Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-20, 15:12   #1
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Kjeder meg.
Kunne gått tur i regnet, men det er for varmt til å ha ullstilongs inni regnbukse , og jeg kan jo ikke gå uten noe under regnbukse?
Kunne gått på treningssenteret, men gidder ikke.
Har sett 2 episoder på NRK og strikket litt og spist sjokolade.

Har store unger som ikke er veldig interessert i å henge med sin mor.

Så hva gjør du en regnværssøndag?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 15:14   #2
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Setter på noen klesmaskiner og binger serier..

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 15:14   #3
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.786
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Gått lang tur i regnet. Spilt piona. Tatt bad og lest bok. Blir snart brettspill eller kortspill med familien. Så middag. En serie i kveld tenker jeg.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 15:24   #4
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Tv, Internett, rydding, vasking. Har en plan om å bytte om på noen rom, det tar vi en dag med dårlig vær. Burde sikkert sortert klesskapet mitt og.

Det går an å gå tur i shorts og regnjakke.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 15:30   #5
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.619
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Det går fint uten noe under regnbuksa, evt en tights under?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 15:33   #6
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.854
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Går tur med noe tynt under regnbuksa, evt med en turbuksesom tåler litt vann. Leser, strikker, baker noe, smårydder litt.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 15:33   #7
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Jeg har en litt blæh regnværsdag. Jeg leser, rydder og planlegger noe vedlikehold ute. Forsøker få med minsten på en tur.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 15:37   #8
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Gjør stort sett de samme tingene som på en solskinnsøndag, minus å sitte på terrassen. Løpetur, gåtur, lydbok, strikking, lese litt nyheter, tur på lekeplassen med barnebarn de gangene hun er her, lage middag osv.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 15:42   #9
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Ligger på sofaen å ser film, ekstremt vondt i beinet i dag så da må jeg ta det med ro.
Mannen maler og sønnen vår er på badeland.

Kjip dag i grunn, jeg er så lei den foten min.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 15:53   #10
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Jeg har stort sett hørt på lydbok og hjulpet eldste med pakking til sommerleir hittil i dag. Drukket kaffe og spist sjokolade. Nå skal jeg rydde litt i ungenes klær og så skal jeg gå en tur i skogen. Tar både treningstights og skalljakke, så får jeg bli så våt jeg blir.

Må jobbe litt i kveld, forsiktig tilvenning til neste uke.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 16:01   #11
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Banner over vond rygg, pusler puslespill med fireåringen og prøver å unngå for mye skjermtid for henne, og skriver jobbsøknader. Ain't life grand.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 16:47   #12
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Akkurat nå for tiden tilbringes en regnværsøndag med å se på VM i snooker, gå/danse tur i en glippe regnet, litt flytterydding og -pakking, samt sette opp besøkskabalen til Mutter'n etter prinsippet "alle skal med".

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 16:53   #13
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Trener, ser serie, vasker klær og tar noen e-poster.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 16:54   #14
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Minst mulig ender alltid med alt mulig. Jeg tenker alltid at jeg for en gangs skyld skal gjøre minst mulig og bare sløve på sofaen med en bok eller no`. Ender opp med å gjøre alt mulig annet, slik som å rydde på vaskerom, rydde i skap, brette klær herfra til evigheten osv. Slik som i dag. :ikke ro i ræva:

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 16:56   #15
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Det er uaktuelt å være inne en hel dag, så jeg tar på meg tights eller tynn joggebukse under skallbuksa. I dag har jeg dessverre brukt det meste av dagen på å kjøre hjem fra hytta. Nå rydder vi ut av bager, vasker tøybleier og slikt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 16:58   #16
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Minst mulig ender alltid med alt mulig. Jeg tenker alltid at jeg for en gangs skyld skal gjøre minst mulig og bare sløve på sofaen med en bok eller no`. Ender opp med å gjøre alt mulig annet, slik som å rydde på vaskerom, rydde i skap, brette klær herfra til evigheten osv. Slik som i dag. :ikke ro i ræva:

Høres ut som du har det ryddig i skuffer, skap og boder da. Jeg har for mye ro i ræva, så mitt vaskerom og mine skap er ikke så ryddige.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 17:06   #17
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Jeg har vært på tur i 2,5 timer med bikkjer og naboen, hadde ikke hun dratt meg med ut hadde jeg ikke giddet - det striregner.
Så har jeg badet hunder som var gjørmete etter tur - og nå, sløving. Og spising. Har bare 15-åringen hjemme, resten er hos kompis/på hytta. Rart at det er så stille her.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 17:09   #18
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Det kan hende jeg blir inne i hele dag. Men skapet til straks tenåringen er nå ryddet, og en hel sekk med klær hadde hun vokst utav. Skal lage lasagne til middag etterpå. Så dagen tusler og går, den. Det kan også hende at jeg plutselig er på vei opp et fjell. Planlegging er jeg dårlig på, gitt.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 17:13   #19
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Klesvask, rydding, bok og mobilsurfing. Og en del kopper med kaffe.

I tillegg tjuvlytter jeg på Storytel-bøker fra Lillesøsters rom. Hun har storopprydding med ommøblering og full gjennomgang av skuffer og skap der inne.

Nå kommer solen, så jeg vurderer og gå ut i hagen og potte om noen blomster.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 17:20   #20
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.797
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du en regnværssøndag?

Skifte på sengene, klesvask, sløving i sofaen med TV og strikking.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no