Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hva er dette?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-07, 18:25   #21
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er dette?

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta25, her.

En antenne til trådløst nettverk?

Jeg har trådløst kort i maskina, men kan ikke helt se for meg at de har noen forbindelse. I såfall virker det J......! dårlig. For får ikke koblet meg på internett trådløst med den stasjonære - den tar ikke signalene.

  Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 19:12   #22
Trolljenta25
Erfaren
 
Trolljenta25 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 896
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Hva er dette?

Kan det være en av disse tingene da?

http://gadgets.fosfor.se/the-top-10-...b-devices-ever

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 19:20   #23
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er dette?

web camera, infrarød mottaker/sender?
Hmm, må spørre gubben etterpå

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 19:41   #24
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er dette?

Min dataingeinørnerd mente at det ser ut som en mottaker av noe slag
Enten til noe infrarødt utstyr som mus/tastatur eller at det er ett eksternt trådløst nettverkskort

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 19:57   #25
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er dette?

Hva heter maskinen og hvor har dere kjøpt den?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 20:00   #26
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er dette?

Det er en Acer M5100 tror jeg den heter, og den er kjøpt på AR Data. Det er både trådløst tastatur og mus - AHA - det er det sikkert ja

  Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 20:59   #27
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er dette?

Klarte ikke å se at det skulle følge med noen ekstra "duppeditter", er det senderen til/ for mus og tastatur?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 21:04   #28
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dette?

En wireless LAN antenne som har USB-kobling, som et slags wireless LAN-kort.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 21:05   #29
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dette?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Det er både trådløst tastatur og mus - AHA - det er det sikkert ja

Tipper du fant svaret selv, jeg. Mottager til mus og tastatur.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 21:07   #30
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dette?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

En wireless LAN antenne som har USB-kobling, som et slags wireless LAN-kort.

Jeg hadde returnert en ny laptop som trengte ekstern antenne til trådløskortet sitt, så jeg håper virkelig ikke at det er det det er.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 22:25   #31
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er dette?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg hadde returnert en ny laptop som trengte ekstern antenne til trådløskortet sitt, så jeg håper virkelig ikke at det er det det er.

Den er ikke bærbar denne - det er en stasjonær maskin. Men uansett så skal vel det f.... kortet virke??
På den bærbare fungerer det som bare det - men litt kjipt å bruke den med 17" skjerm, når den stasjonære har 22" Men skal få fikset det somehow.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no