Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Biler med skyvedør på ene siden bak ...

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-07, 14:27   #1
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Biler med skyvedør på ene siden bak ...

Noen som har det?

Hvordan gjør dere det rent praktisk?

Vi skal ha ny bil med skyvedør\er men vet ikke helt hvilken enda.Hehe
Vi har sett på en caravelle med en skyvedør bake..

Vi har turbo forovervent i en recaro start og lille søster nå i en babysete fra Akta. Det nye..

Nå er det jo greit, når vi prøvekjørte den så hadde vi snuppa innerst og turbo i midten.
Men snuppa skal sitte bakovervent noen år og turbo blir ikke mindre. Blir det best å "krype" inn med snuppa først og så får turbo sette seg etter på?
Om man ikke har plass til å gå frem og tilbake.
For er ikke alle vi har stet på som har så veldig god plass mellom forsetene og baksetene.



Og noen som har biler med skyvedører å anbefale?
Om vi skulle ha kjøpt ny så hadde vi nok kjøpt mazda 5
Men har bare tenkt å bruke opp til 150 000. Tror vi. Kanskje bare 100 000. Får se hvor mye vi får før vårt "skrap"

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 16:32   #2
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Biler med skyvedør på ene siden bake...

Vi har en Mercedes Vaneo med skyvedør bak. Det er kjempe deilig å slippe å bekymre seg for at ungene skal komme borti dørene og man kommer lettest til når man må stoppe på veien. Slipper å tenke på andre biler skal kjøre ned døren osv.

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 16:56   #3
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biler med skyvedør på ene siden bake...

Vi hadde kombinert Caravelle med én skyvedør.

Det var et problem, ja. Tror vi endte opp med å ha det bakovervendte setet i midten bak, og så måtte den smidigste storebroren smyge seg under setet når han skulle sette seg.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 16:58   #4
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Biler med skyvedør på ene siden bake...

Vi har en Caravelle med bare 1 skyvedør bak. Eneste grunnen til at det har fungert er fordi storebror har gått inn i bilen foran og mellom setene og opp i setet sitt selv.. hadde da BeSafe setet til vesla bakovervendt på første sitteplassen ved døra. Det var tungvindt og jeg har forbanna meg på at skal jeg ha en slik bil igjen (bilen er topp!) så skal det være 2 skyvedører.

Nå sitter de begge med pute-med-rygg stoler og dette er ingen problem. Deilig å ikke bekymre seg for at de skal smelle dørene inn i nabobilen etc.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 17:04   #5
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Biler med skyvedør på ene siden bake...

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Vi hadde kombinert Caravelle med én skyvedør.

Det var et problem, ja. Tror vi endte opp med å ha det bakovervendte setet i midten bak, og så måtte den smidigste storebroren smyge seg under setet når han skulle sette seg.

ok. Takk for tilbakemelding

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Vi har en Caravelle med bare 1 skyvedør bak. Eneste grunnen til at det har fungert er fordi storebror har gått inn i bilen foran og mellom setene og opp i setet sitt selv.. hadde da BeSafe setet til vesla bakovervendt på første sitteplassen ved døra. Det var tungvindt og jeg har forbanna meg på at skal jeg ha en slik bil igjen (bilen er topp!) så skal det være 2 skyvedører.

Nå sitter de begge med pute-med-rygg stoler og dette er ingen problem. Deilig å ikke bekymre seg for at de skal smelle dørene inn i nabobilen etc.

på sånne biler ,men finnes caravelle med skyvedører på beggesidene?

Turbo klarer å sette seg fast selv i mamma og pappa sin bil, men der står den som man fester sikkerhetsbelte i fast så han slipper å holde i den...


Ja er mann som har satt skyvedører som et punkt. Det og motor bestemmer han
Jeg har bare ønsket meg en stor praktisk bil

Fornøyd med Caravelle?
Masse feil? Hvordan er den på vinterføre?

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 29-05-07 kl 17:17.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 17:04   #6
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Biler med skyvedør på ene siden bak ...

Jeg leste feil.. sorry. Vi har skyvedør på beggesider!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 17:17   #7
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Biler med skyvedør på ene siden bak ...

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Jeg leste feil.. sorry. Vi har skyvedør på beggesider!


Det gjør ikke noe


Fornøyd med bilen?
Noe spes med feil?
Hvordan er den på vinterføre?

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 17:36   #8
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Biler med skyvedør på ene siden bak ...

Vi har Mazda 5 som har skyvedører bak på begge sider. Stor og romslig innvendig. Og vi er veldig fornøyd.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 17:39   #9
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Biler med skyvedør på ene siden bak ...

Jeg er kjempefornøyd med Caravellen. Vi har en 95 modell, lang utgave og derfor god plass både til setene og til bagasje. Jeg skulle gjerne hatt en nyere, men tenker vi bruker opp denne først.

