Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #14

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-23, 19:17   #421
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Gruffer over mer feil på bilen, men likevel glad den ikke måtte skrotes. Gammel bil og deler er ikke bare bare.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 05-04-23, 13:11   #422
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Jeg gruffer over at jeg lar meg påvirke av alle bilder fra gøye påskeplaner.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 05-04-23, 15:15   #423
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.817
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg gruffer over at jeg lar meg påvirke av alle bilder fra gøye påskeplaner.

Det som er fælt med påska legges det som regel ikke ut bilde av.

Isprinsessen er ikke aktiv  
Gammel 05-04-23, 17:15   #424
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Vet, jeg legger for eksempel ikke ut bilder.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 05-04-23, 19:04   #425
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.728
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Vi skal og ha hjemme påskeferie iår, Blondie uten så mye planer. Foreløpig plan er kino imorgen med barna og mamma skal komme hit på middag på påskeaften.
Mine planer er pusle puslespill, lese krim, se krim og ellers gjøre minst mulig.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 05-04-23, 19:09   #426
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Vi har alltid heimepåske. Ikkje bypåske eingong, men bygdepåske. Heilt topp og det passar meg 100%.

Eg gløymde å gruffe. Eg gruffer over dårleg form, så alle planar om rydding inne og ordning ute går det heller dårleg med.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 05-04-23, 20:33   #427
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.872
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Vi har også alltid hjemmepåske, men vi ønsker det slik og jeg skjønner jo at det oppleves annerledes hvis det ikke er et valg. Jeg synes det er helt nydelig å sove så lenge jeg vil om morgenen, spise god mat, dra på sykkelturer eller i svømmehallen med barna, spille masse brettspill, strikke og se påskekrim og ha påskeeggjakt.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 05-04-23, 21:04   #428
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Jeg er glad i lat hjemmepåske, så de som vil være på fjellet i snø og kulde, må bare gjøre det for min del.

Gruffer over ekssvigerfamilieslektning som har en tendens til å sende kleine, halvgrove på kanten-meldinger til meg. Vi har aldri hatt en relasjon der slikt har kjentes naturlig å spøke med, og nå gidder jeg i hvert fall ikke å følge opp tøvetderfra.Mistenker at det var fyllameldinger i dag også.


Sist redigert av Kaija : 05-04-23 kl 21:10.
Kaija er ikke aktiv  
Gammel 05-04-23, 23:16   #429
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Jeg er bittelitt oppgitt over at jeg har gitt barna tradisjon for påskerebus/gåter for å finne påskeeggene. Og enda mer oppgitt over at jeg også i år sitter kvelden før de skal finnes og ikke har laget denne.
Og enda mer over at mannen som skulle "tenke ut noe"sover i sofaen ved siden av meg

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 05-04-23, 23:26   #430
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg er bittelitt oppgitt over at jeg har gitt barna tradisjon for påskerebus/gåter for å finne påskeeggene. Og enda mer oppgitt over at jeg også i år sitter kvelden før de skal finnes og ikke har laget denne.
Og enda mer over at mannen som skulle "tenke ut noe"sover i sofaen ved siden av meg

I år ga jeg dem bare til dem.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 06-04-23, 00:01   #431
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Opprinnelig lagt inn av My, her.

I år ga jeg dem bare til dem.

Blir snart noe sånn her også.

Men jeg vekket mannen , ga ham det jeg har tenkt på, overlot det til ham (han tilbød seg, altså) og tok heller jobben med å fylle eggene til en "mest mulig godteri", ei "bare lav fodmap" og ei "blir kvalm og har bedt om mest sunne greier" (aka, noen gulrøtter og mindre snop enn de andre. Hun får tilbud om mer godteri om det går tomt altså. Men hun spiser rett og slett mye mindre enn de andre to og har rester til sommeren. Og har bedt om å få mindre. )

Så får mannen lage til kryssord eller rebusjaktbellet hva det blir.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 06-04-23, 00:04   #432
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Bare gjem de og si at ungene får lage rebusen sjæl.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå  
Gammel 06-04-23, 09:16   #433
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.728
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Der snør!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 06-04-23, 11:08   #434
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Sludd/regn og selvangivelsen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 06-04-23, 11:30   #435
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Sykler i snø og motvind for å dra til Deichman, men så åpner de (meråpent) 1,5 timer senere. Må snu og fra hjem igjen, og så ut i snøværet en gang til. Jaja, lite biler på veien da.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 06-04-23, 12:57   #436
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Der snør!

Ja, det var en skikkelig nedtur.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 06-04-23, 13:00   #437
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.728
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Vil heller ha regn enn snø nå av nedbør kjenner jeg.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 10-04-23, 17:11   #438
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Vi har vært på reise siden klokka 10:30 (lokal California tid) i går. Skulle bare kose oss på toget siste del av ruta da bilen ble full. Har ikke sovet på 24 timer og skulle sove på toget. Jepp. Kom fra Gardemoen til Eidsvoll. Linja stengt av flom. Det går ikke flust av tog videre dit vi skal så vi risikerer en natt på Hamar. Kjenner jeg egentlig har mest lyst til å grine. Selv om det neppe løser noe som helst. Særlig siden jeg har med meg en like sliten 12 åring……

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 10-04-23, 17:14   #439
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Kan det finnes en Getaraoundbil eller noe å bruke? Uff.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 10-04-23, 17:17   #440
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Kan det finnes en Getaraoundil eller noe å bruke? Uff.

Det blir buss for tog. Men det tar jo tid å organisere. Så toget vårt fra Hamar klokka ti over seks kan vi bare glemme. Og håpe håpe håpe vi rekker det ti over åtte. Som er siste mulighet.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no