han, og da blir turen veldig forlenget. Ja, han har sine særheter, han og...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-14, 22:08   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sted å stoppe mellom Stavanger og Oslo

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Det går også an å stoppe ved Stoa i Arendal. Det er virkelig rett ved E18, og det er en veldig fin badeplass med ferskvann og sandstrand der hvor det er veldig fint å gå tur med hunden, og ta seg et lite bad for store og små. Sørstrand heter badeplassen.

Høres bra ut!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-14, 01:58   #16
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sted å stoppe mellom Stavanger og Oslo

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Tusen takk! Ska sei!

Fortell mer om den mokkatrøffelsjokoladen! På bensinstasjon?

Jupp, Mokkatrøffel


Du finner den på Statoilstasjonen like etter Moi sentrum.

Jeg har ikke greid å komme på flere steder som er både matvennlig og hundevennlig. Jeg ser for meg enkelte større, fine rasteplasser, men jeg klarer ikke å si så mye mer om hva stedene heter (hender ofte at stoppet skyldes at noen "må tisse nåååå" så da blir det å hive seg inn på første sted ).

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-14, 08:31   #17
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sted å stoppe mellom Stavanger og Oslo

Åja den sjokoladen, ja!

Tusen takk for gode svar!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-14, 08:46   #18
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sted å stoppe mellom Stavanger og Oslo

Vi pleier stoppe mellom Arendal og Kristiansand, fordi det er passe på halvvegen. Viss vi skal vere effektive eller det er dårleg ver, pleier vi køyre av ved Sørlandssenteret og spise på Dolly Dimples (då ringer vi og forhåndsbestiller) i Sørlandsparken (parkeringsplass like ved med overblikk over fullpakka bil). Viss vi har litt betre tid, pleier vi køyre av til Grimstad, som eg trur er den sørlandsbyen som ligg nærmast E18 og gå ein tur på bryggen, handle mat på Oddensenteret og spise ute.

Telemarksporten ved avkøyringa til Porsgrunn er veldig typisk veikro med Dagens trailermat eller burger. Men det er ein menybutikk der, så det er mogleg å få tak i anna mat og. Her er det ein fin leikeplass med klatrestativ og sånt.

Den Marché-kroa ved Holmestrand har god mat, ja. Men eg synest vi er for nesten-heime til å stoppe der. Men eg tenker ofte at det ikkje er så viktig med supermat på sjølve bilturen, viss eg ikkje har lyst på vegkromat, pleier eg smøre matpakke.

Eit alternativ er jo å ta med eingangsgrill og grillmat. Då kan ein stoppe nesten kor som helst. Det har vi ofte gjort, når vi har køyrd Brokke-Suleskar, for der er det lite matservering mellom Notodden og Ålgård.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-14, 09:17   #19
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sted å stoppe mellom Stavanger og Oslo

Takk for tips! Grimstad noteres.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no