Har ikke hatt mye feil, men må bytte ut vanlige slitedeler innimellom. Jeg synes den er suveren på vinterføre. Siden den er så høy under så kommer jeg frem stort sett overalt.. dessuten er det forhjulstrekk på den, som, ifølge mannen visstnok er bedre enn bakhjulstrekk.

Ja, det går an å bestille bilen 2 skyvedører - men det er det ikke mange som gjør. Derfor er det vanskelig å få tak i brukte med 2 skyvedører.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 21:57   #10
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Biler med skyvedør på ene siden bak ...

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Vi har Mazda 5 som har skyvedører bak på begge sider. Stor og romslig innvendig. Og vi er veldig fornøyd.

ja fiin bil. Men litt dyr Får bli neste bil, når det er noen brukte ute å går

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 23:20   #11
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Biler med skyvedør på ene siden bak ...

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Jeg er kjempefornøyd med Caravellen. Vi har en 95 modell, lang utgave og derfor god plass både til setene og til bagasje. Jeg skulle gjerne hatt en nyere, men tenker vi bruker opp denne først.

Har ikke hatt mye feil, men må bytte ut vanlige slitedeler innimellom. Jeg synes den er suveren på vinterføre. Siden den er så høy under så kommer jeg frem stort sett overalt.. dessuten er det forhjulstrekk på den, som, ifølge mannen visstnok er bedre enn bakhjulstrekk.

Ja, det går an å bestille bilen 2 skyvedører - men det er det ikke mange som gjør. Derfor er det vanskelig å få tak i brukte med 2 skyvedører.

Må si meg enig her.
Vi har en 92 modell kort utgave.
Vi har et sete som er inntil skyvedøren som er til å ta ut ved et enkelt grep.
Den bruker vi kun hvis vi er 8 personer i bilen.
Til daglig er den borte.
De to eldste sitter i putestol på hver sin side ved vinduet bak og minsten satt frem til ifjor sommer i bakovervend Izi kid som vi leide fra IF, og det er STOR. Det var god plass til den og til bena til guttungen.
Vi byttet pga han ble for høy i ryggen for setet.

Begge forsetene kan snus rundt (kapteinstoler) og setene i midten kan ryggen legges ned og vips så har vi et bord med seter på hver side.
Veldig kjekt på langtur og vi skal ha et langt stopp og spise.

Det har ikke vært mye med denne bilen, en drøm å kjøre på vinterføre når brøytebilen ikke har vært her og alle andre sitter fast.
Vi kommer oss glatt avgårde uten problemer.
Vi skal aldri ha liten bil igjen, kommer til å oppgradere i modell i samme bil.
God plass i cupèn, jeg kan gå rundt der med litt bøyd hode, god bagasje plass, ungene har god utsikt ut da de sitter ved hvert sitt vindu og de sitter høyt, noe jeg synes er en fordel.

Combi modellen av caravelle er veldig rett i ryggen og har ikke plass til alle typer seter samt trangt for bena, den styrte vi unna.
Ungene skal da sitte godt dem og.

Caravelle ruler

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 09:18   #12
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Biler med skyvedør på ene siden bak ...

så vi bør gå for en med disse "løse" stolene i, og ikke den med hel "sofa" ?

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 09:48   #13
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Biler med skyvedør på ene siden bak ...

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

så vi bør gå for en med disse "løse" stolene i, og ikke den med hel "sofa" ?

Vi har den med lang utgave og slipper dermed den bratte ryggen i baksetet. Vi har 2 seter som henger sammen og 1 utenom. Vi har avdeler/metallvegg mellom bagasje og sitterom, og det synes jeg er trygt.. at ikke all bagasjen havner i kupeen ved krasj.

Den korte utgaven som Michayla sier er veldig bratt i ryggen og du får ikke plass til alle bakovervendte seter. Tror også det er vanskeligere å bevege seg mellom forsetene for å komme i baksetet. Be om å få se forskjellen hos en Volkswagenforhandler - så ser du det med en gang!

Jeg ønsker meg en med 6 seter neste gang jeg... siden jeg har lyst på familieforøkning ettrhvert.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 09:55   #14
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Biler med skyvedør på ene siden bak ...

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Det gjør ikke noe


Fornøyd med bilen?
Noe spes med feil?
Hvordan er den på vinterføre?

http://finn.no/finn/car/used/result?...CAR_MODEL=7601

*Vi er kjempe fornøyd med bilen. Solid og akurrat passe tung. Eneste som vi kunne godt tenkt oss var at vi ville hatt en nyere modell. Vi har nå en 2003 modell. Men ville gjerne hatt en helt ny. Men vi kommer nok ikke til å skifte den ut på mange år. Vi er super fornøyd!

*Bank i bordet så har det ikke vært noe feil med bilen, selvom den var til å med leiebil før vi kjøpte den.

