Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

BMW landets beste bilmerke

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-07, 18:36   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

BMW landets beste bilmerke

.....Kia, Renault og Suzuki har minst fornøyde eiere ....
(VG Nett) BMW, Toyota og Saab har landets mest fornøyde kunder, ifølge Norges største bileierundersøkelse.

BMW topper

HOVEDTABELLEN: Hvilke bilmerker som er best i underkategoriene kan du lese i bladet Motor. Foto: Faksimile: Motor

Undersøkelsen publiseres i sin helhet i maiutgaven av Motor som gis ut denne uken.



Kjøreopplevelsen er topp - og ikke minst: Eierne har en fenomenal lojalitet til merket.


Jeg har BMW selv, og må si meg absolutt enig

Resten står her.....

http://www1.vg.no/bil-og-motor/artik...p?artid=140175

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 19:13   #2
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: BMW landets beste bilmerke

Enig jeg også.....

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 19:17   #3
SmarteSmelt
Erfaren
 
SmarteSmelt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.133
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: BMW landets beste bilmerke

Vi har også en BMW og en Volvo, jeg er mest fornøyd med Volvoen jeg da...

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 19:18   #4
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: BMW landets beste bilmerke

Opprinnelig lagt inn av SmarteSmelt, her.

Vi har også en BMW og en Volvo, jeg er mest fornøyd med Volvoen jeg da...



Har begge deler vi også, men jammen er BMW`n grombilen....

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 22:25   #5
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: BMW landets beste bilmerke

Vi er storfornøyde med våre, så dette var ikke helt uventet resultat

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 22:45   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BMW landets beste bilmerke

Toyota-eierne følger hakk i hæl, ser jeg av lista. Jeg er en strålende fornøyd innehaver av en lyngrosa Toyota Corolla 1993-modell.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 02:49   #7
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: BMW landets beste bilmerke

Da er nok min far, BMW-forhandlerern fornøyd!

BMW er en veldig bra bil! Neste gang blir det BMW på meg også.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no