Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Rally Norway

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-07, 14:23   #1
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Rally Norway

Skal dere følge med?

Mannen min ble tilbydd gratis VIP billetter, men takket nei siden han ikke hadde tid til det. Han tenkte ikke på at Madamen kanskje kunne tenkt seg å reise ned dit.
Jeg vet i hvert fall om en kjekk franskmann som er verdt å se på.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 14:24   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rally Norway

Jeg syns Henning Solberg er pulbar. :deler:

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 14:36   #3
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rally Norway

Jeg tror jeg vet om X antall fra vår bydel som kommer til å reise bort for å se på
Er du ikke enig, Carolin?

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 14:42   #4
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rally Norway

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg tror jeg vet om X antall fra vår bydel som kommer til å reise bort for å se på
Er du ikke enig, Carolin?

Kommer sikkert opp i et tresifret antall tenker jeg. Tenk hadde hadde han takket ja til de billettene så kunne vi menget oss med rallysjåførene. *sikle*

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 00:28   #5
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rally Norway

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Kommer sikkert opp i et tresifret antall tenker jeg. Tenk hadde hadde han takket ja til de billettene så kunne vi menget oss med rallysjåførene. *sikle*

Eh.. Tror du er hakket mer interessert i rally enn meg Jeg liker bare bilcross jeg

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 00:54   #6
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Rally Norway

Jeg vet ikke enda, kommer litt ann på været og om ungene er friske. (en er syk nå)
Men det er jo i området her, og jeg regner med det blir bra med folk, og flere stengte veier eller lange køer. tror ikke jeg skal kjøre bli mye unødvendig da,hvis jeg ikke har god tid i allefall.
2 av Ungene her skal av gårde for å se på, den ene må møte opp på skolen klokka 6.45 på fredag. tror alle skolene her skal av gårde for å se på. 1 og 2 klasse skal ikke være med, men de kan få fri hvis vi voksne blir med dem, så jeg er litt usikker enda, for i dag har 7 åringen min feber i nesten 40.
Skulle vært moro å vært der å sett.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03

Sist redigert av Mor til 4 : 14-02-07 kl 01:06.
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no