Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Underholdning på fly for en 2-åring?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-07, 21:03   #21
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Underholdning på fly for en 2-åring?

Vi bruker å ha med en magnettavle med enten biler eller dyr som skal klistres på, noen småbiler eller tog, tegnesaker, bøker og blad. Ofte får man utdelt en pakke fra flyvertene og denne er svært spennende, varer ofte minst en time :erfaren: I tillegg har vi med noe kjeks,frukt og nok vann.

Ellers så bruker det morsomste å være å stå på fanget og se hva som skjer i flyet.

Vi skal kjøre til Kroatia i sommer og da skal vi kjøpe dvd til bilen!

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 21:04   #22
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underholdning på fly for en 2-åring?

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Dere erfarne, Tinetoff og MissN - hva slags øretelefoner bruker dere til 2 åringene?

Helt vanlige med bøyle her, jeg passet bare på å få et par hvor bøylen kunne reguleres så den ble liten nok til frøkna. Kostet 99.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 21:05   #23
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underholdning på fly for en 2-åring?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Hva med sånn tegnebrett med penn som henger fast, som man bare "drar over" så viskes ting bort? Når jeg tenker meg om burde absolutt vi hatt det.

Det er det jeg mener med magnettegnetavle. De finnes i små og lette versjoner også.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 21:06   #24
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Underholdning på fly for en 2-åring?

Jeg startet denne tråden før jul, og fikk mange gode svar der: http://www.foreldreportalen.no/forum...ead.php?t=3146

Vi fløy til den Dominikanske republikk med Snuppa som da var 1,5 år, og gruet oss veldig til flyturen. Men det gikk kjempebra! Vi hadde med en del småting som vi pakket inn på forhånd. En liten pakke kjeks, en eske rosiner, trepuslespill med 5 biter, en kortstokk med bilder av dyr (gjør ingenting at noen blir borte!), en tavle man kan tegne på og viske ut igjen, og et album med bilder av familien. Alt sammen nytt for anledningen.

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 21:13   #25
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underholdning på fly for en 2-åring?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ellers anbefaler jeg Vallergan for å sove godt. Men prøv en dose før avreise; noen barn blir gira og propell istedet for døsige.

Synes kanskje det er i overkant å gi barn legemidler for at de skal sove på flyet (og ikke forstyrre foreldrene?)... Får du leger til å forskrive Vallergan for at barn skal fly?

4 timers flytur bør man kunne holde ut uten medikamentell behandling, og følger du alle de gode rådene du har fått, går det helt sikkert fint Hvis du kan bestille seter med litt ekstra benplass, har det vært positivt på våre turer. Litt mulighet til å strekke bena "foran" setene liksom.

God tur!

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 21:15   #26
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Underholdning på fly for en 2-åring?

Jeg trodde dere mente tavle til å sette magnetbokstaver og andre magneter på. Sånn tegnetavle som man lett visker av har vi her hjemme. Det er ingen suksess hos ztjerna. Når han hører på MP3-spilleren bruker han våre 500 kroners høretelefoner med bøyle. Far i huset er veldig opptatt av at sønnen ikke skal utsettes for dårlig lydkvalitet

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 21:23   #27
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Underholdning på fly for en 2-åring?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg trodde dere mente tavle til å sette magnetbokstaver og andre magneter på. Sånn tegnetavle som man lett visker av har vi her hjemme. Det er ingen suksess hos ztjerna. Når han hører på MP3-spilleren bruker han våre 500 kroners høretelefoner med bøyle. Far i huset er veldig opptatt av at sønnen ikke skal utsettes for dårlig lydkvalitet

Jeg trodde også det var en magnettavle/bord.Vi har 2 forskjellige som vi har fått i bokklubben, en med biler, tog, båter og fly og tavlen er et landskap der disse delene skal plasseres rundt på. Den andre med dyr. De er ikke større enn et A4 ark og veldig morsomme

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 21:40   #28
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.459
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underholdning på fly for en 2-åring?

Jeg er veldig glad for denne tråden og abonnerer veldig intenst.

