Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Hva tror dere resultatet blir i Skottland?

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-14, 08:46   #61
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tror dere resultatet blir i Skottland?

Hva er United Kingdom på norsk? Storbritannia er Great Britain, som ikke inkluderer Nord-Irland, stemmer det?

Så ble det nei, ikke overraskende.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-14, 08:54   #62
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tror dere resultatet blir i Skottland?

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Hva er United Kingdom på norsk? Storbritannia er Great Britain, som ikke inkluderer Nord-Irland, stemmer det?

Vi har tydeligvis gjort det enkelt for oss selv, med å kalle begge deler Storbritannia. Akkurat som vi gjør med Irland. (Både øyen og republikken.)



Det var desverre ingen overraskelse at det ble nei, men det ble nå ikke en kjempebrakseier (selv om det var god margin). Jeg hadde innerst inne håpet på et ja, bare fordi det hadde blitt utrolig spennende.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-14, 09:29   #63
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tror dere resultatet blir i Skottland?

Jeg er glad de ble. Først og fremst fordi jeg tror mest mulig stabilitet er bra for Europa.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-14, 09:41   #64
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tror dere resultatet blir i Skottland?

Reint personlig tror jeg det er godt det ble et nei, av samme årsak som CD nevner - stabilitet i Europa.

Jeg har skotske venner som er glade i dag, og jeg har skotske venner som er skuffa i dag.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-14, 09:43   #65
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tror dere resultatet blir i Skottland?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg er glad de ble. Først og fremst fordi jeg tror mest mulig stabilitet er bra for Europa.

Enig

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-14, 09:47   #66
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tror dere resultatet blir i Skottland?

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Hva er United Kingdom på norsk? Storbritannia er Great Britain, som ikke inkluderer Nord-Irland, stemmer det?

Så ble det nei, ikke overraskende.

Ja, vi har rett og slett en upresis oversettelse, tror jeg.

Great Brittain er England og Skottland (og Wales, som er en provins?), og så er det the United Kongdom of Great Brittain and Northern Irland. Og vi kaller begge deler Storbrittania.

Wales syns jeg er forvirrende.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-14, 09:52   #67
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tror dere resultatet blir i Skottland?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det blir nok dessverre ikke ja, men hva skal rest-UK kalle seg hvis det skjer? United Kingdom of Small Britain and Northern Ireland?

The country formerly known as United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland? Nå slapp de jo de problemet, da.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-14, 09:56   #68
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tror dere resultatet blir i Skottland?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Hm, jeg merket at jeg ble litt skuffet sånn følelsesmessig. Det er nok fordi jeg alltid elsker forandringer, for det er sikkert lurt av dem å fortsette å være i Storbritannia.

Ja, der er jeg også. Det hadde vært så gøy med et nytt land! Men jeg ser at det ikke er så veldig fornuftig da.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-14, 10:06   #69
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tror dere resultatet blir i Skottland?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, vi har rett og slett en upresis oversettelse, tror jeg.

Great Brittain er England og Skottland (og Wales, som er en provins?), og så er det the United Kongdom of Great Brittain and Northern Irland. Og vi kaller begge deler Storbrittania.

Wales syns jeg er forvirrende.

Wales er et land. Del av United Kingdom, på lik linje med Skottland, England og Nord-Irland. Jeg tror Skottland har mer selvbestemmelse enn Wales og NI.

Storbrittania er øya - altså den geografiske øya. I følge Wikipedia heter United Kingdom egentlig Det forente kongeriket Storbritannia og Nord-Irland på norsk. Men det er det jo ingen som sier.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-14, 10:15   #70
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tror dere resultatet blir i Skottland?

Det offisielle navnet på norsk er Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland. "Det forente kongerike" er godkjent som offisiell forkortelse.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-14, 10:32   #71
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tror dere resultatet blir i Skottland?

Se der, fasiten.

Google translate tok IKKE den.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-14, 12:42   #72
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tror dere resultatet blir i Skottland?

Ved innføringa av Devolution i Skottland og Wales etter folkeavstemninger i 1998 fikk Skottland et parliament, og Wales en assembly. Hovedforskjellen ligger i at Wales ikke har tax-raising powers, men det ligger det et lovforslag inne om at de skal få nå. Walisisk nasjonalisme har alltid vært mer kulturell enn politisk, og tett knyttet til språket.

Jeg er skuffa, hes og forkjøla. Jeg tror jeg skal dra et sted og drikke te og spise kake i snille og myke omgivelser. Jeg kan analysere litt seinere.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-14, 12:45   #73
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tror dere resultatet blir i Skottland?

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Hva er United Kingdom på norsk? Storbritannia er Great Britain, som ikke inkluderer Nord-Irland, stemmer det?

Så ble det nei, ikke overraskende.

Det er det som er så teit. United Kingdom heter ikke noe på norsk. Storbritannia er den store øya uten Nord-Irland, men det er det mange som ikke bryr seg om.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-14, 12:46   #74
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tror dere resultatet blir i Skottland?

Jeg er forresten skikkelig skuffet på Skottlands vegne. Og det selv om jeg overhodet ikke har noen tilknytning til Skottland.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-14, 12:47   #75
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tror dere resultatet blir i Skottland?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Det offisielle navnet på norsk er Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland. "Det forente kongerike" er godkjent som offisiell forkortelse.

Ja, det er sant, men det er jo ikke noe man går rundt og sier til vanlig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-14, 12:51   #76
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tror dere resultatet blir i Skottland?

The United Kingdom of Wales, England and Northern Ireland hadde vært det logiske, forresten. Så kunne de fortsatt å hete UK på dagligtale. "Great Britain" ble tatt i bruk i 1707 da Skottland ble forent med Wales og England gjennom Act of Union. United Kingdom ble de i 1801 da Irland fikk status som en del av unionen og ikke en slags koloni.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-14, 12:54   #77
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tror dere resultatet blir i Skottland?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

The United Kingdom of Wales, England and Northern Ireland hadde vært det logiske, forresten. Så kunne de fortsatt å hete UK på dagligtale.



Egentlig synes jeg jo at Wales også kunne vært et eget land. Det hadee vært kult. Men folka der har vel ikke den sterke identitetsfølelsen som skottene har. Jeg bsre synseføler nå, altså.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-14, 17:28   #78
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva tror dere resultatet blir i Skottland?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det er det som er så teit. United Kingdom heter ikke noe på norsk. Storbritannia er den store øya uten Nord-Irland, men det er det mange som ikke bryr seg om.

Eller så er nordmenn flest IRA-sympatisører?

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-14, 17:33   #79
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tror dere resultatet blir i Skottland?

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Hva er United Kingdom på norsk? Storbritannia er Great Britain, som ikke inkluderer Nord-Irland, stemmer det?

Så ble det nei, ikke overraskende.

Det forente kongedømme går an, tror jeg. På grand prixsk (fransk) sier de royaume-uni.

Og Storbritannia med én t og to n. (Som Storm skriver over her)

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-14, 17:33   #80
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva tror dere resultatet blir i Skottland?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.



Egentlig synes jeg jo at Wales også kunne vært et eget land. Det hadee vært kult. Men folka der har vel ikke den sterke identitetsfølelsen som skottene har. Jeg bsre synseføler nå, altså.

Wales er et eget land.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no