Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Majsa tar lappen

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-07, 20:09   #21
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Majsa tar lappen

12 timer er jo utrolig bra da Majsa!! Kjører du med gir?

Benzo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 20:23   #22
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Majsa tar lappen

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

12 timer er jo utrolig bra da Majsa!! Kjører du med gir?

Nei, de aller fleste bilene her har automatgir. Veldig deilig å slippe å lære det til å begynne med. Ser for meg at det er litt lettere å lære når man allerede kan kjøre.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 20:31   #23
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Majsa tar lappen



Heia Majsa!

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 20:59   #24
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Majsa tar lappen

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Nei, de aller fleste bilene her har automatgir. Veldig deilig å slippe å lære det til å begynne med. Ser for meg at det er litt lettere å lære når man allerede kan kjøre.

Jeg øvelseskjørte bare med automatgir noen år før jeg tok lappen.
Det var kjempelett.
Det er noe helt annet å kjøre med gir, tok lang tid å venne seg til å clutche (skrives det sånn???) og bruke gir.

Lykke til.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 21:28   #25
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.458
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Majsa tar lappen

Lykke til! Jeg er 33 og har enda ikke tatt den

Begynte på opplæring og har tatt mange kjøretimer, ferdig med så og si alt av det obligatoriske, men så fikk jeg baby ... Etter at jeg fikk Johanne har jeg liksom ikke kommet igang igjen.

Men betaler ikke noe for timene da. På HINT Stjørdal, avdeling for trafikklærerutdanning kjører jeg gratis med studentene

Får vel snart begynne igjen

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 21:34   #26
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Majsa tar lappen

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Men betaler ikke noe for timene da. På HINT Stjørdal, avdeling for trafikklærerutdanning kjører jeg gratis med studentene

Så kjekt! Vet du om det er sånn mange steder? Det er jo ellers så vanvittig dyrt!

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 21:44   #27
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Majsa tar lappen

Så spennende! Ikke Lenge igjen nå.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 09:09   #28
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.458
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Majsa tar lappen

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Så kjekt! Vet du om det er sånn mange steder? Det er jo ellers så vanvittig dyrt!

Jeg tror dette er en av bare to (?) trafikklærerhøyskoler i landet, så jeg tror ikke det er så mange steder nei.

Veldig greit, jeg kjørte med to veldig søte studentgutter

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 09:46   #29
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Majsa tar lappen

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg tror dette er en av bare to (?) trafikklærerhøyskoler i landet, så jeg tror ikke det er så mange steder nei.

Veldig greit, jeg kjørte med to veldig søte studentgutter

Det er visst bare den i Stjørdal. Kjørelæreren min har akkurat vært der på videreutdanning.

Benzo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 09:47   #30
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Majsa tar lappen

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Nei, de aller fleste bilene her har automatgir. Veldig deilig å slippe å lære det til å begynne med. Ser for meg at det er litt lettere å lære når man allerede kan kjøre.

Ja, giring er noe herk...i hvert fall til man har lært det skikkelig.

Benzo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 10:08   #31
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.458
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Majsa tar lappen

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Det er visst bare den i Stjørdal. Kjørelæreren min har akkurat vært der på videreutdanning.

Ok, jeg tenkte kanskje det var en nordpå et sted også, men da er det ikke det heller.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 17:37   #32
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Majsa tar lappen

I dag kjørte jeg opp, og jeg sto!

89% fikk jeg, og det var visst veldig bra!


Kjørte et stykke hjem igjen, og holdt på å krasje rett oppi gata her, men det snakker vi ikke så høyt om.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 17:47   #33
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Majsa tar lappen

Gratulerer så mye med lappen! HURRAA!!

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 18:35   #34
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Majsa tar lappen

Fantastisk, Majsa!!
Gratulerer såå mye, blir nok en helt ny verden for deg i Houston nå!

Benzo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 19:40   #35
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Majsa tar lappen

Gratulerer så mye - det blir et helt nyt liv skal du se. Flott at du rakk det før minsten kom !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 19:54   #36
Linda
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 49
Linda har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Majsa tar lappen

gratulerer med lappen

Linda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 19:57   #37
løvemor
Tilbake
 
løvemor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 98
løvemor er litt kul
Standard

Sv: Majsa tar lappen

GRATULERER!!! HIPP HURRA FOR MAJSA!!
Jeg er stolt av deg! Nyt friheten!

løvemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 20:57   #38
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Majsa tar lappen

Gratulerer så mye!

Husker jeg var helt på tuppa den dagen jeg fikk lappen og kjørte helt alene for første gang. Tror egentlig ikke jeg var en trygg sjåfør den dagen. Glemte å ta på meg sikkerhetsbeltet også...

Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 21:05   #39
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Majsa tar lappen

Gratulerer som bilist!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 21:19   #40
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Majsa tar lappen

Opprinnelig lagt inn av Manga, her.

Gratulerer så mye!

Husker jeg var helt på tuppa den dagen jeg fikk lappen og kjørte helt alene for første gang. Tror egentlig ikke jeg var en trygg sjåfør den dagen. Glemte å ta på meg sikkerhetsbeltet også...

Takk!

Var nok litt sånn jeg hadde det i dag også, var nok litt distré pga. gleden over å ha det overstått og bestått. Gruer meg litt til første gang helt alene i bilen, men jeg skal øve litt med mannen i helgen, så det går nok greit. Har aldri kjørt Volvoen før, så jeg tror det er lurt å øve litt med han først. Heldigvis er det en trygg bil, og jobben til mannen som eier den og betaler forsikringen.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no