Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Hvordan kom du hit?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Se resultatene: Hvordan fant du FP?
Jeg var grunnlegger og forumeier (indianer) 2 0,63%
Jeg var pioner og var etablert den første uken (Mayflower) 43 13,61%
Jeg lurte på hvor alle var, og fulgte etter 27 8,54%
Jeg så en link og fulgte den 69 21,84%
Jeg ble tipset av noen på NM/SM/SG/PK 118 37,34%
Jeg ble tipset av noen på FP 46 14,56%
Jeg fant forumet tilfeldig 11 3,48%
Deltakere: 316. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-06, 12:43   #161
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg ble tipset, men det var ganske tidlig, for det hadde ikke skjedd så veldig mye før jeg kom. Når var det forumet ble åpnet? Og hvor kan man finne ut hvilket medlemsnummer man har?

Hvis du holder musepekeren over avataren din (eller brukernavnet, visstnok, i noen nettlesere), så kommer nummeret opp nederst på skjermen. Ditt medlemsnummer er 66.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 13:13   #162
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg har vært her fra dag en tror jeg. Jeg er medlem nummer 31.

Og her har du nr 32!
Jo, jeg var vel å finne på Mayflower

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 15:19   #163
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Jeg har et ensifret medlemsnummer og var følgelig tredjestyrmann eller deromkring ombord på Mayflower.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 15:23   #164
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk en sms av Vimsen om at jeg måtte komme hit. Lydig som jeg er gjorde jeg det.

Hvordan vet man hvilket medlemsnummer man har? *dom*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 15:26   #165
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har et ensifret medlemsnummer og var følgelig tredjestyrmann eller deromkring ombord på Mayflower.

Niendestyrmann? (Jeg svabret vel dekk, tenker jeg.)

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 15:51   #166
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Niendestyrmann? (Jeg svabret vel dekk, tenker jeg.)

Som nr 32 må jeg ha vært betalende passasjer

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 16:07   #167
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg ble tipset, men det var ganske tidlig, for det hadde ikke skjedd så veldig mye før jeg kom. Når var det forumet ble åpnet? Og hvor kan man finne ut hvilket medlemsnummer man har?

Du er medlem nummer 66. Jeg tror jeg meldte meg inn 13. september eller noe sånt.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 16:40   #168
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Jeg ble tipset av Kasia og Nenne - og er veldig takknemlig.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 18:10   #169
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Nr 36, så da var jeg vel med Mayflower. Ble tipset av Kanne (takk for det!).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 22:02   #170
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.923
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Teofelia var så grei at hun sa ifra hvor dere holdt til. Har blitt veldig mange flere medlemmer etter at jeg ble medlem i alle fall.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 22:19   #171
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Fikk prikker og pm med link skjønnte ikke helt hva det gikk i og hadde sinnsykt dårlig tid en perjode med lite nett, men så klikket jeg på linken og "the rest is history"

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 00:25   #172
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Jeg så en link, og så nysgjerrig som jeg er måtte jeg jo trykke på den. Vips satt jeg her. Har sneket litt i kulissene en stund, for å sjekke om dette var et forum for meg. Det er foreløpig ihvertfall nok for meg til at jeg registrerte meg.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 11:01   #173
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

MayFlower.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 11:06   #174
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Hvordan ser man hvilket medlemsnummer man har?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 11:14   #175
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Jeg lette etter alle de forsvunne fra NM/MM, og så så jeg plutselig en link i signaturen til Madam Mim. Vips, så var jeg på plass på FP, som medlem #262. Og hurra for det!

Forresten, så lurer jeg nesten på om jeg er blitt utsatt for et komplott på NM og også SM. Jeg får ikke opp sidene i det hele tatt (littegranne dumt, bare. Tenkte å ta en liten titt inn i barselklubben og termin klubben min ).

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 11:15   #176
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvordan ser man hvilket medlemsnummer man har?

Det har blitt forklart en del ganger i denne tråden nå. Hvis du holder musepekeren over avataren din (eller brukernavnet, i noen nettlesere), så kommer nummeret opp enten nederst på skjermen, eller i en egen liten boks som dukker opp ved siden av musepekeren i mitt tilfelle. Du er forøvrig nr. 37.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 11:32   #177
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Jeg er nr. 67 tror jeg, gullfiskminnet er seg selv likt.

Fikk tips fra intelligentsiaen i barselsklubben min!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 11:34   #178
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg er nr. 67 tror jeg, gullfiskminnet er seg selv likt.

Hos meg står det 68. Din gullfisk!

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 11:35   #179
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Det har blitt forklart en del ganger i denne tråden nå. Hvis du holder musepekeren over avataren din (eller brukernavnet, i noen nettlesere), så kommer nummeret opp enten nederst på skjermen, eller i en egen liten boks som dukker opp ved siden av musepekeren i mitt tilfelle. Du er forøvrig nr. 37.

Så det nå.

Takk.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 12:06   #180
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Hos meg står det 68. Din gullfisk!

Ja, det var jo det jeg sa!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no