Sånne små magnettavler (for å tegne) skal jeg prøve å få tak i (skal sågar pakke den inn), for jenta mi er glad i den kjempestore hun har. MP3-spiller går greit når hun skal sove, men ikke ellers. Hun bare river av seg headsetet. Skal høre med samboer ang bærbar dvd-spiller. Ikke dumt.

Ellers er min erfaring at det alltid går bedre enn jeg tror, til tross for at jenta mi er ganske vill og hater å sitte i ro på fanget. Det er som om hun godtar mer når vi er i en så spesiell situasjon. Litt protester regner vi med, men med iherdig innsats fra oss på underholdningsfronten går det som regel på et vis (har ingen ambisjoner om å slappe av og lese på flyet likevel). Vi skal fly fire timer uten mellomlanding, og den dekkes delvis av totimersduppen hennes. Vi har reist mer komplisert enn som så, så det skal nok gå greit denne også. Men jeg er stadig takknemlig for gode tips for å gjøre turen så behagelig som mulig for alle tre!

Noe som har virket bra her er en eller annen boks/pung/beholder, som kan åpnes og lukkes (med litt strev, gjerne en slags låsemekanisme, glidelås e.l.), som inneholder noe som kan puttes oppi og tas ut igjen (kan også godt være litt vanskelig å få oppi og ut igjen), for det kan hun sitte med ganske lenge. Sist gang vi kjørte langt med bil hadde jeg med en gammel sminkepung i fine farger, som lukkes med glidelås, og oppi den putta jeg en tre-fire legofigurer som også kunne settes sammen med litt konsentrasjon. Det klarte å fange oppmerksomheten hennes ganske lenge. Ellers er det bøker som gjelder her.

Festesnor til smokken er et must hvis han bruker smokk, det er slitsomt å måtte bøye seg og ta den opp hver gang den fyker avgårde.

Å gi ungen sovemedisin på en fire timers flytur hadde aldri falt meg inn.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 21-05-07 kl 12:55.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 21:44   #29
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Underholdning på fly for en 2-åring?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Noe som har virket bra her er en eller annen boks/pung/beholder, som kan åpnes og lukkes (med litt strev, gjerne en slags låsemekanisme, glidelås e.l.)

Dette minner meg på at ztjerna elsker hengelåser. Nøkkel inn, nøkkel ut. Prøve å åpne. Mase på mamma for å lukke. Alt som kan åpnes og lukkes er stas. Jeg tror jammen han skal få låne sminkepungen min på flyet. Supert tips!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 11:16   #30
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underholdning på fly for en 2-åring?

*abonnerer*

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 13:26   #31
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underholdning på fly for en 2-åring?

Vi skal snart fly med vår 2 åring. Jeg er veldig spent.
Jeg tror vi tar med en bærbar DVD-spiller. Han er veldig urolig vanligvis.
Hadde vi hatt noe hjelp av Vallergan hadde jeg gitt ham det. Jeg fikk anbefalt å gi antihistamin til mitt ørebarn før flytur, ikke for å sovne men for å gjøre reisen mer behagelig for ørene.
Siden toåringen min allerede er full av antihistamin pga allergi når vi reiser og ikke lenger blir trøtt av dem kan vi ikke gi vallergan i tillegg.

Mange gir Postafen på reise... Er det så veldig annerledes enn å gi Vallergan? (spørsmål til Missa)

For meg som er vant med å gi ungene allergimedisiner titt og ofte virker en dose Vallergan ganske så uskyldig.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 13:30   #32
konemor
Erfaren
 
konemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 861
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: Underholdning på fly for en 2-åring?

[quote=Irma;399777]Kjøpte dem på ebay. 15 stk i en pakke.
Hva søkte du på når du skulle kjøpe på ebay?

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 13:36   #33
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underholdning på fly for en 2-åring?

Opprinnelig lagt inn av konemor, her.

Hva søkte du på når du skulle kjøpe på ebay?

Vacuum storage bag.

