Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva lurer du på i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-21, 22:21   #381
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Vi har nesten alle sokkene i en kurv på vaskerommet, så kan man gå dit og finne noe som ligner. Jeg gidder ikke parre noen av de. Minste er opptatt av at sokkene skal være en bestemt type/mønster/passe til antrekket så hun har egne sokker hun ordner selv. Resten av familien har ensfargede svarte eller hvite som brukes om hverandre.

Jeg lurer på hvorfor det er så slitsomt å jobbe etter ferien.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 10-08-21, 22:51   #382
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.643
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Har du testet deg? Kjenner et par som ble syke rett etter vaksine og trodde det var bivirkninger. Det viste seg at de var smittet.

Har testet meg ja, fikk negativt svarci dag. Som jo er positivt.

annemede er ikke aktiv  
Gammel 11-08-21, 06:49   #383
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.559
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.


Jeg lurer på hvorfor det er så slitsomt å jobbe etter ferien.

Samme her. Hadde til og med en kort dag i går der jeg egentlig ikke gjorde noe.

Lurer også på hvor lenge man kan overleve uten søvn fordi man må velge mellom å ha et annet menneske inntil seg hele natta eller at det samme mennesket skriker hele natta.....

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 11-08-21, 08:16   #384
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Jeg lurer på hvorfor jeg satte alarmen min til kl. 06.50 når håndverkeren sa at de skulle komme i "syvtiden"

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv  
Gammel 11-08-21, 08:54   #385
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.984
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Vi snakker sikkert 10 par per person. Det er 40 par/80 sokker, det. Og jeg ville fortsatt ikke vite hvem sine sokker det var. Det er virkelig umulig å se størrelsen på slike småsokker!

Og bare vent til hele familien har omtrentlig samme størrelse!

Hjemme hos oss bruker vi 38, 39, 39 og 40 i sko. Det er altså komplett umulig å se hvilke sokker som passer til hvem.

Jeg forenkler det hele, for jeg bruker ikke sokker i måneder med R. De øvrige månedene bruker jeg hjemmestrikkede ullsokker. (Og så vasker jeg treningssokkene mine med treningstøyet og ikke med resten av familiens sokkevask. )

Det er flere år siden det ble knertens oppgave å sortere og brette sokker. Fordelingen av dem skjer mer tilfeldig og snuppa er nok noe "grådig", for mannen min mangler sokker hele tiden.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå  
Gammel 11-08-21, 13:12   #386
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Har testet meg ja, fikk negativt svarci dag. Som jo er positivt.

Så bra!

Lyppa er ikke aktiv  
Gammel 11-08-21, 14:09   #387
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.715
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Hvorfor det bie overskyet når jeg skulle sette meg ut i hagen.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 25-08-21, 09:25   #388
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Jeg trenger en fersk peppermynteplante, men hvor får jeg tak i det? Området er Oslo/tidl. Akershus. Jeg kan selvsagt drive med plyndring av gamlehagen og ta stiklinger derfra, men jeg vet ikke hvor populært det er.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 25-08-21, 09:31   #389
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.455
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg trenger en fersk peppermynteplante, men hvor får jeg tak i det? Området er Oslo/tidl. Akershus. Jeg kan selvsagt drive med plyndring av gamlehagen og ta stiklinger derfra, men jeg vet ikke hvor populært det er.

Du skulle gjerne fått fra meg, hvis du hadde vært litt nærmere. Det sprer seg jo helt kollossalt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 25-08-21, 10:07   #390
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.984
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Selger de ikke peppermynteplanter på Meny?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå  
Gammel 25-08-21, 10:46   #391
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Selger de ikke peppermynteplanter på Meny?

Meny har jeg ikke sjekket, de er ikke så nær meg. Jeg kan få Mellomste til å sjekke, hun jobber like ved en sånn en. Takk for tips.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 25-08-21, 10:48   #392
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Du skulle gjerne fått fra meg, hvis du hadde vært litt nærmere. Det sprer seg jo helt kollossalt.

Tror det blir for langt med posten, i hvert fall hvis de skal overleve.
(Gressklipper fungerer for å sinke/stanse spredning.)

Strå er ikke aktiv  
Gammel 25-08-21, 12:26   #393
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.029
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Mine mynteplanter har jeg kjøpt både på Rema og Kiwi, de har det stort sett over alt.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 25-08-21, 12:53   #394
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Men det er PEPPERmynteplante jeg mangler, og har brukt mye av. Den har jeg ikke sett rundt her på årevis. Hulk.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 25-08-21, 13:03   #395
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.455
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Tror det er peppermynte jeg har i alle fall. Den har mørkegrønne blad og rød stilk. Ikke sånne lysegrønne som de selger i butikken.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 25-08-21, 13:05   #396
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.029
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Når jeg har plantet ut de fra butikken så vokser til opp som grove, mørke planter. (Får verken sjekket eller vist, en gravemaskin har fjernet hele myntebedet mitt i dag.)

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 25-08-21, 13:35   #397
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Ja ja, jeg får dra med meg Helten på avleggerslang i gamlehagen, den er rett vest, 2km.


My: Du beskriver peppermynteplante.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 26-08-21, 20:11   #398
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Ang sokker, Det funker sikkert ikke for alle men her har gutta hvert sitt merke så det er ganske enkelt å parre sokker og å vite hvem som eier de

Minsten har kortsokker fra Jack&Jones. De har vevd inn logo under. Har også hvite tennissokker med merke på.

Eldste har kortsokker fra annet merke. Og tennissokker med annet merke enn minsten.

Samme med pappan.
Jeg får av åpenbare årsaker ha klærne mine I fred. Noen fordeler skal da jeg ha.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 26-08-21, 21:59   #399
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.819
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Men det er PEPPERmynteplante jeg mangler, og har brukt mye av. Den har jeg ikke sett rundt her på årevis. Hulk.

Jeg fikk en avlegger av peppermynteplante av en venninne. Den har jeg ikke klart å ta livet av. Den lever sitt eget liv der ute. I kveld klippet jeg faktisk av noen stilker og laget meg te. Det ble jo veldig godt. Har liksom tenkt at te kjøper man på butikken.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 26-08-21, 23:58   #400
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Jeg fikk en avlegger av peppermynteplante av en venninne. Den har jeg ikke klart å ta livet av. Den lever sitt eget liv der ute. I kveld klippet jeg faktisk av noen stilker og laget meg te. Det ble jo veldig godt. Har liksom tenkt at te kjøper man på butikken.

Jeg flyttet fra den uten å sikre meg avlegger. Tror ny eiers leieboer får besøk i løpet av i morgen.

Strå er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no