Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Korleis var din barndomsferie?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-13, 21:17   #11
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korleis var din barndomsferie?

Foreldrene mine bygde hytte da jeg var bitteeliten. De bygde i kommunen mamma vokste opp, og hvor pappa også har slekt, så vi var på hytta sommer og vinter og had alltid masse moro med fettere og kusiner og tremeninnger og tanter og onkler og besteforeldre. Om sommeren lekte vi, badet i den ofte ganske kalde elva, fisket, var på tur og var sammen med familien. Om vinteren sto vi på ski, hytta ligger i en kommune som ethvert har blitt et stort vintersportssted, så vi reiser fortsatt hit ( ja, jeg er her nå).

Vi var av og til på andre turer,jeg var i Danmark for første gang som 7-åring, i husker at det var eksotisk o g spennende og vi bodde i telt. Vi var på familieferie i England da jeg var fjorten, det var en stor familieferie som vi hadd spart til og gledet oss til lenge.

Jeg var på sydenferie for første gang som tjueåring.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no