Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvor ofte vasker dere bilen?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-07, 15:40   #21
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bilen?

Det funker ganske bra å la den stå ute i regnet. Bortsett fra at nå er den lekk et sted, så da blir det svømmebasseng der hvor føreren har føttene. Så nå ser den litt mere møkkete ut enn vanlig.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 15:50   #22
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bilen?

Mannen vasker bilen 3-5 ganger i året.

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 15:54   #23
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bilen?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Alt for sjelden, ser ikke ut.

Samme her. Skjemmes hvis jeg skal ha folk i bilen.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 17:42   #24
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bilen?

Nå når vi kjøpte "ny" bil for to mnd. siden så avtalte vi at vi har ansvaret for å holde bilen i orden annenhver måned. Det innebærer at den vaskes og støvsuges i slutten på hver måned. Tro hvor lenge det varer

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 17:43   #25
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bilen?

Når det trengs og er vær til det vasker vi bilen.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 17:51   #26
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bilen?

Åltså... jeg har kræsjet bilen bak sånn at hele lykteglasset er knust og borte og at det er åpent rett inn til pærene. Lysene virker altså!
Men jeg har ikke turt å vaske den i maskin. Kunne jo selvfølgelig vasket den for hånd men gidder jeg det?? Tydeligvis ikke.
Til opplysning så kræsjet jeg 21 sept.... Skal vaske den med slangen her bare det blir litt mildere....

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 17:53   #27
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bilen?

Jeg vil gjerne ha den vasket en gang i uken, men det kan jeg bare skyte en lang pil etter.

5-6 ganger i året, max blir den vasket.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 17:54   #28
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bilen?

Må bare fortelle:

Dersom min mann vasker bilen for hånd, bruker han 3 - TRE timer på å gjøre den ren utvendig . Jeg har prøvd å si at det ikke er nødvendig, han kunne heller delt opp tiden han bruker en gang og fordelt det på flere ganger

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 18:16   #29
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.806
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bilen?

For å si det slik - jeg kunne nikke gjenkjennende til Vera Mikalsen sitt innlegg i nyeste F&B.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 18:19   #30
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bilen?

Skal den vaskes? Det sa de ingenting om.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 18:27   #31
Stjerne
Stolt trebarnsmor :)
 
Stjerne sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 61
Stjerne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bilen?

På vår/somme/høst regelmessig vinteren brrr for kaldt

Stjerne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 21:46   #32
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bilen?

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

Må bare fortelle:

Dersom min mann vasker bilen for hånd, bruker han 3 - TRE timer på å gjøre den ren utvendig . Jeg har prøvd å si at det ikke er nødvendig, han kunne heller delt opp tiden han bruker en gang og fordelt det på flere ganger

Jeg kan også bruke lang tid noen ganger;
- finne fram slanger/høyttrykkeren, svamp osv
- spyle bilen
- vaske med svamp del for del. Når det er varmt må jeg ta den del for del, hvis ikke tørker jo såpa, og den blir bare flekkete...
Noen ganger;
- tørker jeg bilen med skinnfille
- har på polish La den virke litt, før jeg tørker av igjen med spesielt papir

....men jeg bruker ikke tre timer da....

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 22:05   #33
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bilen?

Altfor sjelden

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 22:15   #34
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.975
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bilen?

Jeg har virkelig ikke peiling på hvor ofte bilen vår blir vasket. Jeg gjør det i hvert fall aldri, men jeg ser jo at den noen ganger er ren så mannen gjør det altså.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 22:17   #35
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bilen?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Skal den vaskes? Det sa de ingenting om.

Du må lese det som står med liten skrift. Visstnok.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 22:22   #36
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bilen?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Du må lese det som står med liten skrift. Visstnok.

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 22:24   #37
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bilen?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Skal de vaskes?

Signerer denne jeg!

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

For å si det slik - jeg kunne nikke gjenkjennende til Vera Mikalsen sitt innlegg i nyeste F&B.

Og denne, innvendig.

Huskern en gang (mimrer) jeg har tatt en shining innvendig og jeg var helt sikker på at det var en ny bil. Så stolt atte...

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 22:40   #38
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bilen?

Kanskje en gang i året. Satser på at den er skikkelig møkkete når pappa kommer på besøk, da setter han i gang

Ellers er jo regnvær fine greier

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 00:58   #39
Virra
Superaktiv
 
Virra sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bilen?

En gang i året, og det er som regel den 16. mai

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 08:45   #40
Katrin
Superaktiv
 
Katrin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 443
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bilen?

Her vaskes bilene våre ganske ofte. Er de møkkete så blir de vasket, enten om vi gjør det selv eller leverer de inn til en eller annen garasje som tar innvendig og utvendig vask.

Jeg synes det er skikkelig ekkelt å sitte i biler som er møkkete innvendig.

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no