Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sommerjakke?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-23, 13:45   #1
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sommerjakke?

Jeg har i lengre tid sagt til venninner (og mannen min) at «det finnes ingen jakker» når de har sagt at de leter etter en ny sommerjakke. For det har vært min erfaring de siste årene.

Men kanskje det gjør det? Finnes det lette, uforede jakker som ikke er dongerijakker, og ikke blazere/dressjakker, og heller ikke anorakker eller allværsjakker? Bare en tynn jakke så man kan ha noe utenpå som ikke varmer mer enn en skjorte? Hva går dere andre i? Må man velge mellom blazer og hoodie, liksom?

Jeg er ganske stor, og det er ikke så lett å finne jakker som passer i størrelsen, men dette problemet ser ut til å gjelde folk innenfor normalområdet også, så kom med alle anbefalinger.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-23, 13:53   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerjakke?

Ja, det finnes.

Jeg har følgende:
* trenchcoat (vindtett, og litt regntett)
* svart linfrakk (verken vind- eller vanntett, men svart så litt varm allikevel)
* vintage, tynn bomberjakke i sateng
* anorakk-aktig fra franske mousequeton i skikkelig tykkvevd bomullslerret så den er vindtett og ganske vanntett
* en quiltet bomullsjakke sydd av gamle indiske tepper

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-23, 13:54   #3
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerjakke?

Jeg har akkurat kjøpt meg denne fra Uniqlo, og er veldig fornøyd med den. Den er superlett, nesten bare en skjorte, men ser også litt ut som verdens mest uformelle dressjakke. Den er stor i størrelsen, jeg bruker L som går fint igjen over min 108 cm byste, så kanskje XL kunne funke på deg?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-23, 13:56   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerjakke?

Jeg ser noe brukbart (og riktignok en del skrot) under kategorien Lette jakker her hos Zalando:

https://www.zalando.no/dameklaer-jakker-lett/

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-23, 13:59   #5
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerjakke?

Den ser veldig ut som noe jeg kunne bruke, Toffskij. Noe av problemet er jo at nesten alt blir for varmt for meg (jeg har både en foret vårjakke, dongerijakke, regnjakke og en nesten vann- og vindtett jakke, men det er allerede for varmt for alle disse i Oslo nå, synes jeg).

… Men så har de ikke den røde i XL, såklart.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-23, 14:03   #6
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerjakke?

Jeg har denne: https://www.zalando.no/inwear-perlei...1g030-t11.html

Men hvis dongerijakke er for varmt så høres det ut som du ikke trenger noen jakke.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 23-05-23 kl 14:08.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-23, 14:46   #7
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerjakke?

Jeg har en helt perfekt fra H&M. Den er supertynn i stoffet, som trenchcoat i fasongen, men helt uten knapper. Den knyttes i livet med belte, men jeg går som regel med den åpen.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-23, 15:49   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerjakke?

Jeg har denne
https://www.matchfashion.no/dameklae...er.color=GREEN
den som heter Pleasure. Kjøpt på 30%

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-23, 16:28   #9
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerjakke?

Det er ikke helt din stil, men jeg har tenkt å få meg noe i denne retningen, bare ikke i polyester:
https://www.zalando.no/jdy-josephine...1g02h-t11.html

Tror jeg blir nødt til å sy en selv, for jeg finner ikke akkurat det jeg vil ha, i et materiale jeg kan stå inne for, i en fin farge/mønster, i et materiale som ikke ser ut som morgenkåpe og til en pris som ikke er landeveisrøveri.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-23, 17:08   #10
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerjakke?

Tusen takk for tips, alle! Jeg er sikkert litt sær, så det er jo ikke så lett å anbefale. (Og Røverdatter, jeg går jo ofte ikke i jakke, eller ender opp med å ta jakken av meg og gå og bære på den, men jeg kunne tenke meg å ha muligheten, i alle fall. Og så hadde det vært fint med en tynn, uforet jakke som er lett å pakke med seg på ferie.)

Jeg likte den Toffen anbefalte, og så fant jeg én jeg likte på Zalando, men den kostet 2500 kroner, så jeg vet ikke helt. Men i det minste har jeg nå funnet ut at det kanskje er «skjortejakke» jeg trenger å søke på for å finne uforede ikke-boblejakker-eller-blazere.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-23, 17:11   #11
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sommerjakke?

Sjekk linjakkene fra Zara, der er det mye fint.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-23, 17:17   #12
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerjakke?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Tusen takk for tips, alle! Jeg er sikkert litt sær, så det er jo ikke så lett å anbefale. (Og Røverdatter, jeg går jo ofte ikke i jakke, eller ender opp med å ta jakken av meg og gå og bære på den, men jeg kunne tenke meg å ha muligheten, i alle fall. Og så hadde det vært fint med en tynn, uforet jakke som er lett å pakke med seg på ferie.)

