Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hvilke bøker skal jeg ta med på neste ferie?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-22, 14:25   #21
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.431
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke bøker skal jeg ta med på neste ferie?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Sovjetistan ligger i veska. Klar for tog gjennom Europa.

Og på kindelen har jeg lastet ned Å vanne blomster om kvelden etter at flere anbefalte den da jeg ba om boktips på Facebook. Hvor det slo meg at FP-bekjente har litt andre tips enn andre bekjente.

Ja, det er faktisk ganske påfallende. Er SÅ glad for å ha FP som gir meg tips til andre bøker enn de som ligger på topp-10-lista, som jeg aldri hadde kommet på å lese selv.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-22, 19:22   #22
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke bøker skal jeg ta med på neste ferie?

FP-tips er de beste tipsene! Jeg bruker "Hva har du lest"-trådene aktivt i min søken etter litteraturtips.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-22, 19:46   #23
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke bøker skal jeg ta med på neste ferie?

Maja Lunde vil jeg anbefale.

Amerikanah eller En halv gul sol av Chimamanda Ngozi Adichie.

Educated av Tara Westover.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-22, 20:30   #24
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.233
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Hvilke bøker skal jeg ta med på neste ferie?

Les `Gutten`av Jon Kalman Stefansson. Jeg har lest hele forfatterskapet fordi jeg leste av den trilogien.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-22, 22:43   #25
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke bøker skal jeg ta med på neste ferie?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Litt mørkare, men eg er òg veldig begeistra for Maren Uthaug. Der det finst fuglar skildrer eit bygdesamfunn på trøndelagskysten. Sånn blei det handler om ei halvt samisk jente som blir flytta frå kulturen og folka sine i Finnmark, til far og stemor på Jylland. Sterkt, om språk, kultur og tilhøyrigheit.

Det det finst fuglar vil jeg avbefale. Det var en direkte fæl bok. Og jeg er ikke skyggeredd altså, men den der tråkka langt over mine grenser i alle fall.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no