Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

FarOutFishing tar også lappen

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-06, 20:44   #1
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

FarOutFishing tar også lappen

...


Sist redigert av Slettet bruker : 13-11-12 kl 11:41.
  Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 21:48   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: FarOutFishing tar også lappen

Lykke til videre, på veien til førerkort.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 22:31   #3
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.014
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: FarOutFishing tar også lappen

Heia FarOutFishing!

Lykke til med å ta lappen, jeg kan godt være heiagjeng.

*mitt første innlegg*

Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 16:27   #4
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: FarOutFishing tar også lappen

Så spennende, det går sikkert kjempebra. Jeg har hatt 4,5 time nå, og begynner allerede å føle at jeg har noenlunde kontroll over bilen og de aller fleste situasjoner. Men som deg jobber jeg fortsatt litt med plasseringen i svinger, særlig venstresvinger.

Lykke til!

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 16:52   #5
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: FarOutFishing tar også lappen

Det er dyrt å ta lappen, men tenk så lykkelig du kommer til å være når du sitter med den i hånda!
Så stå på, og gi oss oppdateringer så vi kan fortsette å heie på deg

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 17:16   #6
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: FarOutFishing tar også lappen

Lykke til! Dette klarer du. Tok også lappen i sen alder og gjett om det var deilig den dagen jeg sto der med lappen i hånda. Så gled deg.
Skal heie på deg jeg

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 17:18   #7
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.618
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: FarOutFishing tar også lappen

Heia FarOutFishing!

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 17:59   #8
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: FarOutFishing tar også lappen

Så tøff du er! Skulle ønske jeg var like tøff

Min nyeste unnskyldning er at jeg ikke har noen å gå trafikalt grunnkurs/teorikurs sammen med. Rart det du, siden alle vennene mine tok lappen for mange år siden.

Masse lykke til!!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 18:52   #9
Betsy
Aktiv
 
Betsy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 242
Betsy er litt kul
Standard

Sv: FarOutFishing tar også lappen

Ikke værst at du er god på å rygge og parkere da!! Imponerende det.

Lykke til!!!

__________________
Godt gjort er bedre enn godt sagt!!
Betsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 20:49   #10
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: FarOutFishing tar også lappen

U go girl!

  Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 21:08   #11
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: FarOutFishing tar også lappen

Dette klarer du fint. Når 18 åringer klarer det fikser du det også.
Lykke til!

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 21:13   #12
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: FarOutFishing tar også lappen

Så flott at du har begynt med lappen.

Jeg tok selv lappen i fjor. Angrer ikke et sekund på det.

Skal være med på å heie deg fram.

Lykke til.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 21:57   #13
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FarOutFishing tar også lappen

Dette klarer du uten noe problem!
Øvelse gjør mester, og når du snart har førerkortet pent i lommeboken, kan du ikke tro at du noen gang ikke har hatt det.

Heia, heia

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 16:01   #14
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.014
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: FarOutFishing tar også lappen

Hvordan går det med kjøretimene nå da?

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 18:31   #15
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: FarOutFishing tar også lappen

...


Sist redigert av Slettet bruker : 13-11-12 kl 11:41.
  Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 18:34   #16
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FarOutFishing tar også lappen

Jeg vil også være med i heiagjengen. Lykke til.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 18:35   #17
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: FarOutFishing tar også lappen

Lykke til - det er ikke sikkert at veien er så lang som du tror

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 19:01   #18
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: FarOutFishing tar også lappen

Æsjda. Kjedelig å måtte ta opphold, for man kommer fort ut av det sånn i begynnelsen. Nå vet jeg ikke hvor mange timer du har fra før, men 6 dager mellom første og andre time var i hvert fall litt for mye for meg, selv om jeg kom fort inn i det igjen.
God bedring, og lykke til med å kaste deg ut i trafikken igjen!

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no