Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

All inclusive - ja eller nei?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-13, 16:41   #1
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.442
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

All inclusive - ja eller nei?

Vi skal til Kreta i sommer, Caldera Beach. Vi skal være i to uker og vurderer å ha all inclusive en av ukene for å gjøre det litt enkelt. Vi aldri prøvd all inclusive og er egentlig litt skeptiske. Vi er en familie på 4 med 1 kresent barn. Noen som har erfaring med all inclusive her eller andre steder, som har lyst til å komme med gode råd?

skal, skal ikke... Det er spørsmålet...

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-13, 16:43   #2
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Jeg ville aldr hatt, hvis man ser bort fra det prismessige.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-13, 16:49   #3
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Hvor gamle er barna? Vi syns det ble litt travelt med tre små barn i en diger spisesal, men tror nok det hadde vært lettere dersom de hadde vært store nok til å forsyne seg selv og ikke var så små at de måtte ha tilsyn konstant. Hos oss ble det sånn at vi forsynte barna først og når vi endelig fikk spise var ungene ferdige og klare til å springe. Så jeg følte ikke at jeg fikk tid til å nyte maten.

Det hotellet vi bodde på hadde god mat og et enormt utvalg. Så der hadde det iallefall ikke vært vanskelig å finne noe selv om man er kresen. De hadde egen barnebuffet, selv om det ikke nødvendigvis var spesielt sunn mat.

Jeg kunne nok prøvd AI igjen når alle ungene er i skolealder. Men da er de vel kanskje store nok til at det går greit å dra på restauranter også?

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-13, 16:58   #4
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Tja. Hvordan planlegger dere å ha ferien? På det anlegget dere skal er buffetrestauranten ved siden av scenen der både barneshowet og kveldsshowet går. Det er derfor fint å sitte der og spise mens det er show hvis man liker sånt. Det er barn overalt og de ender som regel foran scenen.

Hvis det å ha AI medfører at dere føler at dere ikke kan dra noe sted fordi dere må utnytte AI dere har kjøpt ville jeg latt være. Hvis ikke ville jeg hatt det. Det oppleves som veldig luksus for ungene.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-13, 17:06   #5
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Vi har bestilt AI i sommer. Fordi vi drar med fire unger, hvor av tre er sære i kosten, og det blir enklere med buffet der de kan forsyne seg selv. Pluss at begge vi voksne har hatt et hardt år, og trenger en ferie med minst mulig stress og aktivitet og mest mulig sol og avslapping. Da passer det helt brillefint med ferie hvor maten ble servert og alt er lagt til rette. Selv om jeg til vanlig foretrekker å finne små, koselige restauranter og og bestille a la carte.

Så det er hva man ønsker. Ønsker man det enkelt, da er all inclusive greit.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-13, 17:13   #6
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Jeg har bare hatt AI én gang, på et veldig fænsi sted, men jeg har også bodd noen steder der det har vært mulig. Min ringe erfaring er at buffeten er fantasiløs og kjedelig etter to kvelder. Vi endte med å spise både lunsj og middag andre steder, så for oss var det waste.

Nå ville det ikke vært aktuelt med fullt frislipp på is og brus for oss uansett, men der er det vel også en mulig upside.

Den viktigste grunnen mot AI, synes jeg, er likevel at jeg etisk sett ønsker å legge igjen så mye jeg kan av pengene mine i lokalsamfunnet, ikke hos internasjonale storselskaper. Selv på Kreta.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-13, 17:18   #7
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Jeg vet ikke om det er noen faktor for dere, men dere må gå et lite stykke for å komme til mer interessante restauranter. Ikke langt riktignok, men det var vel et par km. Ta bussen inn til chania en dag. Da får dere litt skikkelig by.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-13, 18:45   #8
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.442
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Barna er 10 og 4 år.

Å ha de med på restaurant er uproblematisk enten det er den ene eller andre restauranter. Å spise hjemme er nok hakket mer avslappende, men tenker å legge minst mulig opp til det denne gangen.

Vi skal være på Kreta i to uker, og skal være en uke på dette hotellet og en uke på et mer sentralt hotell. På det andre hotellet har vi ikke mat.

Vi vurderer AI først og fremst fordi hotellet ser ut til å ligge litt utenfor, og det sånn sett er et lite stykke å gå for å finne noe. Det har også vært en hektisk vår med mye jobbreising og lite familietid. Det prismessige er ikke så viktig, og kjøp av AI binder oss ikke mtp å dra andre steder. Da tenker jeg at bamseklubben binder yngstemann mer

Personlig foretrekker jeg koselige små restauranter, variasjon og ala carte, og jeg er lite for kø og buffet. Jeg kjenner også på at man fortrinnsvis bør legge igjen penger i lokalsamfunnet. Dette er noe av grunnen til at vi tidligere har valgt bort AI.

