Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-22, 16:42   #61
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.643
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Jeg elsker match og vic.
Kommer inn, litt vill i blikket, lettere stresset. Får ekstremt god hjelp, første bukse sitter perfekt, og skjorter/bluser som de finner frem er også midt i blinken.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-22, 17:29   #62
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Nå har jeg ramlet innom et utall nett- og fysiske butikker og resultatet er null nye plagg.

Jeg burde jo sydd selv.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-22, 22:00   #63
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Jeg hadde en lignende runde i fjor, null plagg og helt utladet bare av tanken på å gå i butikk etter butikk. Jeg betalte 900,- for tre timer hos personlig shopper på et senter borti her. Helt genialt. Vi tok en prat om hva jeg så etter og hvilke utfordringer jeg har med å få klær til å passe og såntm hun løp rundt og fikset og hentet mens jeg drakk kaffe på kafé. Så kunne jeg prøve klærne i ro og mak i hennes prøverom, med antrekk satt sammen av klær fra forskjellige butikker.
Betale (i butikkene klærne jeg ville ha kom fra), ferdig.

Genialt

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-22, 22:02   #64
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Jøsses, det har jeg aldri hørt om. Hm.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-22, 22:22   #65
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Du kan lese mer om opplevelsen min her i denne tråden

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-22, 23:29   #66
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Det har jeg sett at de tilbyr på mitt lokale senter også.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-22, 10:31   #67
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Eg er et par år eldre men har landa godt i det som er min stil og har derfor veldig lite behov for å kjøpe nye klær heile tida. Det kan sikkert kallast kjedelig men eg kallar det klassisk Eg har basisbukser frå HM i ulike fargar i tillegg til jeans. Eg har sikkert 7 blazer i ulike fargar som eg brukar mykje. Nokre frå HM, andre svindyre frå Ricco Vero. Etter å ha testa dyre cardigans har eg endt opp med dei frå HM til 149,- som varer akkurat like lenge som dei dyre. Blusar, skjorter, toppar kjøper eg i HM si "preppy"-avdeling og dermed har eg ei velfylt garderobe som eg variere i det uendelige.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-22, 12:56   #68
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.894
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Noen år eldre jeg og, men har også innsett at klesstilen min har forsvunnet helt de siste årene med covid. For mye joggebukser og ullgensre kan man si.......

Har sjekket litt på nett, etter å ha latt meg inspirere av denne tråden, og ser at https://www.suserisivet.no/, https://www.vakrevene.no/ og https://villoid.no/ alle har klær jeg liker. Det skal være klassisk, ikke blonder, puffermer og rysjer og gjerne noen fargeklatter

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-22, 11:54   #69
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.894
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Jeg har oppdaget et nytt jeansmerke; OLAJeans. Endte opp med denne i går som satt perfekt på:

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-22, 12:03   #70
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.458
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Hvor finner du den Løve, og er den dyr?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-22, 15:50   #71
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.894
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Hvor finner du den Løve, og er den dyr?

Fant den på en lokal butikk, men det ser ut som om de har nettbutikk også. 1700,- kostet den.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-22, 23:06   #72
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

OlaJeans ja, den glemte jeg å anbefale. Jeg kjøpte en i i fjor og har vært veldig glad i den hittil. Jeg har den på nå. Min lokale butikk har den.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-22, 23:29   #73
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.873
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg er et par år eldre men har landa godt i det som er min stil og har derfor veldig lite behov for å kjøpe nye klær heile tida. Det kan sikkert kallast kjedelig men eg kallar det klassisk Eg har basisbukser frå HM i ulike fargar i tillegg til jeans. Eg har sikkert 7 blazer i ulike fargar som eg brukar mykje. Nokre frå HM, andre svindyre frå Ricco Vero. Etter å ha testa dyre cardigans har eg endt opp med dei frå HM til 149,- som varer akkurat like lenge som dei dyre. Blusar, skjorter, toppar kjøper eg i HM si "preppy"-avdeling og dermed har eg ei velfylt garderobe som eg variere i det uendelige.

Hva er HM sin preppy-avdeling, og har du link til de billige cardigansene?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-09-22, 09:34   #74
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hva er HM sin preppy-avdeling, og har du link til de billige cardigansene?

På HM har dei eit område med litt meir klassiske klær, typisk dressjakker, enkle kjolar, toppar osv. Det står ingen skilt der men eg har i alle fall funne "mitt" hjørne på alle dei filialane eg har vore på opp gjennom.

Her er cardiganen eg har i fleire fargar:

https://www2.hm.com/no_no/productpage.0579541001.html

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-22, 09:47   #75
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

På HM har dei eit område med litt meir klassiske klær, typisk dressjakker, enkle kjolar, toppar osv. Det står ingen skilt der men eg har i alle fall funne "mitt" hjørne på alle dei filialane eg har vore på opp gjennom.

Her er cardiganen eg har i fleire fargar:

https://www2.hm.com/no_no/productpage.0579541001.html

Het ikke "merkene" der L.O.G før i tiden?

Tipser også om HM premium, som jeg kun har funnet på nett. Elsker Kasjmirtoppene mine derfra. De to jeg har, i rosa og mørkeblått finnes ikke lenger, tror jeg, men her er en som har omtrent samme fasong.
https://www2.hm.com/no_no/productpage.1097468002.html


Premium: https://www2.hm.com/no_no/search-res...0&page-size=40

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-22, 09:48   #76
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.873
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

På HM har dei eit område med litt meir klassiske klær, typisk dressjakker, enkle kjolar, toppar osv. Det står ingen skilt der men eg har i alle fall funne "mitt" hjørne på alle dei filialane eg har vore på opp gjennom.

Her er cardiganen eg har i fleire fargar:

https://www2.hm.com/no_no/productpage.0579541001.html

Takk!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-09-22, 09:50   #77
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.873
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Jeg virkelig elsker kasjmirgenseren min fra HM! Men jeg er helt nødt å prøve, så jeg må finne i fysisk butikk. Og det er alltid helt utplukket…

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-09-22, 22:36   #78
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Bestill, prøv og send tilbake hvis de ikke passer.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-23, 15:55   #79
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Jeg leter fremdeles. Har funnet et par bukser fra Part Two som funker, men den modellen er bare i farger (ikke jeans og sort). Da blir det vanskelig med overdel.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-23, 16:17   #80
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.458
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame (44) i identitetskrise - what to wear?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg leter fremdeles. Har funnet et par bukser fra Part Two som funker, men den modellen er bare i farger (ikke jeans og sort). Da blir det vanskelig med overdel.

Hva slags modell er det? Kanskje det finnes noe lignende i andre merker? Lettere å lete hvis man vet hva slags passform man er ute etter.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no