Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

EU-kontroll igjen

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-07, 22:31   #1
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

EU-kontroll igjen

Bilen er nå eu-godkjent fikset og reparert.


Sist redigert av Kråka : 03-06-07 kl 23:55.
Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 22:36   #2
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eu kontroll igjen

Jeg tror egentlig dere kan bli avskiltet dersom dere blir stoppet i kontroll. Var iallefall det jeg fikk beskjed om da jeg var litt sent ute.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 14:06   #3
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Eu kontroll igjen

Jeg lar bilen stå til den er ferdig reparert jeg da. Får låne min brors bil som er i nordsjøen. Takker for svar.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 14:16   #4
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eu kontroll igjen

vi var flere måneder på overtid i høst med EU godkjenningen. Min svigerbror er nå 1 år på overtid ( ikke å anbefale, men han er en slask )

Det eneste du risikerer er at du kan bli avskiltet når du står parkert på "offentlige" parkeringsplasser fordi politiet tar av og til turer innom om de kjeder seg.

Eller vist du blir stoppet i teknisk kontroll.

Vi var til og med hos vegvesenet og skulle godkjenne en del av EU kontrollen, fikk den ikke godkjent kjørte bilen hjem uten å høre noe. dette var i midten av desember og den gikk ut i oktober.

blir den avskiltet er det noen hundrelapper for å få skiltene på igjen.

Men det bedre å låne en bil om dere har muligheten.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 14:29   #5
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eu kontroll igjen

Opprinnelig lagt inn av macy, her.

Jeg lar bilen stå til den er ferdig reparert jeg da. Får låne min brors bil som er i nordsjøen. Takker for svar.

Er det ikke litt vanskelig å låne en bil som er i Nordsjøen?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no