Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Et godt moppesystem?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-11, 00:36   #1
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Et godt moppesystem?

Til nå har vi vasket gulv med Jif microfibermopp festet på Jif mopp, men jeg er ikke noe fornøyd med hverken moppen eller stangen. Vi har den gamle versjonen (den grønne).

Nå er vi på jakt etter noe bedre å vaske gulv med. Jeg har hørt mye positivt om Enjo og Eidsvoll miljøprodukter (nå Norwex), men jeg har ikke lyst til å ha noe "party".

Jernia og Nille har moppesystem. Noen som har erfaring med disse? Eller kan vi like gjerne kjøpe den litt nyere versjonen til Jif (og spare litt penger ...)?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 00:44   #2
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et godt moppesystem?

du kan komme hit og få en Jif-mopp som er nyere enn den grønne.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 16:04   #3
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Et godt moppesystem?

Vet du om den er like slarkete i festet som den gamle versjonen? Det er det som er så irriterende med den gamle. Den flate delen driver og snur seg rundt hele tiden.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 16:08   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et godt moppesystem?

Enjo har nettbutikk. Veldig fornøyd med mitt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 18:09   #5
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Et godt moppesystem?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

du kan komme hit og få en Jif-mopp som er nyere enn den grønne.

Eller hit, for den nye Jif-moppen er helt ubrukelig. Det er noe med bøyen som gjør at den ikke vasker rent, samt at den borrelåsen under gikk i stykker etter ca. 2-3 ganger.
USELESS!
Selv sverger jeg til Swiffer mopp, men det er vanskelig å få tak i synes jeg. Her jeg bor er det kun Meny som har bittelitt Swiffer.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 18:35   #6
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Et godt moppesystem?

Jeg er veldig fornøyd med et moppesystem jeg har kjøpt på Markedshuset. Det er veldig god kvalitet. Mulig det er slike proffene bruker? Jeg liker ikke JIF.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 20:07   #7
bikki
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 53
bikki har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Et godt moppesystem?

Enjo er helt supert! Jeg kjøpte fra nettbutikken - en hel liten formue, men jeg synes faktisk prisen svarer seg på kvalitet!

bikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 21:20   #8
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Et godt moppesystem?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Eller hit, for den nye Jif-moppen er helt ubrukelig. Det er noe med bøyen som gjør at den ikke vasker rent, samt at den borrelåsen under gikk i stykker etter ca. 2-3 ganger.
USELESS!
Selv sverger jeg til Swiffer mopp, men det er vanskelig å få tak i synes jeg. Her jeg bor er det kun Meny som har bittelitt Swiffer.

Nei takk.

Jeg endte opp med mopp fra Nille, men har ikke fått testet den ut ennå.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 11:45   #9
Magla
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 2
Magla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Et godt moppesystem?

Enjo er supert!

Har hatt det i sju år, og er storfornøyd.

Magla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no