Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Gjenoppretting og sletting av filer ...

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-07, 22:02   #21
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gjennoppretting og sletting av filer ...

Jeg bare ser på pc-teknikeren min med søte øyne, lover betaling i naturalia, og vips, så er jeg oppe og går på notime.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 23:10   #22
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjennoppretting og sletting av filer ...

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Jeg bare ser på pc-teknikeren min med søte øyne, lover betaling i naturalia, og vips, så er jeg oppe og går på notime.

Ellers så kan man bare lære seg det selv. Skjønner meg ikke på voksne som ikke lærer seg sånne enkle ting. Er det ikke greit å være selvhjulpen da?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 07:42   #23
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gjennoppretting og sletting av filer ...

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Ellers så kan man bare lære seg det selv. Skjønner meg ikke på voksne som ikke lærer seg sånne enkle ting. Er det ikke greit å være selvhjulpen da?

Jeg kan det. Men jeg gidder ikke.

Jeg slipper bekymre meg for filer, fordi jeg har partisjonert disk, og formatterer kun den ene partisjonen.

Problemet mitt er at jeg ikke er så hendig med hardware, og må bytte noen kabler når jeg skal reformatere fordi CD-brenneren ikke kan kjøre samtidig som en av diskene på maskina mi. Jeg har en gammel møkkamaskin fra 2001 eller noe. HP.

Ikke at laptopen min er noe nyere, det er den ikke, og Linux kjører den og, sånn for å irritere meg ekstra.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no