Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Har du vært i en bilulykke?
Ja 69 66,35%
Nei 33 31,73%
Annet 2 1,92%
Deltakere: 104. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-21, 17:25   #1
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Det spørs kanskje litt på hvordan man definerer bilulykke, men jeg vil si at jeg bare har vært involvert i en. Da regner jeg ikke med å ha blitt rygget på på parkeringsplass, eller at en annen bil sklei inn i min på glatt føre.

Jeg klarte å altså det kunststykket å kollidere på parkeringsplassen utenfor et kjøpesenter. Hadde kjøpt min første varebil for en måned siden. Var litt uoppmerksom og fikk en Lada inn i siden på fronten. Min skyld siden den kom fra høyre.
Skadene på varebilen kom på nesten det samme som jeg hadde betalt for den så den ble kondemnert gitt.
Men på en måte var det litt hell i uhell. Jeg fikk benyttet forsikringen før jeg i det hele tatt hadde betalt noe på den, og fikk kjøpt en enda større varebil som det gikk an å stå oppreist i.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 17:27   #2
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Tenkte det kunne være greit med en motvekt til alle sex-trådene.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 17:28   #3
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Ikke ulykke med skade, men jeg har kjørt utfor veien og måtte stå skamfull og skjelven mens jeg ventet på kranbil. Ingen skader på meg eller bilen (en Toyota fra 80-tallet, de bygde biler for å vare den tiden) og heldigvis minimalt med økonomisk konsekvens.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 17:31   #4
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Jeg kolliderte med en lyktestolpe for 20 år siden. Hele familien var passasjerer da det løp en kvinne foran bilen. Vi kjørte landcruiser i 90 km/t. Det gikk ikle bra med kvinnen.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 17:32   #5
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.404
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Har blitt påkjørt to ganger. I samme sving, faktisk.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 17:36   #6
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Jeg klarte å kjøre uti en diger vanndam som var så stor og dyp at det kom vann i motoren og bilen stoppet. Måtte ringe Falck for å få dratt den ut. I tillegg ble jeg våt på føttene. Og dette skjedde utenfor Linjegods i Stavanger så tilskuere var det nok av.

Stoltheten fikk seg en trøkk, men noen ulykke kan det kanskje ikke kalles.

Burde kanskje starte en tråd om pinlige opplevelser i trafikken.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 17:37   #7
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Nei, heldigvis ikke. Jeg bumpet bort i en stein på en parkeringsplass en gang og i en annen bil en annen gang, men har aldri vært involvert i en ulykke (takk og pris!).

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 17:37   #8
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Jeg har kræsjet med en trailer. Heldigvis gikk det bra med oss i bilen, men bilen ble kondemnert.

Også har jeg kræsjet et par ganger til.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 17:38   #9
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Tenkte det kunne være greit med en motvekt til alle sex-trådene.

Interessant at det er bilulykke som er motvekten til sex.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 17:39   #10
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Interessant at det er bilulykke som er motvekten til sex.

Ja, det kan du si. Jeg vet sannelig ikke hvorfor jeg er så opptatt av alt som har med bilkjøring å gjøre for tiden.
Tror jeg må starte en tråd om bruk av bindestrek som motvekt til bilkjøring.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 17:40   #11
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Jeg ville kanskje ikke kalle det en ulykke, men da jeg var barn ble bilen vår påkjørt av en som brøt vikeplikten. Ingen kom til skade heldigvis.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 17:54   #12
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Jeg ble påkjørt bakfra en gang. Gikk bra. En gang i ungdommen kræsjet sjåføren inn i et stabbur (!) på vei hjem fra fest. Gikk bra det og. Foreldrene mine og lillebroren min var i en stygg ulykke den første helgen jeg var alene hjemme som tenåring (en helg). En dame tok selvmord foran bilen de kjørte. Det gikk bra med dem altså, men det var en fryktelig opplevelse.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 17:54   #13
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Jepp. Har frontkollidert i en sving (min feil, det var glatt og jeg fikk skrens) begge bilene ble kondemnert.
Har også gått rundt med bil etter å ha fått sleng på hengeren. Viste seg at ene hjulet på hengeren låste seg.

Som ung ble jeg påkjørt i et fotgjengerfelt faktisk. Av en pastor

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 18:10   #14
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Nei, bare blitt rygget på, på en parkeringsplass. Hele familien i bilen. Og jeg så det kom til å skje og jeg bare, jammen han..... Ja, han stoppet ikke. Mannen var sjåfør men hadde ikke mulighet til å komme unna. Ikke så stor fart, skademelding ble skrevet på ferga vi begge skulle være med etter å ha parkert, og bilen fikk en del ny lakk.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 18:14   #15
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Jeg har blitt påkjørt bakfra. Full stopp på motorveien, han som kom bak meg fulgte ikke med i det hele tatt så han dundret rett i meg. Heldigvis så jeg han komme i bakspeilet, så jeg stod på bremsen og slapp å bli skviset inn i bilen forran.

Fått en taxi i ræva også faktisk, inn i en rundkjøring ved Ullevål sykehus, jeg stoppet for ambulansen som kom inn i rundkjøringen med fulle blålys, taxisjåføren syntes ikke det var nødvendig.

Fått en bil i siden, fordi vedkommende klarte ikke å stoppe for vikeplikt. Veldig glatt, så det var ikke mye fart, men skadene ble store nok.

Det verste med ulykkene er lyden av metall som treffes.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 21-03-21 kl 20:39.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 18:22   #16
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Ja, var passasjer da, og vi kjørte utenfor en skrent, laget av en støttemur.
Dette var ei knapp uke etter at jeg hadde falt så innmari i slalombakke, og hadde gips på høyre ben, helt opp til øverst på låret pga flere brudd. Mirakuløst nok kom jeg fra bilulykken med bare knust gips og et enkelt kragebeinsbrudd og litt forslått.
Da begge disse hendelsene inntraff var jeg gravid, 6-7 uker på vei, og babyen kom seg fint gjennom begge.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 18:37   #17
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.001
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Kjørt i ei grøft engang, om det teller. Og blitt påkjørt.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 18:43   #18
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Tror jeg må starte en tråd om bruk av bindestrek som motvekt til bilkjøring.

Jeg bare digger hjernen din!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 18:57   #19
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Ja, for ikke så lenge siden ble bilen jeg satt i truffet i siden av en annen bil. Sjåføren i den andre bilen hadde sovnet, og også klart å øke farten til langt over fartsgrensen i det han sovnet. Heldigvis traff han vår bil, en stor og solid bil, og ikke noen mykere trafikanter.

Det skjedde så utrolig fort at jeg ikke fikk med meg hva som holdt på å skje før bilen dundret inn i bilen på den sida jeg satt. Selv om jeg kom tilnærmet uskadet fra det så har hendelsen gitt meg en støkk, og jeg har blitt veldig oppmerksom på at det kan komme biler fra helt andre retninger enn det jeg forventer.

Jeg var også passasjer da en forelder kræsjet. Da var jeg veldig liten og husker ikke annet av det enn at bananen jeg hadde fått på butikken og gledet meg til spise da vi kom hjem, lå most på gulvet. Heldigvis var det veldig lav fartsgrense der, og det var denne kollisjonen som fikk foreldrene mine til å innse at de trengte bilseler på barna sine..

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 18:57   #20
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Blitt påkjørt to ganger

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no