Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

SE W995 kontra SE C905

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-09, 00:39   #1
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

SE W995 kontra SE C905

Pr i dag så har jeg en C905. En kongetelefon egentlig, hadde det ikke vært for alle feilene...

For jo...jeg er veldig fornøyd med telefonen, sånn bruksmessig og utseendemessig, men gud bedre så mye tull det har vært på den. 3 ganger har den vært inne på service, først pga feil på taster, så pga kontakten i skyvedelen, og så pga høytaleren. Og nå sitter jeg her med tull på den igjen, nå i form av at den hopper ut i hovedbilde mens jeg skriver sms.

Jeg har prøvd alt fra restart til oppgradering av softvaren, uten at det har hjulpet, så jeg må nok innse at den må inn til service, igjen...

Og nå akter jeg å forlange å få ny telefon. Dette gidder jeg ikke lengre. Jeg er veldig klar over at for å ha krav på nytt produkt, så heter det at produktet skal ha hatt samme feil, eller feil med sammenheng, tre ganger. Min har hatt feil som er uavhengige av hverandre, men jeg kommer til å kjøre hardt på at nok er nok.

Og da kommer jeg til et dillema... skal jeg, om jeg får, bytte i en ny C905, eller skal jeg gå på noe annet? Jeg har da sett meg ut W995 som det beste alternativet.

Jeg er som sagt veldig glad i telefonen min, men jeg innser jo at risikoen for at løpet starter forfra igjen er stor. Det er vel ganske kjent at C905 er en telefon med endel kjente feil...

So what to do?

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 10:25   #2
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SE W995 kontra SE C905

Jeg har C905 og har ikke hatt noen feil.

Det spørs om du kommer noen vei, tar butikken din den inn igjen får de det kansje ikke dekket av SE.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 10:46   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SE W995 kontra SE C905

Jeg trodde det het seg at butikken har krav på å få reparere den 3 ggr uavhengig av feil?
Det kan vel ikke være slik at de skal få reparere samme feilen 3 ggr? Si at du da får feil på skjerm 3 ggr, feil på tastatur 3 ggr, feil med lyd 3 ggr osv.?
Skal du ikke få bruke telefonen din i det hele tatt? Den vil jo ligge på verksted kontinuerlig.

Selv så sikler jeg veldig på W995, så det blir nok den etterhvert.

  Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 11:46   #4
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SE W995 kontra SE C905

Sjuggerpløm: Det skal faktisk være samme feil 3 ganger, kjedelig for kunden, men sånn er det. Noen ganger er jo butikkene snille da.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 13:27   #5
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: SE W995 kontra SE C905

c905 er jo en kamerafon og w995 er en musikk telefon.
Spørs vel han man vil ha.

Jeg driver å ser på telefon og heller mot c905,c 903 eller c901. pga kameraene. klarer ikke å bestemme meg.
hehe

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 13:42   #6
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: SE W995 kontra SE C905

Jeg har W995, men har ikke kommet så langt at jeg har fått prøvd den ut som walkman, siden jeg ikke har lagt over musikk ennå. Radioen er bra da. Og ørepluggene som følger med er fine, men litt trafikkfarlige for myke trafikanter i Oslo sentrum, siden den skjermer for barkgrunnstøy. Men det er en bra telefon, alle nødvendigheter og litt til. Kameraet er greit nok.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 15:42   #7
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: SE W995 kontra SE C905

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

c905 er jo en kamerafon og w995 er en musikk telefon.
Spørs vel han man vil ha.

Jo, det er forskjeller der, men ut fra det jeg kan se, så er telefonene veldig like.

Begge to har 8,1 mp kamera, og begge tar gode bilder. Forskjellen ligger vistnok i at det er litt dårligere blitz på W995. Men det utgjør ikke store forskjellen.

Jeg skal ringe shopen til NetCom i morgen. De jeg kjøpte gjennom. Så får vi se hva de sier. Jeg akter i hvert fall å prøve hardt for å få ny telefon. 4 servicer på under et år, og hvor alle hittil har medført at telefonen er borte i nærmere tre uker, synes jeg ikke er holdbart.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no