Da har jeg vært en tur på lekebutikken. Kjøpte en sånn mini magnet-tegne-tavle til 15,- og en pakke med klistremerker (som kan taes av og på?) med tilhørende ark hvor klistremerkene kan settes på. Denne kostet 25,- tror jeg. Tar minimalt med plass. Ba damen bak disken om å pakke inn også, hvert minutt teller.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 13:37   #34
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underholdning på fly for en 2-åring?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Ellers kan det være greit å vurdere hvordan barnet reagerer på kjeks og frukt. Hos oss er alt med sukker litt risikosport, og gir en veldig kortsiktig gevinst.

Samme her.
Ungene her er veldig glad i kjeks med salt eller kryddersmak.
Jeg tror vi satser på det på flyturen.

Jeg bomma da jeg reiste med tog sist. Ungene slurpa i seg smoothie og kjeks på Oslo S. På minstemann var det som å putte en rakettmotor i ham.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 13:38   #35
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underholdning på fly for en 2-åring?

*noterer* Rosiner er kanskje heller ikke så smart da.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 17:15   #36
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underholdning på fly for en 2-åring?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg fikk anbefalt å gi antihistamin til mitt ørebarn før flytur, ikke for å sovne men for å gjøre reisen mer behagelig for ørene.

Hm. Mitt barn er også ørebarn. Hvorfor hjelper det med antihistamin? Er Vallergan allergimedisin som ikke er antihistaminer?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 20:35   #37
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underholdning på fly for en 2-åring?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Vi skal snart fly med vår 2 åring. Jeg er veldig spent.
Jeg tror vi tar med en bærbar DVD-spiller. Han er veldig urolig vanligvis.
Hadde vi hatt noe hjelp av Vallergan hadde jeg gitt ham det. Jeg fikk anbefalt å gi antihistamin til mitt ørebarn før flytur, ikke for å sovne men for å gjøre reisen mer behagelig for ørene.
Siden toåringen min allerede er full av antihistamin pga allergi når vi reiser og ikke lenger blir trøtt av dem kan vi ikke gi vallergan i tillegg.

Mange gir Postafen på reise... Er det så veldig annerledes enn å gi Vallergan? (spørsmål til Missa)

For meg som er vant med å gi ungene allergimedisiner titt og ofte virker en dose Vallergan ganske så uskyldig.

Sånn umiddelbart, med tanke på antihistaminer (allergi, kvalme/reisesyke, søvn), så tenker jeg at nesedråper som virker slimhinneavsvellende (kun lokalt i nesen) er et bedre alternativ for barn (og voksne) som plages med ørene når de flyr (nedstigning særlig). Det er lettere å utligne trykket når det er bedre plass i neseganger og bihuler. Å drikke ved oppstigning og nedstigning har også funket bra når vi har reist.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 20:50   #38
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Underholdning på fly for en 2-åring?

Abonnerer. Hva med ettåringer? Vi skal til vestkysten av USA, og minstemor vil være 12 mnd når vi reiser. Klarer liksom ikke å se forbi flyturen, for hvordan aktiviserer man en ettåring som aller helst skal krabbe/stabbe rundt hele tiden?

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 20:25   #39
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Underholdning på fly for en 2-åring?

Mannen har vært på Clas Ohlson i dag og kjøpt MP3 spiller til Propellen i dag. Den skal få være med på sommerferie

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 22:05   #40
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underholdning på fly for en 2-åring?

Vi har gitt postafen tidligere. Dette gjør vi nok nå også. Det strider egentlig i mot min overbevisning, men det er så uendelig godt for alle parter når hun sover så godt.

Denne gangen får hun eget sete; ganske deilig. Det koster oss dyrt, men siden hun har fyllt 2, så er det jo ikke noe alternativ.

Vi pakker nok inn en del småting. Hun er ikke særlig flink til å holde på med en og samme ting over lengre tid. Men hun kan høre på iPod overraskende lenge. Vi kan jo legge inn noe barnemusikk også, men egentlig funker Ravi også greit.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no