Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Minst tull med Mazda

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-07, 18:19   #1
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Kul

Minst tull med Mazda

Må jo nesten reklamere litt. Vi har alltid hatt Mazda og er kjempe fornøyd. Når jeg traff mannen min hadde han en Mazda 626 1982 modell gikk som bare det og det var aldri noe tull. Når vi fikk eldstemann måtte vi bytte den ut for det var ikke sikkerhetsbelte bak da ble det enda en Mazda 626 1997 modell. Meget god bil. I påsken i fjor byttet vi ut den med en ny Mazda 5 som er en 7 seter og vi er kjempe fornøyd. Det har ikke vært noe tull med noen av bilene.
Og her kommer det en liste. Mazda er den bilen med minst tull med.
http://forbruker.no/bil/article1650058.ece

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 18:32   #2
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Minst tull med Mazda

Vi har Mazda, og er strålende fornøyd. Ikke noe tull.
Den gamle bilen derimot....

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 18:48   #3
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Minst tull med Mazda

Hvilken Mazda har dere?

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 19:08   #4
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Minst tull med Mazda

Vi har hatt 3 mazda 626`ere og bare hatt feil...
Men det har mye å si på om forige eier har tatt vare på bilen og sånt.
Og så har vi hatt en del Honda med null feil.
Men mp si at mazda 626 glx plus 1991 mod. stasjonsvogn med sportsunderstell er noen av de beste sports-familie-bilen vi noen gang har hatt. Stor plass inni, osv. Ikke noe problem å sette et bakovervent sete i forsete eller baksete

Vi kommer aldri til å kjøpe mazda igjen, men mest for at det ikke er forhandler eller merkeverksted her for mazda.Kunne godt ha tenkt meg en mazda 5

zooomzooom :P

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 20-02-07 kl 19:42.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 19:09   #5
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Minst tull med Mazda

Jeg kjører ikke Mazda nå, men har hatt to stk. før denne. Var veldig fornøyd med den bilen jeg også!

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 20:20   #6
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Minst tull med Mazda

Har hatt en 626, 84-modell, var mega fornøyd med den,
solgte den videre og vet at den var på veiene flere år etter at jeg solgte den.
Skulle gjærne hatt mazda igjen, men gubben er ikke enig.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 20:30   #7
olfiga
Aktiv
 
olfiga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: på en øy
Innlegg: 116
olfiga har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Minst tull med Mazda

Neste gang vi bytter bil skal jeg definitivet prøve mazda 5. og det jeg liker mest er at man kan ha 2 seter på hver side baki så man gå mellom setene. og at det er SKYVEDØR....

olfiga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 21:22   #8
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Minst tull med Mazda

Opprinnelig lagt inn av olfiga, her.

Neste gang vi bytter bil skal jeg definitivet prøve mazda 5. og det jeg liker mest er at man kan ha 2 seter på hver side baki så man gå mellom setene. og at det er SKYVEDØR....

Jepp, anbefales virkelig. Vi er kjempefornøyd.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 21:19   #9
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Minst tull med Mazda

Kaster meg på Mazda-skrytetråden her. Ekallen hadde en 626 96-modell da jeg traff han, og det var ikke noe tull med den, billig i drift og billig i forbruk og gikk som ei klokke. Men jeg lurte han til å selge den og kjøpe Subaru isteden... fordi den har firehjulstrekk.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no