Vi pleier ikke se show osv, men barnas ønske om bamseklubb og slikt ble utslagsgivende for hotell, så jeg regner med at vi kjører show og full pakke. Og jeg tror at AI kan føles som veldig luksus for barna. Her er det fullt frislipp på is i ferien uansett, det regulerer de ypperlig selv

Katta: hvordan var maten?

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-13, 18:52   #9
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Maten var god, men du blir litt lei buffet hvis du skal være der i to uker, men det skal du jo ikke. Det er ulik buffet hver dag, fokus på ulike deler av verden. Helt kurant. Og veldig fint anlegg, bra for barna. Mine har frislipp på brus og slush og is når vi er på sånne steder, og det opplever de som veldig luksus.

Det er generelt ganske kjedelig rundt hotellet. Hotellet er kjempefint med flere bassengområder, men fullt av folk overalt. Det er bamseklubb og super kids for de større, og showene er absolutt til å leve med. Man må bare ikke tenke på at man burde vært på kulturell ferie, det er ferie på boks og akkurat det leverer de bra for å si det sånn.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-13, 18:55   #10
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Små barn opp til 7-8 år ja, ellers nei takk. Vi er heldigvis ferdig med turist-bomaskin-stå-i-kø-ved-hvert-måltid-og-opp-kl-06-for-å-få-solseng feriene våre.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-13, 18:58   #11
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Små barn opp til 7-8 år ja, ellers nei takk. Vi er heldigvis ferdig med turist-bomaskin-stå-i-kø-ved-hvert-måltid-og-opp-kl-06-for-å-få-solseng feriene våre.

Det er ikke alle steder det er like stinn brakke da, men jeg skjønner hva du mener. Akkurat dette hotellet er ikke så galt.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-13, 18:59   #12
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.442
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Maten var god, men du blir litt lei buffet hvis du skal være der i to uker, men det skal du jo ikke. Det er ulik buffet hver dag, fokus på ulike deler av verden. Helt kurant. Og veldig fint anlegg, bra for barna. Mine har frislipp på brus og slush og is når vi er på sånne steder, og det opplever de som veldig luksus.

Det er generelt ganske kjedelig rundt hotellet. Hotellet er kjempefint med flere bassengområder, men fullt av folk overalt. Det er bamseklubb og super kids for de større, og showene er absolutt til å leve med. Man må bare ikke tenke på at man burde vært på kulturell ferie, det er ferie på boks og akkurat det leverer de bra for å si det sånn.

Ferie på boks Det er akkurat det barna vil ha. Regner med at det blir en uke på resort dag og kveld (blir første gangen jeg prøver det som voksen, og tenker med meg selv... vil dette gå bra?...) Uken før skal vi nok se det kulturelle Kreta, og vi har 14 dager til med ferie som skal tilbringes i mer ekte og kulturelle omgivelser. Det er snart klart for Barnas uke!!!

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-13, 19:00   #13
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.442
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det er ikke alle steder det er like stinn brakke da, men jeg skjønner hva du mener. Akkurat dette hotellet er ikke så galt.

Kan jeg sove til 9-10 og likevel få solseng? :lat:

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-13, 19:02   #14
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av Høns, her.

Kan jeg sove til 9-10 og likevel få solseng? :lat:

Det kommer nok litt an på når du skal dit, det gikk fint da vi var der, men jeg ser for meg at det kanskje er verre midt i fellesferien. Vi var der de to siste ukene før skolestart. De passer veldig på at ingen holder av solsenger, går rundt som en mafia og plukker inn håndklær og annet folk legger fra seg på sengene for å ha dem opptatt hele dagen.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-13, 19:29   #15
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Jeg er ikke fan av all inclusive-har prøvd det en gang og var matlei etter to dager. Liker mye bedre å finne nye restauranter og prøve ut forskjellige konsepter.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-13, 20:04   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av Høns, her.

Kan jeg sove til 9-10 og likevel få solseng? :lat:

Neppe i fellesferien, men er det lite folk er det jo ikke noe problem. Da vi var i Tyrkia i fellesferien i fjor, stod mannen min opp (frivillig, han tok seg en joggetur i samme slengen) kl. 6 hver eneste dag for å rekke å få solsenger (med parasoll) til oss alle sammen. Han ventet til litt før 7 en dag, da var det umulig, så kl. 6 var visst det magiske tidspunktet. En dag forsov han seg, da måtte vi bare dra til byen for det gikk ikke an å være ved bassenget uten solsenger med parasoller. Ørk.
Angående AI; vi hadde dette i Tyrkia, og det er i hvert fall SISTE gang jeg kjører noe all inclusive. Nå har jo vi litt andre utfordringer da siden vi ikke spiser noe animalsk, men uansett matpreferanser så var det en bedriten buffet noen ganger daglig, og maten utenom buffet-tidene var full av fluer og dritt. Dette var Pegasos World. Ungene storkoste seg, heldigvis.
Ja, og så har man jo problemet med at om man skal ut og oppleve noe annet enn resortet, går man glipp av måltidene der og må betale ekstra for mat andre steder. Vi var jo dødsleie av bassengområdet etter et par dager.

