Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Sentrallåstrøbbel

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-07, 16:02   #1
løvemor
Tilbake
 
løvemor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 98
løvemor er litt kul
Standard

Sentrallåstrøbbel

Sentrallåsen på bilden min har begynt å leve sitt eget liv. Skulle ut og kjøre i går, men det gikk dårlig for batteriet var helt flatt. Med god hjelp av snille naboer fikk jeg start på den igjen og mens jeg kjørte rundt etterpå for å få batteriet friskt igjen, gikk sentrallåsen opp og ned av seg selv akkurat som det passet den. Dette fortsatte den med etter at jeg hadde stoppet også. Så jeg tok ut sikringen.
Er det noen som har vært borte i dette før og som vet om det er noe å gjøre med det og evt hvor blakk jeg kommer til å bli etterpå??

løvemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 16:33   #2
Solregn
Aktiv
 
Solregn sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 291
Solregn er litt kulSolregn er litt kulSolregn er litt kul
Standard

Sv: Sentrallåstrøbbel

Jeg var borti dette på min forrige bil, ikke noe gøy. OG ja, det kostet noen tusenlapper å få fikset det! Trur jeg mååte ha ny lås rett og slett!

Solregn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 12:03   #3
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sentrallåstrøbbel

Vi reparerte akkurat sentrallåsen på vår Citroen Xsara, det kostet 1800 kroner, men det kommer helt an på hva som er problemet. Hos oss hadde sentrallåscomputeren hengt seg opp, men de slapp og bytte den, vi byttet kun en lås.

Du kan jo prøve og ta ut batteriet av fjernkontrollen din, du skal da ikke trenge og ta sikringen på bilen hele tiden? Det kan jo også være at fjernkontrollen til sentrallåsen er gåen?

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 12:28   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sentrallåstrøbbel

Vi har samme problemet. Plutselig låser bilen seg, og plutselig funker ikke sentrallåsen når vi skal låse opp bilen.
Vi har i hvertfall blitt nøye på å ikke la nøklene stå i bilen når vi koster snø og slikt...

Har ikke fått noen til å se på det ennå, så jeg har ingen gode råd å komme med.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 12:49   #5
løvemor
Tilbake
 
løvemor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 98
løvemor er litt kul
Standard

Sv: Sentrallåstrøbbel

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Vi reparerte akkurat sentrallåsen på vår Citroen Xsara, det kostet 1800 kroner, men det kommer helt an på hva som er problemet. Hos oss hadde sentrallåscomputeren hengt seg opp, men de slapp og bytte den, vi byttet kun en lås.

Du kan jo prøve og ta ut batteriet av fjernkontrollen din, du skal da ikke trenge og ta sikringen på bilen hele tiden? Det kan jo også være at fjernkontrollen til sentrallåsen er gåen?

Vi har ikke sånn fjernkontroll. Bare sånn system at når man låser opp på førersiden så går resten av låsene også opp.

Har forøvrig enda ikke gjort noe med dette. Denne måneden er det både forsikringer og veiavgift så vi får låse opp på 'gamlemåten' en stund til.

løvemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 12:49   #6
Solregn
Aktiv
 
Solregn sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 291
Solregn er litt kulSolregn er litt kulSolregn er litt kul
Standard

Sv: Sentrallåstrøbbel

Opprinnelig lagt inn av løvemor, her.

Vi har ikke sånn fjernkontroll. Bare sånn system at når man låser opp på førersiden så går resten av låsene også opp.

Var akkurat den type lås jeg hadde også, da jeg hadde samme problemet...
Er utrolig irriterende når det skjer!

Solregn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no