Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-20, 17:21   #21
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Minst mulig ender alltid med alt mulig. Jeg tenker alltid at jeg for en gangs skyld skal gjøre minst mulig og bare sløve på sofaen med en bok eller no`. Ender opp med å gjøre alt mulig annet, slik som å rydde på vaskerom, rydde i skap, brette klær herfra til evigheten osv. Slik som i dag. :ikke ro i ræva:

Aiaiai, du må vel øve deg på å gjøre ingenting om du virkelig vil gjøre nada av og til.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 17:23   #22
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Regnværssøndag, regnværsdag... Begynner å bli forsynt etter over en mnd med drittvær nå.

Leser oppskrifter på kjeks og kaker jeg heldigvis ikke gidder bake

Leker med hunden mellom bygene

Prøver å holde stemningen oppe for den oversosiale 8-åringen som er forkjøla og derfor må holde seg hjemme

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 17:36   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Jeg hater drittvær og jeg har ikke et hus jeg trives optimalt i, så været virker i stor grad inn på humøret mitt. Selv om jeg prøver å jobbe med det. Så jeg prøver å fylle dagen med aktiviteter som får dagen til å få litt innhold. I dag har det blitt litt rydding, sen frokost, kaffe, lang tur i skogen med hele familien, tidlig middag og nå kaffe igjen. Og da vi kom hjem fra tur, hadde det sluttet å regne.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 17:58   #24
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Kom hjem fra ferie seint fredag kveld, og har vært til og fra her nå i fire uker. Derfor har jeg vasket huset, og skifta på sengene. Mannen har revet innvendig i garasjen for så å bygge den opp igjen med bedre lagringsplass innvendig. Skikkelig spennende!

Til middag lagde vi broken taco, og nå slang jeg meg i sofaen. Storesøster har sett på skjerm hele dagen og Lillebror er borte på tantebesøk.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 18:02   #25
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Er vi de eneste som har hatt fint vær i dag? Vi har vært på badetur.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 18:02   #26
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Er vi de eneste som har hatt fint vær i dag? Vi har vært på badetur.

Kan virke sånn.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 18:10   #27
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Er vi de eneste som har hatt fint vær i dag? Vi har vært på badetur.

Nope, nydelig vær her også.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 18:35   #28
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Har så vidt vært i hagen før regnet kom, ellers har vi gjort minst mulig fornuftig hele dagen, alle sammen. Litt rydding og klesvask og sånt blir det alltid, men mest stillesitting for min del, med serie. Jobb i morgen, så jeg lader. Til vanlig ville vi vasket huset på en sånn dag, men jeg nektet å bruke siste feriedag på det.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 19:13   #29
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Det regner ikke akkurat her, men er grått.
Jeg tilbringer dagen med å kjøre mellom gamlehuset og nye huset med masse dritt, vasker litt, prøver å få gangvei i stua på nye huset og stresser over at huseier på gamlehuset skal inspisere i kveld. Vi er LANGT bak skjema, fikk en ekstra dag og klarer likevel ikke å komme i mål. Jeg har stresshodepine, vanvittig vonde hofter og rygg og har dårlig samvittighet hver gang jeg setter meg ned.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 19:16   #30
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.485
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Husarbeid, bok, og litt jobb. Ungene er med venner/annen familie.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 19:21   #31
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Det var fint vær i formiddag, så klippet plen og ordna i hagen. Fortsatte å rydde inne og vaske klær når regnet kom. Skal gå en tur i marka i kveld, er så godt med lukta av våt skog.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 19:24   #32
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Vi har prioritert å være mest mulig ute de fine dagene vi har hatt i det siste, så i dag har huset fått en sårt tiltrengt vask, vi har spist vafler, stirra i hver vår skjerm, skifta på sengene, og ellers surra rundt. Jeg ville gjerne ha lest eller strikka litt, men har ikke hatt samvittighet til så lange pauser når det er husvask på gang. Sneik meg unna med gitaren en halvtime, det er vel det. Vi burde gått en tur (med gummistøvler og regntøy), men må lage middag. Kanskje etterpå.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 19:48   #33
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Rolig tempo, ryddet, hengt opp bilder, div forefallende.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 20:01   #34
Stompa
50 &amp;amp; somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Er vi de eneste som har hatt fint vær i dag? Vi har vært på badetur.

Nydelig her også; vi har grillet, og har sittet på verandaen stort sett hele dagen.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 20:07   #35
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Jeg tror ikke jeg har brukt regnbukser siden jeg var barn, bortsett fra på lange fjellturer uten tørkemuligheter. Jeg bare blir våt, også skifter jeg når jeg kommer inn. Har en halvlang, vanntett parkas jeg bruker til og fra jobb, det holder som regel. Hvis det er verre enn det har jeg paraply i tillegg. Men når jeg bare skal gå tur, også hjem igjen etterpå, så bryr jeg meg ikke om at jeg blir våt, som sagt.

Ellers klarer jeg fint å kose meg innendørs med litt av hvert i huset, bok og TV. Men i dag var det fint og veldig varmt fram til ca kl 17. Så i dag har jeg ikke noe å klage over værmessig. Nå får jeg endelig pakket ut etter ferien. Siden vi kom hjem torsdag kveld har det vært for fint vær til at jeg har orket.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 02-08-20 kl 20:18.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 20:10   #36
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Vi skal ut på tur nå.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 20:46   #37
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Denne har jeg i stor grad brukt på husarbeid. Vaske klær. Brette klær, rydde hus. Og bake kake. Blir vel å fortsette litt i samme stilen utover kvelden antar jeg. Muligens koke en pakke gele og ellers vaske badet. Og komme meg tidelig i seng, ferien er over, i morgen er det jobb. (og bursdag, derav kake)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 20:57   #38
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Nå har jeg laget ripscurd og pikekyss med ripssaft av eggehvitene som ble til overs. Føler meg produktiv.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 21:46   #39
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Syrommet mitt i kjelleren og regntunge søndager passer sammen som hånd i hanske.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 22:04   #40
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Jeg laget lasagne. Har sett flere episoder av en serie til, og strikket litt mer. Også har jeg meldt meg på en time på treningssenteret i morgen.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no