AI er dessuten ikke så veldig bra for lokalbefolkningen, da kun resortet nyter godt av turistenes penger. Nå gir det jo endel arbeidsplasser da, men allikevel. Tallulah har skrevet litt om dette i andre tråder.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 00:03   #17
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Neppe i fellesferien, men er det lite folk er det jo ikke noe problem. Da vi var i Tyrkia i fellesferien i fjor, stod mannen min opp (frivillig, han tok seg en joggetur i samme slengen) kl. 6 hver eneste dag for å rekke å få solsenger (med parasoll) til oss alle sammen. Han ventet til litt før 7 en dag, da var det umulig, så kl. 6 var visst det magiske tidspunktet. En dag forsov han seg, da måtte vi bare dra til byen for det gikk ikke an å være ved bassenget uten solsenger med parasoller. Ørk.
Angående AI; vi hadde dette i Tyrkia, og det er i hvert fall SISTE gang jeg kjører noe all inclusive. Nå har jo vi litt andre utfordringer da siden vi ikke spiser noe animalsk, men uansett matpreferanser så var det en bedriten buffet noen ganger daglig, og maten utenom buffet-tidene var full av fluer og dritt. Dette var Pegasos World. Ungene storkoste seg, heldigvis.
Ja, og så har man jo problemet med at om man skal ut og oppleve noe annet enn resortet, går man glipp av måltidene der og må betale ekstra for mat andre steder. Vi var jo dødsleie av bassengområdet etter et par dager.

AI er dessuten ikke så veldig bra for lokalbefolkningen, da kun resortet nyter godt av turistenes penger. Nå gir det jo endel arbeidsplasser da, men allikevel. Tallulah har skrevet litt om dette i andre tråder.

Dette er for meg et viktig argument mot AI. Kanskje det viktigste.

Men, nå har jeg akkurat vært på en AI-anlegg i Tyrkia (med jobben). Jeg vet ikke om man kan velge det bort, det tror jeg ikke man kunne. Men der ville man vært lost uten AI. Hotellområdet var enormt, og flere av oss forlot ikke området. Det var ikke sånn at det var masse hyggelige restauranter 5 minutter unna. Alle de nærmeste stedene var tilsvarende enorme anlegg.

Så er man først et sånt sted, så tenker jeg at det er greit å ha det. Men jeg ser ikke for meg at vi kommer til å reise på et sånt opplegg for familien vår. Det er grei mat, godt og varmt, fint å bade. Men thats it. Jeg er ikke en som skal oppleve så mye hele tiden. Men jeg liker å gå litt rundt å snuse på atmosfæren. Sånne steder har ikke sjarm eller atmosfære. Bare veldig, veldig mye folk.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 00:16   #18
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.932
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Vi har valgt dette en uke av våre tre uker på Kypros denne gangen. Vi pleier heller ikke velge det, men følte for det denne gangen. Siden dere bor litt utenfor denne uken det er snakk om, så synes jeg det høres ut som en god idé.

Vi har aldri problemer med å få solsenger på våre resortferien på diverse Sunwing resorts, men nå skal det sies at vi tusler ut når andre tusler inn for lunch

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 07:14   #19
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Det er meninger både for og mot All Inclusive, vi har valgt å prøve det selv for å finne ut om det er noe vi liker. Vi reiser om et par uker, og skal ha AI i to uker. Planen vår er at vi skal slappe av i denne ferien, og være mest mulig på hotellet. Derfor tror vi AI kan passe oss denne gang. Så får vi se da...

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 09:18   #20
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Så er man først et sånt sted, så tenker jeg at det er greit å ha det. Men jeg ser ikke for meg at vi kommer til å reise på et sånt opplegg for familien vår. Det er grei mat, godt og varmt, fint å bade. Men thats it. Jeg er ikke en som skal oppleve så mye hele tiden. Men jeg liker å gå litt rundt å snuse på atmosfæren. Sånne steder har ikke sjarm eller atmosfære. Bare veldig, veldig mye folk.

Enig. Stå opp kl. 6 i ferien for å slåss om en solstol med en svensk husmor, bare for å ligge som sild i tønne ved bassenget resten av dagen hvis man vinner. Nei takk.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no