Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Vi skal ha bil nr. 2 (kåånebil) Hvilken?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-07, 16:21   #21
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.174
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi skal ha bil nr. 2 (kåånebil) Hvilken?

Få deg en prøvetur da vel.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 18:55   #22
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal ha bil nr. 2 (kåånebil) Hvilken?

Opprinnelig lagt inn av C@mill@, her.

Få deg en prøvetur da vel.

Det var meningen det på lørdag.. Så kom vi opp og så hadde de sommerstengt på lørdagene

Ja ja, må ha litt andre ting i boks også før jeg kjøper bil. Må ha en ekstra garasjeplass å leie først.
Men gøy er det

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 18:57   #23
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal ha bil nr. 2 (kåånebil) Hvilken?

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Du kan kjøpe meg Aygo + sport 5 dør!
Den er råkul. Kun kjørt litt over 9000 km. Ble kjøpt november 2006. Skikkelig kul konebil.
Toyota er skikkelig gode biler. Kommer nok til å kjøpe toyota familiebil neste gang!

Ja det er igrunnen den jeg har blitt forelsket i! Aygoen er skikkelig kul

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 21:16   #24
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi skal ha bil nr. 2 (kåånebil) Hvilken?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Du skrev feil her hva? 2005? Ikke 1995??

He he. begynner å bli gammel og lever i feil tiår . Ja, 2005, såklart.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 23:15   #25
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal ha bil nr. 2 (kåånebil) Hvilken?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Ja det er igrunnen den jeg har blitt forelsket i! Aygoen er skikkelig kul

Har sendt deg PM!

Aygo er bare råkul bil!!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 23:35   #26
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal ha bil nr. 2 (kåånebil) Hvilken?

Eg likar ikkje så gødt Micraen, syns den skrangle så fælt. Eg har raud Citroen C3 og er framleis forelska



__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 10:46   #27
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi skal ha bil nr. 2 (kåånebil) Hvilken?

Klarer man å dytte inn en quinny i yarisen?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 12:06   #28
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal ha bil nr. 2 (kåånebil) Hvilken?

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Klarer man å dytte inn en quinny i yarisen?

De nye yarisene er faktisk større enn de gamle. Dem lager ikke lenger Yaris liten. Så alle quinny vognene går fint inn i de nye yarisene.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 12:23   #29
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal ha bil nr. 2 (kåånebil) Hvilken?

Mine foreldre har Yaris med automat og litt større motor. Det er helt utrolig hvor mye som går i den. 3 voksne og to barn i barneseter, vogn og bagasje. Jeg må dåne litt, faktisk.

Man sitter godt og høyt i den, og siden den er så lett takler den godt relativt liten motor. Og den har vunnet flere sikkerhetstester. Mor har faktisk totalvraket én uten en skramme (n=1).

Der kan du for øvrig også flytte bakseterekken. Det er kanskje litt liten plass til bakovervendt sete til store barn, pappa har kjøpt forovervendt .

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 12:46   #30
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi skal ha bil nr. 2 (kåånebil) Hvilken?

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

De nye yarisene er faktisk større enn de gamle. Dem lager ikke lenger Yaris liten. Så alle quinny vognene går fint inn i de nye yarisene.

Hvor nye er de som er større da? Vi vil ikke bruke mer enn 150' på denne bilen, så den blir nok et par år gammel isåfall.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 13:02   #31
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.174
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi skal ha bil nr. 2 (kåånebil) Hvilken?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Mine foreldre har Yaris med automat og litt større motor. Det er helt utrolig hvor mye som går i den. 3 voksne og to barn i barneseter, vogn og bagasje. Jeg må dåne litt, faktisk.


Jepp, den har jeg og.
Går som ei kule

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 10:22   #32
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal ha bil nr. 2 (kåånebil) Hvilken?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Man sitter godt og høyt i den, og siden den er så lett takler den godt relativt liten motor. Og den har vunnet flere sikkerhetstester. Mor har faktisk totalvraket én uten en skramme (n=1).

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 12:10   #33
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal ha bil nr. 2 (kåånebil) Hvilken?

Jeg ville valgt Yaris.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 02:34   #34
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi skal ha bil nr. 2 (kåånebil) Hvilken?

Jeg har hatt både Yaris, Aygo og Renault Clio som leiebiler. Aygo syntes jeg var veldig spinkel, skrapete og discount. Yaris var helt OK, men motoren litt liten. Clio var fyldt med en masse fine dippedutter, men den er ikke så bra på glatt føre.

Alt i alt, så likte jeg Clio'en best, men p.g.a. holdbarhet og service ville jeg ha valgt Yaris. Ta så stor en motor som du kan få.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 20:44   #35
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal ha bil nr. 2 (kåånebil) Hvilken?

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Jeg har hatt både Yaris, Aygo og Renault Clio som leiebiler. Aygo syntes jeg var veldig spinkel, skrapete og discount. Yaris var helt OK, men motoren litt liten. Clio var fyldt med en masse fine dippedutter, men den er ikke så bra på glatt føre.

Alt i alt, så likte jeg Clio'en best, men p.g.a. holdbarhet og service ville jeg ha valgt Yaris. Ta så stor en motor som du kan få.

Vi har bestemt oss for diesel utgaven av yaris.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no