Jeg likte den Toffen anbefalte, og så fant jeg én jeg likte på Zalando, men den kostet 2500 kroner, så jeg vet ikke helt. Men i det minste har jeg nå funnet ut at det kanskje er «skjortejakke» jeg trenger å søke på for å finne uforede ikke-boblejakker-eller-blazere.

Det kan jo være at en linskjorte fra Cubus er det akkurat du leter etter. De har noen fine nå, som også ville passe i størrelsen, men som bare er helt feil passform til meg, ellers hadde jeg kjøpt det selv. Tror det kan funke bedre for deg.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-23, 17:43   #13
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerjakke?

Godt poeng, Luftslottet! Jeg skal vurdere det.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-23, 17:46   #14
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerjakke?

Ikke at det hjelper deg noe, men jeg har kjøpt en genial en på Vintage Heaven. Den er kort, og i brun lin. Som å ha på en linskjorte, bare at det er en jakke, liksom.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-23, 17:50   #15
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerjakke?

Jeg har nylig kjøpt meg denne, det er en slags mellomting mellom skjorte og jakke. Liker den veldig godt! På bildene ser det nesten ut som jeans-stoff, men det er tynnere og mykere enn det, og veldig god når det egentlig er for varmt for jakke. Fargen er veldig mørk blå. Dette bildet gir egentlig mest riktig inntrykk. Den er stor i størrelsen, jeg kjøpte en størrelse mindre enn jeg vanligvis bruker.

Også har jeg en linblazer fra Zara som jeg er veldig glad i. Ikke veldig blazer-følelse, fordi den er "slaskete" og oversized, og ikke stram i uttrykket (kjøpte den i 2020, men de har vel fortsatt noe i samme dur) og denne, fra Karen By Simonsen, i litt kraftig bomullstoff.

Ellers finnes det en del fint på linfronten hvis man går litt opp i pris, f.eks i merker som Bitte Kai Rand og Nygårdsanna

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 23-05-23 kl 18:13.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-05-23, 18:42   #16
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerjakke?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg har nylig kjøpt meg denne, det er en slags mellomting mellom skjorte og jakke. Liker den veldig godt! På bildene ser det nesten ut som jeans-stoff, men det er tynnere og mykere enn det, og veldig god når det egentlig er for varmt for jakke. Fargen er veldig mørk blå. Dette bildet gir egentlig mest riktig inntrykk. Den er stor i størrelsen, jeg kjøpte en størrelse mindre enn jeg vanligvis bruker.

Også har jeg en linblazer fra Zara som jeg er veldig glad i. Ikke veldig blazer-følelse, fordi den er "slaskete" og oversized, og ikke stram i uttrykket (kjøpte den i 2020, men de har vel fortsatt noe i samme dur) og denne, fra Karen By Simonsen, i litt kraftig bomullstoff.

Ellers finnes det en del fint på linfronten hvis man går litt opp i pris, f.eks i merker som Bitte Kai Rand og Nygårdsanna

Denne her var helt i min gate og ikke så dyr heller, på salg: https://www.bittekairand.no/no/doubleweave-77592.html

Takk for tips!

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-23, 19:11   #17
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerjakke?

Har du sett på løpejakker? De er veldig tynne og lette. Noen har selvsagt et kjempesporty uttrykk, men mange er veldig "vanlige". Tok et søk på zalando nå og synes det var ganske variert både i snitt og farger

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 23-05-23 kl 19:16.
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-23, 19:12   #18
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerjakke?

Jeg har en cargojakke som ligner denne, som jeg bruker om sommeren. Jeg bruker også bomberjakker.
https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/y...rjakke/209452/

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-23, 19:49   #19
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.237
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Sommerjakke?

Min sommerjakke er en Arc'teryx Atom Sl, og jeg er på jakt etter noe som ikke er så athleisure.
Men den funker kjempebra.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-23, 20:27   #20
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerjakke?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Den ser veldig ut som noe jeg kunne bruke, Toffskij. Noe av problemet er jo at nesten alt blir for varmt for meg (jeg har både en foret vårjakke, dongerijakke, regnjakke og en nesten vann- og vindtett jakke, men det er allerede for varmt for alle disse i Oslo nå, synes jeg).

… Men så har de ikke den røde i XL, såklart.

Hvis jakker er for varmt, hva med en åpen linskjorte utenpå en t-skjorte?

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no