*Vi er kjempe fornøyd, med antispinn så er det en drøm å kjøre med den på vinterføre. Mens naboen her bare sklei rundt om kring her for å komme seg ut. Kjørte vi elegant rundt om kring her som om ikke det er glatt i hele tatt.

Merker stor foskjell på glatten når jeg kjører min lille Toyota Aygo og dette. Med Toyotaen havnet jeg på grøfta uten at det var noe særlig spesielt glatt. Men Vaneon vår den får man virkelig følelse av at det er kjempe trygt å kjøre rundt med barn i bilen.

Greit nok det er ikke mye dilldall som følger med i bilen. Altså av knapper og slikt. Men det tar den igjen på hvor mye god plass man har både framme og alle 3 barna bak og masse god bagasjeplass.

Vi har funnet bilen vår og kommer nok ikke til å bytte noe bilmerke på GOD stund!

Og en annen ting service på bilen er ikke så dyrt. Vi betalte rundt 6000 kr for full service på bilen. Og det er på Berteel o Steen forhandler.

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 10:06   #15
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Biler med skyvedør på ene siden bak ...

Vi har en Caravelle.

Bakovervendt bilstol innerst, bak fører, noe som er litt kronglete i og med at mannen må rette opp setet sitt dersom det skal stå i hvilestilling. Ellers har vi bare positivt å si om bilen.

Det er dessverre ofte problemer med det elektriske anlegget (spesielt på nyere modeller), men så langt (dette er vår andre), har vi sluppet unna det meste.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 10:10   #16
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.607
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Biler med skyvedør på ene siden bak ...

VI har hatt en M.Vaneo og nå har vi en Pegeout 807. Begge bilene hadde 2 skyvedører bak. Vi valgte å ikke kjøpe en Caravelle dels på grunn av de fleste har kun 1 skyvedør, den blir litt i største laget og vi kjenner flere med dårlige erfaringer med caravelle. Jeg vet at man kan kjøpe en helt ny Caravelle og bestille med 2 skyvedører bak men det koster mer enn vi syns det er verdt. Det er svært sjelden at man ser en brukt C. med 2 skyvedører bak.

Vi var godt fornøyd med Vaneon. Den manglet de siste cm i bredden følte vi. Den var akkurat litt for smal når man har 3 barn som da var nyfødt, 2 og 4 år. Byttet til 807-en etter ca 1 år. Der fikk vi de siste cm i bredden og en bedre løsning med setene innvendig. Eneste er jeg gjerne ville hatt en litt nyere modell. Vi har 2000 modell.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 10:12   #17
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.607
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Biler med skyvedør på ene siden bak ...

Jeg syns at stoler er bedre enn sofa. Når det er stoler så får man festet bilstolen bedre syns jeg og det er bedre sittecomfort.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 20:16   #18
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Biler med skyvedør på ene siden bak ...

Tusen takk for masse info, synnspunkter og erfaring

Flere?

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 11:42   #19
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Biler med skyvedør på ene siden bak ...

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Vi har den med lang utgave og slipper dermed den bratte ryggen i baksetet. Vi har 2 seter som henger sammen og 1 utenom. Vi har avdeler/metallvegg mellom bagasje og sitterom, og det synes jeg er trygt.. at ikke all bagasjen havner i kupeen ved krasj.

Den korte utgaven som Michayla sier er veldig bratt i ryggen og du får ikke plass til alle bakovervendte seter. Tror også det er vanskeligere å bevege seg mellom forsetene for å komme i baksetet. Be om å få se forskjellen hos en Volkswagenforhandler - så ser du det med en gang!

Jeg ønsker meg en med 6 seter neste gang jeg... siden jeg har lyst på familieforøkning ettrhvert.


Våres er ikke bratt i ryggen i det hele tatt, i midten er det 2 stk som henger sammen og en utenom, den ene der har vi tatt ut, den setter vi inn etter behov, men naboens combi modell er bratt i ryggen.

Setene bakerst er en sofa og god plass til bakovervendt i alle setene unntatt i midten pga magebeltet og veldig behagelige med nedfellbare armelener og ikke bratt i ryggen.

Våres er lik mange lange modeller bare at vi har litt mindre bagasjeplass, dog det er mer plass enn vi har behov for.

Det er mange forskjellige typer interiør og sete typer i disse bilene.

Den vi har fikk vi vite ikke var så vanlig, men vet ikke jeg.
Vi måtte ha gode seter da vi kjører ofte langt.

Ingen rette seter i vår bil nei

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´

Sist redigert av Michayla : 31-05-07 kl 11:53.
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 12:33   #20
Ying
Kor e alle helter hen?
 
Ying sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Innlegg: 1.147
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Biler med skyvedør på ene siden bak ...

Vi har Berlingo. Den har skyvedører på begge sider bak og jeg har ikke problemer med å ha 3 barneseter baki. Det er ikker verdens vakreste bil men den er veldig praktisk.

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no