Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fin jakke? Hjelp!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-13, 11:16   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin jakke? Hjelp!

Jeg trenger ny jakke En sånn til å bruke t/r jobben, som er presentabel nok til at jeg kan ha den t/r et jobbmøte og til et skjørt eller kjole og litt sånn "kledd".

Som ikke er for kjerring, ikke for fargerik, ikke for Brünhilde-puppete.


Hjelp!

Dette er de jakkene jeg tråkker rundt i nå Det er jo åpenbart at jeg trenger noe annet og jeg aner ikke hva jeg har hatt til å fylle "hullet" før. Den svarte dressjakken min er blitt utslitt, kanskje det var den jeg brukte Eller noe langt strikkejakkeaktig som også er utslitt?



Den svarte av disse:



Og en hvit frakk med store rosa og røde marimekkolignende blomster som jeg har hatt i årevis, kjøpt her inne...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 11:17   #2
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin jakke? Hjelp!

Kjenner meg igjen i jakkeutvalget og abonnerer.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 11:31   #3
M@M
Erfaren
 
M@M sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
Innlegg: 844
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Sv: Fin jakke? Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Kjenner meg igjen i jakkeutvalget og abonnerer.

Jeg også
*hjelpsom*

__________________
Mammaen til supergutt 2003
Drømmer om lillebrøster, men det tar visst sin tid..
M@M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 11:32   #4
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fin jakke? Hjelp!

Butikkene er jo fulle av ulike trenchcoats. Liker du ikke det? Blir det for jålete? Har du vrt på Fillipa k eller Munthe plus simonsen? Jeg synes ofte jakkene deres har en mer androgyn stil og dermed overhodet ikke dollete.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 11:34   #5
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fin jakke? Hjelp!

Jge kjøpte meg trenchcoat, nettopp til slikt bruk.

Ellers er det endel tøffere blazere ute, men jeg aner ikke hvordan stil du har.
Line of Oslo har en kul en.
Sjekk Chill, de har ofte noen fine jakker.
Også vic har noe fint.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 11:37   #6
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin jakke? Hjelp!

Ja, jeg skylder jo å si at jeg bruker str 44 og trekker mye over brystpartiet.
Trenchcoats med dobbeltknapping utgår

Men jeg kan jo se meg litt rundt etter en trenchcoat altså

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 11:43   #7
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fin jakke? Hjelp!

http://www.miinto.no/search?q=trench+coat

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 11:45   #8
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fin jakke? Hjelp!

Jeg bruker miinto mye for å finne klær altså. Men kjøper ofte i butikk.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 11:48   #9
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Fin jakke? Hjelp!

Hva med noe slikt? H&M, går opp til str. 46.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 11:49   #10
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin jakke? Hjelp!

Jeg har gått mye i min Bergans myrull-kåpe i det siste- det har jo ikke regnet (!) på en stund, men heller ikke vært kjempevarmt. Den når meg til midt på låret, og teller som en jakke-for meg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 11:51   #11
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fin jakke? Hjelp!

Den er fargerik da, men jeg synes denne er så fin!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 11:58   #12
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fin jakke? Hjelp!

Noen fine fra VeroModa, synes jeg. Går opp til XL og til og med jeg får de over puppa nå!





__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 12:00   #13
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fin jakke? Hjelp!

Ta deg en tur i butikken og prøv noen ulike trenchcoater! De er jo perfekte til til og fra jobb og dets like. Jakkene trenger jo ikke å være i beige, men heller en fresh farge? Med belte i livet så får jakkene gjerne finere fasong.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 12:04   #14
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin jakke? Hjelp!

Eg er veldig glad i mi Parajumper vårjakke. Den tåle til og med litt regn, har hette og er forholdsvis ok på varme på litt kalde dagar. OG eg er kledd.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 12:13   #15
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fin jakke? Hjelp!

Jeg føler meg veldig kledt med min beige trenchcoat. Ellers går det i allværsjakke her også.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 12:16   #16
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin jakke? Hjelp!

Vi har vel ganske lik fasong og størrelse? Jeg har en høyt elsket vårkåpe i fløyel fra Boden (Effortless Velvet Coat, Washed Velvet Coat, den er visst ikke i sortimentet i år, men tipper du får den på eBay). Str. 16 holder i massevis til meg. Anbefales! Jeg har mosegrønn, mer dempet enn denne:



Og så er jeg ganske glad i min svarte Desigual-kåpe med trykk, i denne er 46 i romsligste laget til meg, selv om Desigual lissom skal ha så små størrelser.



I tillegg har jeg fått ekstremt mye bruk ut av min svarte Merrell Wakefield regnkåpe, for den er ikke klam i det hele tatt, og pen og nøytral. (Jeg har XL, for den er litt smal over hoftene.)

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 15:08   #17
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin jakke? Hjelp!

Jeg kan igrunnen bare si meg enig i det Toffskij skriver. Desigual-kåpen min er blågrønn, da, og Merrell-kåpen lilla, men ellers er vi nokså enige. Halvlange kåper fungerer mye bedre enn jakker synes jeg.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no