Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Det stod en stein …

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-06, 17:11   #1
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Tommel ned

Det stod en stein …

i veien for meg når jeg rygget . Resultatet er en meget stygg bulk. Steinen var firkantet, jeg traff hjørnet. Nå har jeg ødelagt bakskjermen (som er en del av hele høyre side), bakluka og støtfangeren. Bilen skal på taksering imorgen. Når jeg ble påkjørt i vinter og måtte skifte støtfangeren da, kom det på 10 000 kr. Ikke vi som betalte da men det må vi nå. Tipper at det skaden koster en 30-40 000 kr å rette opp . Må nok ta det på forsikringen. Hvorfor var jeg ikke mer oppmerksom

Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 17:19   #2
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånt er skrekkelig fort gjort og skrekkelig irriterende.
Jeg har en murvegg og en lyktestolpe på samvittigheten med min første bil for en hel evighet siden. Tiden leger alle sår, men jeg husker godt fortvilelsen. Det kom noen tårer, ja.

En trøste til deg.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 17:23   #3
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Nei så kjipt.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 17:26   #4
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Utrolig irriterende.

For 1 1/2 uke siden var det en bil som stod i veien for meg da jeg skulle kjøre ut fra en parkeringsluke. Må rette ut en liten bulk og lakke døra og bakskjermen på vår bil. Har fått prisoverslag på 12-15 000. Den andre bilen fikk bare revet løs en gummilist, som eieren presset på plass igjen.
Hvorfor kjørte jeg ikke litt lengere frem før jeg begynte å svinge ?

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 17:26   #5
Justme
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

............................


Sist redigert av Justme : 11-10-06 kl 21:23.
  Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 17:26   #6
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg rygget liksågodt mammas bil inn i pappas firmabil. Slå den! Skadene på mammas bil var på 7500 minst, men jeg rådet henne til å ikke gjøre noe med den ettersom det kun var plastskader i skjermen . Pappa sin jobb sin bil vet jeg ikke, der var det like mye stoltheten det gikk ut over. Bra jeg hadde ammetåke å skylde på, barnebarn trumfer heldigvis bilskade .

Dagens moral? Dette er noe vi alle må igjennom fra tid til annen. Irriterende er det jo

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 18:15   #7
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Uff så irriterende og dyrt og unødvendig. Det er slike utgifter man absolutt ikke ønsker.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 20:20   #8
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Åh så kjedelig:

til deg selv om det sikkert ikke hjelper stort.

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 22:17   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slike steiner, som ikke kan ligge stille når folk rygger, de er pokker så dumme!

Stor trøsteklem til deg!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 22:29   #10
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

ÅÅ- så kjipt
Stor trøsteklem fra meg

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 01:18   #11
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dustestein. Kan du ikke saksøke steinen? Eller eieren? Dette her er da virkelig snakk om feil stein på feil sted, og det er da ikke din skyld?

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 23:16   #12
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det stod en stein …

Det ble dyrere enn jeg tippet. 47 000 kr koster det å reparere skaden. Vi får nok ta det på forsiktingen. Det var ille å være til vurdering av av skaden og få høre :"Det er lang ventetid for sånne STORE skader. Vi har ikke time før i januar."

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 23:46   #13
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det stod en stein …

Fytti katta så sure penger. Godt det bare var en sten som sto i veien da, så er det i hvert fall ingen andre materielle skader eller personskader.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 10:22   #14
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det stod en stein …

Huff så surt for dere!

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 14:22   #15
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det stod en stein …

Ouch! Min dypeste medfølelse.

Jeg har et annet problem, siden vi bor i Oslo (og her kan jo ikke folk kjøre bil) så har jeg nå snart bulker i alle fire hjørner av bilen hvor folk har sneiet borti i parkeringshus og på gata. Og tror du noen har lagt igjen navn og tlfnr? Nei da!
Fikk taksert den ene til 12-15000, men vil ikke gjøre noe med den da det ikke er gjennom lakken.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 14:35   #16
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det stod en stein …

Å fytti helgeroa... Det er sure penger, det!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 14:37   #17
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det stod en stein …

Det er svindyrt og vanvittig irriterende. Et øyeblikks uoppmerksomhet og der sitter du med skjegget i postkassa. Jeg klarte å gjøre noe tilsvarende (det var mørkt, jeg var parkert på et fremmed sted og hadde en passasjer som maste om at jeg skulle forte meg ), men det ville blitt så dyrt å reparere at vi droppet hele greia. Det er ingen sikkerhetsmessige følger, sa de på verkstedet. Kun kosmetisk.

Hilsen safran, med bulk i døren.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 14:47   #18
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det stod en stein …

Huff da. :stakar:
Dumme dumme steinen, som ikke hadde vett på å flytte seg når du kom ryggende.
Jeg hadde en liknende opplevelse en gang, med en lyktestolpe som nektet å flytte seg. Heldigvis ble det ingen skader på bilen da.

Sure penger, men man har da heldigvis forsikring.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 14:49   #19
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Det stod en stein …

Så kjipt.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 15:02   #20
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det stod en stein …

Vanvittig kjipt, du har min medfølelse

Jeg hadde eid min splitter nye BMW 116i, i nøyaktig to dager , da jeg var på treff i Byporten i Oslo
Jeg parkerte i parkeringshuset under, og da jeg hentet bilen hadde nabobilen vært innom bilen min på vei ut
Resultat, deilige striper rett over hjulbuen på førersiden foran
Veldig fornøyd da, det lå selvfølgelig ikke noe lapp eller telefonnummer igjen ...

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no