Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva skal du kjøpe i julegave til mannen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-06, 19:22   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.462
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva skal du kjøpe i julegave til mannen?

Har du noen tips å dele med oss andre?

Jeg har selv en mann som elsker dubbeditter og de fleste former av moderniteter. I tillegg har han også bursdag i desember

Problemet er jo at han har det meste og at han vet så mye mer om disse tingene enn hva jeg gjør. Dog begynner hans elskede Calvin Klein klokke å gi seg. Noen som vet hva som er inn av klokker nå?

Andre tips?

Kanskje noen av de mennene her kan gi tips?


Sist redigert av Pelen : 03-11-06 kl 21:18.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 19:45   #2
Tøsa
Bølle
 
Tøsa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 591
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Sv: Hva skal du kjøpe i julegave til mannen?

Ingenting ! Han er på blir borte i julen, allikavel. Han får få noe fint til bursdagen sin, som er i februar.

Ellers når han ikke jobber i julen, bruker vi og gi personlige gaver. Vet han ønsker seg noe dubbedittgreier, verktøy.

__________________
TØSA
Tøsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 19:59   #3
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du kjøpe i julegave til mannen?

Det må bli hemmelig, han er her på forumet.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 20:05   #4
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.581
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du kjøpe i julegave til mannen?

Jeg har litt lyst til å gi ham en reise. Jeg har ikke fått satt meg ned og planlagt det ordentlig ennå, men drømmer om å gi ham en reisehåndbok med flybilletter liggende inni. Har tenkt på San Fransisco eller Bangkok. Men vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem for å ordne ham ferie. Ville i tilfelle tatt turen i februar.

Han ønsker seg Playstation III. Ikke aktuelt, snakk om dårlig investering i ekteskapet.

Angående klokker har jeg ikke peiling, Pelen.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 20:08   #5
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Hva skal du kjøpe i julegave til mannen?

Har ingen anelse hva Mannen skal få til jul

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 20:11   #6
Solregn
Aktiv
 
Solregn sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 291
Solregn er litt kulSolregn er litt kulSolregn er litt kul
Standard

Sv: Hva skal du kjøpe i julegave til mannen?

Han har fått sin presang i dag faktisk!
Han ble 35 år i går, og fikk kombinert bursdags- og julepresang, en ny mobiltelefon

Solregn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 20:14   #7
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du kjøpe i julegave til mannen?

Gubben skal få noe så spennende som nytt grafikk kort til pc'n han bruker....
Han har funnet fram det han vi ha selv.
Eneste grunnen til at han får kjøpe nytt (som han ville) er at pc'n eldstemann bruker sårt trenger et nytt grafikk kort.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 20:18   #8
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du kjøpe i julegave til mannen?

Jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe, men han ønsker seg klær, så da blir det kanskje et plagg eller to. Så tror jeg at jeg skal kjøpe en lydbok, og kanskje et spill til xboxen hans.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 20:20   #9
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du kjøpe i julegave til mannen?

Jeg skal enten kjøpe en dress til min mann.. ikke sånn svindyr en.. men en helt enkel svart dress. Greit å ha. Den han har nå er lys brun og dyr..

Ellers blir det vintersko. Sånn pensko/hverdagsko som han kan bruke når vi skal på noe om vinteren. Nå har han bare innepensko eller skikkelig slike utesko som er svære.. (vernesko )

Blir sikkert noe småtteri i tillegg også.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 20:48   #10
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du kjøpe i julegave til mannen?

Ingen aning, gode tips mottas med takk

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 20:53   #11
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.462
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du kjøpe i julegave til mannen?

Hmmm, om å tenke på at kanskje noe til vår nye hytta hadde vært morsomt. Den ligger ved sjøen, hvor kan man finne ringer etc som man trekker etter båten?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 21:01   #12
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal du kjøpe i julegave til mannen?

Min mann ønsker seg ny judo drakt *ler*
Koster nesten 3000 kr. men det får han ikke hos meg.
Og så ønsker han seg nye dører til loftet....


I fjor så fikk han ny garderobe når vi var i oslo før jul. Tror ikke jeg gidder det i år.

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 21:01   #13
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du kjøpe i julegave til mannen?

Dykkerur.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 21:03   #14
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal du kjøpe i julegave til mannen?

Jeg aner ikke. Jeg er i tillegg nøyaktig en måned på etterskudd med bursdagsgave til ham, så det bør muligens være en skikkelig flott gave som jeg kan late som jeg har planlagt lenge.

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 21:09   #15
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du kjøpe i julegave til mannen?

Han er storbruker av fleecejakker, så jeg har kjøpt en fleecejakke. Men har også lyst til å kjøpe en sånn gave han blir fornøyd med. Men har ingen gode ideer.

Til sist bursdag kjøpte jeg kokkekniv til han.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 22:34   #16
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.892
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du kjøpe i julegave til mannen?

Jeg tror det blir noen gode filmer, en bok eller noe i den gaten. Siden lillegutt i magen muligens kommer litt før tiden kommer vi til å ha en rolig jul hjemme, og da blir det koselige kvelder i sofaen med te og ullpledd.


Det er også mulig jeg kjøper noen deler til bilbanen hans.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 22:37   #17
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du kjøpe i julegave til mannen?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Har du noen tips å dele med oss andre?

Jeg har selv en mann som elsker dubbeditter og de fleste former av moderniteter. I tillegg har han også bursdag i desember

Problemet er jo at han har det meste og at han vet så mye mer om disse tingene enn hva jeg gjør. Dog begynner hans elskede Calvin Klein klokke å gi seg. Noen som vet hva som er inn av klokker nå?

Andre tips?

Kanskje noen av de mennene her kan gi tips?

Jeg kan klokker. Police og Diesel er veldig in.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 22:41   #18
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.796
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du kjøpe i julegave til mannen?

har planer (les lyst, men ikke råd) om å kjøpe slalomutsyr,. Men han drømmer om slikt utstyr som er som telemark eller noe sånt, men er slalom (noen som aner hva det heter??) Har ikke peiling.....

tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 22:43   #19
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal du kjøpe i julegave til mannen?

Opprinnelig lagt inn av Orkide, her.

Har ingen anelse hva Mannen skal få til jul

Samme her

Men det er enkelt og greit fordi jeg ikke har tenkt å langt fram i tid

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 22:44   #20
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.892
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du kjøpe i julegave til mannen?

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

har planer (les lyst, men ikke råd) om å kjøpe slalomutsyr,. Men han drømmer om slikt utstyr som er som telemark eller noe sånt, men er slalom (noen som aner hva det heter??) Har ikke peiling.....

Er det det som heter carwingski? Jeg unngår så godt jeg kan å gå på ski, så jeg har virkelig ikke peiling.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no