Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Ny mobil - hvilken vil jeg ha

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-22, 13:37   #1
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Ny mobil - hvilken vil jeg ha

Min kjære Samsung, kjøpt i 2019, har nå knust glasset og er også treg, tross en gjentatte oppryddinger vi (les Helten) har kjørt på den. Iphone er uaktuelt.
Krav (utvalgte): Plass til minnebrikke, det er stort sett den jeg kjører musikk fra. Den bør ha (ganske) stor skjerm for mine knotefingre.

  • Hvilken telefon vil jeg ha?
  • Vil jeg ha noe annet enn Samsung?
  • Er i så fall brukergrensesnittet noe jeg relativt raskt kan lære meg/bli vant med?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-22, 13:38   #2
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny mobil - hvilken vil jeg ha

Aner ikke, men jeg har Samsung S20 og ønsker meg Samsung S22 Ultra. Mest for å få et superdupert kamera!

Usikker på om dagens mobiler ha minnebrikke?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-22, 13:44   #3
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ny mobil - hvilken vil jeg ha

Jeg synes iPhone er best :jepp:

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-22, 13:46   #4
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny mobil - hvilken vil jeg ha

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Jeg synes iPhone er best :jepp:

Hvilke mobiler ha du erfaring med?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-22, 13:49   #5
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny mobil - hvilken vil jeg ha

Jeg tror ikke det er så mange modeller som har kortplass lenger, de har heller større internminne.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-22, 13:56   #6
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny mobil - hvilken vil jeg ha

Jeg tror ikke et internminne har plass til all musikken jeg driver og drar rundt på. Mye av det er muligens ikke tilgjengelig via strømming heller tipper jeg.

Samsung S22 Ultra er notert.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-22, 13:59   #7
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.597
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny mobil - hvilken vil jeg ha

Hvor mye vil du bruke på ny telefon? Det er vesentlig.
Jeg kjøpte ny tidliere i år, en Samsung A52s, 5G. Jeg er fornøud med den. Ville ikke legge for mye penger i ny telefon. Den kom 3400 kr.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-22, 14:16   #8
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny mobil - hvilken vil jeg ha

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Hvor mye vil du bruke på ny telefon? Det er vesentlig.
Jeg kjøpte ny tidliere i år, en Samsung A52s, 5G. Jeg er fornøud med den. Ville ikke legge for mye penger i ny telefon. Den kom 3400 kr.

Jeg aner egentlig ikke. Maks 7000 antar jeg. Får jeg det jeg vil ha for under 5000 blir jeg lykkelig.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-22, 14:23   #9
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny mobil - hvilken vil jeg ha

Jeg har Samsung S21 og er storfornøyd. Frøkna har nettopp bytta fra S20 til S22 og er også fornøyd. Aner ikke om noen av dem har mulighet for minnebrikke.

Sidekommentar: Er man vant til Android, er det veldig vanskelig å bruke iPhone. Skulle hjelpe stemora mi med noe på iPhone nå i sommer, og den fantes virkelig ikke intuitiv for meg som bare har hatt Samsung siden jeg kjøpte den første smarttelefonen. Regner med det samme gjelder motsatt vei også.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-22, 14:38   #10
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny mobil - hvilken vil jeg ha

Jeg er fortsatt storfornøyd med min OnePlus-telefon. Den er to år gammel og klarer seg helt utmerket. Android-telefon.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-22, 14:49   #11
Shun
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.206
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Ny mobil - hvilken vil jeg ha

Jeg kjøpte en Samsung S22 i sommer, og er superfornøyd med kamera og hvor kjapt mobilen lades opp.
Jeg skulle gjerne hatt mer batterikapasitet, for jeg strømmer ofte podkast, og synes det spiser batteri i en rasende fart.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-22, 15:00   #12
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.797
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny mobil - hvilken vil jeg ha

Er også kjempefornøyd med samsung S21, har hatt min i litt over ett år.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-22, 15:06   #13
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ny mobil - hvilken vil jeg ha

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Sidekommentar: Er man vant til Android, er det veldig vanskelig å bruke iPhone. Skulle hjelpe stemora mi med noe på iPhone nå i sommer, og den fantes virkelig ikke intuitiv for meg som bare har hatt Samsung siden jeg kjøpte den første smarttelefonen. Regner med det samme gjelder motsatt vei også.

Jeg sender eldste når svigermor trenger hjelp da han har iphone. Jeg blir irritert etter kort tid for jeg syns heller ikke iPhone er intuitivt.

Veldig fornøyd med min S21 Ultra.
Yngste er veldig fornøyd med sine OnePlus.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-22, 15:23   #14
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny mobil - hvilken vil jeg ha

Jeg har Samsung Gslaxy S10, og den har plass til minnekort. S10+ har litt større skjerm.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-22, 17:24   #15
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny mobil - hvilken vil jeg ha

Jeg bytta fra Samsung s21 ultra til s22 ultra i sommer og er strålende fornøyd. Trenger ikke minnekort da, for min har 512GB harddisk.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-22, 23:29   #16
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.001
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny mobil - hvilken vil jeg ha

Jeg har Samsung s22 ultra og er veldig fornøyd.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-22, 00:50   #17
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny mobil - hvilken vil jeg ha

Takk for tilbakemeldingene. Jeg tar en tur til forhandleren på senteret i morgen og spør der om riktig Samsung er å få tak i. Folka der er vanligvis veldig gode på å hjelpe til.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-22, 00:58   #18
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny mobil - hvilken vil jeg ha

Har nettopp fått meg Samsung S22+, og fornøyd så langt. Tror du kan få god pris på endel Samsung mobiler nå siden de nettopp har lansert nye.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-22, 19:42   #19
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny mobil - hvilken vil jeg ha

Det de hadde inne med plass til minnekortet mitt var en Samsung A53 til 5000. Etuiet jeg kjøpte er uvant stivt, ellers er det meste kjent og kjært.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no