Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Gaflet: Bilkollektivet

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-07, 15:25   #1
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gaflet: Bilkollektivet

I lys av tråden "Har du bil?" så kom jeg til å tenke på at jeg ikke har sett at Bilkollektivet har vært nevnt på FP. Det må da være et glimrende alternativ for miljøtenkende foreldre? Vi har vært medlemmer når vi har bodd i by der Bilkollektivet finnes, og har brukt ordningen mye. Andre som er medlemmer og kan dele erfaringer?

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 15:52   #2
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaflet: Bilkollektivet

Jeg hadde aldri hørt om dette før jeg kom til FP, men her har jeg da sett det nevnt flere ganger.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 16:11   #3
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gaflet: Bilkollektivet

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg hadde aldri hørt om dette før jeg kom til FP, men her har jeg da sett det nevnt flere ganger.

Jeg følger vel ikke med på nok tråder da. Søkte forøvrig på "bilkollektivet" nå og fikk bare opp ett treff (tråden "Har du bil?") Hvorfor fikk jeg ikke opp denne tråden f.eks?

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 16:12   #4
kris
kross
 
kris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 927
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gaflet: Bilkollektivet

Jeg har nettopp meldt meg inn i Bilringen i Bergen.

www.dele.no

Kan dessverre ikke bidra med så mange erfaringer, siden jeg ikke er godkjent som medlem ennå...

__________________
kris
Enestående mamma til en enestående gutt (2001)
"Livet er ikke et problem som skal løses, men en realitet som skal oppleves." (Søren Kierkegaard)
kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 19:38   #5
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gaflet: Bilkollektivet

Var medlem da vi bodde i Oslo - det var kjempebra!

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 20:28   #6
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaflet: Bilkollektivet

Jeg var medlem i bilringen i Bergen i et år og har bare vært fornøyd med det. Jeg bor ikke supersentralt, men hadde to biler i grei gåavstand og enda flere i grei sykkelavstand. Jeg tror at i løpet av det året var det bare en gang at jeg ikke fikk bil når jeg hadde lyst på det.

Nå har vi riktignok feiget ut og kjøpt bil likevel, men jeg tror at dersom vi hadde hatt barnehagen litt nærmere så hadde vi blitt i bilringen en god stund til.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 20:40   #7
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gaflet: Bilkollektivet

En venninne av meg er medlem i den i Oslo. Men tror ikke hun har benyttet seg av den enda.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no