Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #11

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-22, 10:44   #581
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Er rimelig fortvilet... langt over å gruffe egentlig... har oppbluss i revmatismen min, og ingenting hjelper. Det er laange køer for å få tatt bilder, har ingen god revmatolog og jeg må antageligvis sykemeldes nå...

Cumulus er ikke aktiv  
Gammel 08-08-22, 14:03   #582
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.818
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Jeg er syk, har jobboppstart i morgen, maksdato gikk ut forrige uke OG NAV har IKKE konkludert med nytt vedtak enda!!! Må gå på jobb og se hva som skjer ...

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 08-08-22, 14:13   #583
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.049
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Hva ER det med folk som lar ungene sine se film på telefon/nettbrett på fly UTEN headset?

Enda verre: En VOKSEN person som sitter og spiller av morsomme videoer under hele flyturen uten headset? Jeg skulle sittet nærmere så hadde jeg rett og slett sagt fra.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv  
Gammel 08-08-22, 15:40   #584
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.268
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Enda verre: En VOKSEN person som sitter og spiller av morsomme videoer under hele flyturen uten headset? Jeg skulle sittet nærmere så hadde jeg rett og slett sagt fra.

Dette opplevde jeg med en svensk ung mann på raden bak meg en gang. Den voksne damen ved siden av han opplyste han om at det ikke var greit å ha på lyd uten øreklokker. Han protesterte på det, og alle vi som satt rundt sa fra at vi var enige med damen. Han ble tydelig overrasket over samstemheten, men slo av lyden resten av turen.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv  
Gammel 08-08-22, 16:02   #585
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.695
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Elkjøp som skulle klargjøre den nye PC-en min. 45 minutter senere har jeg knota og styrt og ringt support for å få til ting som skulle være helt klart. Og IKEA. Møkka-IKEA. Og håndverkere. Vi skulle få ferdig kjøkken den 15. april, og det er fortsatt ikke ferdig.

Nevnte jeg ?

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 08-08-22, 16:45   #586
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.762
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Jeg ser ingenting uten briller og i sommer har jeg jobbet hardt med å bli vant til linser. Det går sånn passe.

I dag brakk også brilleinnfatning nummer to. Jeg er altså i praksis blind hvis jeg ikke betaler en månedslønn for mye briller.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 08-08-22, 17:11   #587
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.835
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Dette opplevde jeg med en svensk ung mann på raden bak meg en gang. Den voksne damen ved siden av han opplyste han om at det ikke var greit å ha på lyd uten øreklokker. Han protesterte på det, og alle vi som satt rundt sa fra at vi var enige med damen. Han ble tydelig overrasket over samstemheten, men slo av lyden resten av turen.

For en fjott.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 09-08-22, 12:17   #588
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.782
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Argh, jeg skal vente en times tid på noen nå, også har jeg glemt å både laste ned lydboka jeg hører på, eller noe å se på...

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 09-08-22, 13:27   #589
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.063
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Skulle gruffe over at det lukter råttent i huset, men vi skjønner ikke hva. Mens jeg skrev gikk det opp for meg at det må være fotballskoene til vår unge, lovende. Nå står de på trappa.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 09-08-22, 13:28   #590
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.172
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 09-08-22, 14:52   #591
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.648
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #11

annemede er ikke aktiv  
Gammel 09-08-22, 22:27   #592
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.019
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Lastebil som ikke så hva fartsgrensa var og i tillegg kjørte så det var umulig å kjøre forbi.
40/50 i 80-sona og deretter 50 i 60-sona.
Når jeg endelig svingte til høyre når den kjørte rett fram så havnet jeg bak en mopedist. 60 i 80-sona og ikke mulig å kjøre forbi.
Jaja, jeg skulle inn i byen og ikke ut. Heldigvis.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 10-08-22, 17:59   #593
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.738
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Vet jeg gruffer om været hele tiden, men dette året her slår alle tidligere år, tror ikke vi har hatt sol mer enn 14 dager i hele år.

Dritt…

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 10-08-22, 18:05   #594
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.469
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Fjols, her.

Vet jeg gruffer om været hele tiden, men dette året her slår alle tidligere år, tror ikke vi har hatt sol mer enn 14 dager i hele år.

Dritt…

Men lave strømpriser med alt det regnet, mens vi i sør har skyhøye priser og knapt får nedbør. Skulle vært mer jevnt fordelt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 10-08-22, 18:07   #595
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.835
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Men lave strømpriser med alt det regnet, mens vi i sør har skyhøye priser og knapt får nedbør. Skulle vært mer jevnt fordelt.

Skyhøye strømpriser og smekkfulle vannmagasin her.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 10-08-22, 18:09   #596
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.019
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Fjols, her.

Vet jeg gruffer om været hele tiden, men dette året her slår alle tidligere år, tror ikke vi har hatt sol mer enn 14 dager i hele år.

Dritt…


Men vi hadde dårligere vær på ferien vår i fjor enn i år. Hvertfall kaldere.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 10-08-22, 18:10   #597
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.063
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Skal selvsagt ikke klage over lave strømpriser, men når man sitter så godt som hele sommeren innendørs med varmepumpa på (minus de dagene som har vært så kjølige at vi har måtte fyre i peisen) så er det en trøst så er så mager at den ikke på noe som helst vis setter positive spor.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 10-08-22, 18:33   #598
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.597
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Men hvorfor sitter dere innendørs?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 10-08-22, 18:35   #599
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Lastebil som ikke så hva fartsgrensa var og i tillegg kjørte så det var umulig å kjøre forbi.
40/50 i 80-sona og deretter 50 i 60-sona.
Når jeg endelig svingte til høyre når den kjørte rett fram så havnet jeg bak en mopedist. 60 i 80-sona og ikke mulig å kjøre forbi.
Jaja, jeg skulle inn i byen og ikke ut. Heldigvis.

Hva ville forskjellen blitt?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv  
Gammel 10-08-22, 18:40   #600
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.835
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Men hvorfor sitter dere innendørs?

For ikke å drukne. Neida. Joda

Fintdethei! er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no