Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Har lyst på elbil

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-06, 08:57   #1
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Har lyst på elbil

Noen med erfaringer, får man oth inn i den? og er det plass i framsetet til izi kid

__________________
Dolly, mamma til Sarah jan. 05 og Emma april 08
Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 09:22   #2
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har lyst på elbil

Det spørs vel hvilken el bil du har tenkt på da ?
Citroeng sine er jo ganske store (5 dørs), men tror de er vanskelig å få tak i i Norge.
Think sine har ett noenlunde greit bagasjerom, men er usikker på om oth går inn i den.
Dersom du kjøper denne her er nok ikke det noe problem


Jeg har ingen el bil selv altså, men har også lyst på undersøkte for en del år siden når vi kjøpte oss bil nr 2, men det ble en "vanlig" en. Grunnen til det var at det er greit å ha plass til tre stk noen ganger

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 10:07   #3
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har lyst på elbil

En venninne av meg har en Buddy, den er veldig søt, men jeg kan aldri tenke meg at den har plass til en vogn.


Vi var på IKEA en dag, og vi tenkte slett ikke på at bagasjeplassen i bilen er svært begrenset. Jeg satt med fanget fullt av ting på vei hjem. Sikten var heller dårlig, kan man si...

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 00:16   #4
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har lyst på elbil

En Think er større enn Buddy'en. Den har ganske god bagasjeplass pga den har ikke baksete. Ble litt fascinert over elbil da jeg var på Bergensferie i høst, de hadde el som nr to-bil.

Her i byen er det ingen el-biler, har kanskje med vær, føre og bakker å gjøre?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 12:30   #5
Lille Blink
Aktiv
 
Lille Blink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 289
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Sv: Har lyst på elbil

Nei nei nei Dolly!!! Når du er oldings så kan du begynne å tenke på en sånn bil, men flott at du tenker litt på miljøet

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no