Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kaijas kjøkkentråd

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-06, 13:04   #1
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Kaijas kjøkkentråd

Jeg måtte jo lage en tråd om dette, siden vårt nye IKEA-kjøkken kom spaserende i flatpakket stand for et par timer siden. Det gamle kjøkkenet er et Sigdal (?) hvitt fra 1979, tror jeg. Skapdørene henger og slenger og benkeplatene spriker. Det skal bli en sann fornøyelse å få det vekk.

Nå har mannen lovet meg at det nye skal være ferdig i løpet av høstferien, men det har jeg mine tvil om at han får til. Han er ikke så god på å disponere tid den karen der. Nyvidunderet er i hvert fall Ädel, bjørk, med mørk skifer benkeplater. Gulvet er skiferlaminat, og veggene aner jeg ikke noe om ennå. Jeg tror i hvert fall det skal bli ganske fint, og veldig, veldig, veldig mye finere enn det vi har nå. Ønsker mannen lykke til, mens jeg skal kommandere ham rundt fra sofaen.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no