Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvilken "konebil" har dere?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-13, 19:52   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Hvilken "konebil" har dere?

Vi skal få oss bil nummer to, altså konebilen som mannen skal kjøre fordi jeg sikkert kommer til å ta den andre. Den skal brukes til kortkjøring og en og annen tur innen en times omkrets, men vi trenger firehjulstrekk. Jeg har lyst å gi maks 120 000. Har vi noen som helst sjans til å få oss noe kJørbart som helst skal vare noen år og være nokså driftssikkert?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-13, 19:57   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken "konebil" har dere?

Jeg har en snerten rød Toyota Yaris, tredørs.
Edit: svarte visst bare på overskriften, leste ikke innlegget.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-13, 19:58   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken "konebil" har dere?

Jeg har en hvit Ford Fiesta Sport med stor motor. Jeg elsker bilen min
Den er tre-dørs, og det er ikke så ofte jeg har unger i den egentlig.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-02-13, 20:52   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken "konebil" har dere?

Opel Corsa, femdørs. 2001-modell. Jeg er møkk lei den, og vi hadde tenkt å bytte den i en Nissan Leaf, men de på EU-kontrollen sa det var en kjempegod bil som vi aldri burde bytte, vi får ingenting for den og den vil gå som ei klokke i mange år til.

Jeg kjører med unger i den, og den har fem trepunktsseler, men den har ikke sentrallås og det irriterer meg noe jævlig. Og det er ikke plass til hunden i den heller. Akkurat det er kjempeplagsomt. Må alltid planlegge hvilken bil jeg tar hvis hunden (som kan være alene maks en time) skal være med.

Hva gjør andre med små biler og hundebur?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-13, 20:54   #5
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken "konebil" har dere?

Uff, hyacinth

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-13, 20:55   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken "konebil" har dere?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Uff, hyacinth

Jaja, vi sparer ihvertfall mange penger.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-13, 21:01   #7
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken "konebil" har dere?

Jeg har en Toyota IQ. Kul bil, registrert for fire - men ganske liten.

Den er super å kjøre til jobb med - den er lett å parkere og jeg gateparkerer ved jobb. Men den er ingen vinterbil og siden den sjeldent blir ryddet snø i sentrum, kjører jeg 4wd til jobb nå for tiden.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-13, 21:20   #8
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Hvilken "konebil" har dere?

Jeg har en Toyota Aygo, bittelitt større enn Pøbelsara sin. 5 dørs og veldig snerten til bykjøring. Og ikke vinterbil denne heller nei.

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-13, 21:43   #9
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken "konebil" har dere?

Den toyotaen var smekker!!! Men jeg trenger vinterbil. Vi må komme oss bakken til huset vårt, og da trenger vi firhjulstrekk.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-13, 22:55   #10
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken "konebil" har dere?

Vi har Ford Fiesta, 5 dørs som bil nr. 2.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-13, 23:00   #11
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken "konebil" har dere?

BMW 318 touring, riktignok bakhjulsdrift, men kommer lett opp bakken her vi bor der framhjulsdrevne biler må gi tapt.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-13, 23:18   #12
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken "konebil" har dere?

Vi kjører begge.firmabiler, så min konebil er en Skoda Superb p.t.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-13, 23:56   #13
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken "konebil" har dere?

Min lille Reva el-bil - fantastisk fremkomstmiddel med plass til to store og to små

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 00:00   #14
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.109
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Hvilken "konebil" har dere?

Jeg kjører Peugeot 207SW. Vi bruker den mye til småkjøring i nærområdet når hele familien på 4 er med. Dessverre ingen 4-hjulstrekk på denne modellen.

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 03:15   #15
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken "konebil" har dere?

Min bil er noe sånn som dette. http://www.finn.no/finn/car/used/vie...2_10674083.jpg

Om den matcher kriterine dine vet jeg ikke helt, men den er ihvertfall en perfekt match for mine.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 07:18   #16
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken "konebil" har dere?

Jeg ønsker meg en fiat 500 eller en yaris. Billige biler, som er fantastisk gode å kjøre.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 08:00   #17
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken "konebil" har dere?

Jeg har en Suzuki Ignis. Liten bil med fem dører, høy under, lavt forbruk, god å kjøre og med 4wd.
Siden dette er eneste bilen i familien (ingen mann med bil) er den egentlig alt for liten. Den rommer ingenting i bagasjerommet når jeg og to barn skal på ferieturer.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 08:22   #18
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken "konebil" har dere?

Jeg kjører BMW X3, lurer på om det er en 05 modell. Firhjulstrekk, ikke så stor og uten tvil den beste bilen på vinterføre vi har hatt. Bor på toppen av byen så må ha en bra vinterbil.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.

Sist redigert av Jinx : 17-02-13 kl 09:02.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 08:35   #19
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken "konebil" har dere?

Vi har den gamle familiebilen, så vi har to stasjonsvogner. En lancer fra 2004. Går som ei klokke. Blir nok byttet ut mot en Leaf før eller siden.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 08:45   #20
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken "konebil" har dere?

Bil nr 2 er en Toyota Urban Cruiser.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no