Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Endelig skal Benzo ta lappen!!

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-07, 14:20   #41
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endelig skal Benzo ta lappen!!

Takk, takk!
Jippi, har bestått prøven.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 21:12   #42
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endelig skal Benzo ta lappen!!

Jeg visste det. Grattis!

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 21:18   #43
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endelig skal Benzo ta lappen!!

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Jeg visste det. Grattis!

Takk, kjære Majsa.
Har fått time til oppkjøring 18 april. Gruer meg allerede.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 08:47   #44
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Endelig skal Benzo ta lappen!!

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Har fått time til oppkjøring 18 april. Gruer meg allerede.

Grattis med bestått prøve - og LYKKE TIL på oppkjøringa!!!!!

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 09:21   #45
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Endelig skal Benzo ta lappen!!

Gratulerer så mye! Var den vanskelig?

Lykke til med øving frem til oppkjøring.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 09:43   #46
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Endelig skal Benzo ta lappen!!

Gratulerer med vel overstått og lykke til med oppkjøring!

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 13:16   #47
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Endelig skal Benzo ta lappen!!

Gratulerer! Lykke til med oppkjøring.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 14:20   #48
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endelig skal Benzo ta lappen!!

Tusen takk damer.

Zol: Nei, jeg synes den var veldig lett. Hadde 3 feil. Hvis du leser litt i boka og tar testene på teoritentamen.no, så er prøven din også i boks.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 21:24   #49
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endelig skal Benzo ta lappen!!

Om en uke i dag har jeg lappen, eller kanskje ikke. Gruer meg noe helt forferdelig. Selve oppkjøringen er en hel time, dvs. at jeg har forferdelig god tid til å gjøre noen blemmer. Har kjørt noen oppkjøringsruter og et par av dem er grusome, det er nok like sikkert som Amen i kjerka at jeg får en av dem.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 22:27   #50
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endelig skal Benzo ta lappen!!

Ojojoj, så glad jeg er for at jeg tok lappen her borte. En times oppkjøring?!
Men jeg er sikker på at du fikser det helt fint. Fordelen med så strenge regler er jo at man faktisk kan kjøre sånn noenlunde den dagen man har lappen. I motsetning til meg den første dagen jeg skulle kjøre alene. Suste rett forbi et stoppskilt, og holdt på å ripe opp hele siden på både min og en annen bil i et parkeringshus.

Lykke til!

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 07:37   #51
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Endelig skal Benzo ta lappen!!

Så spennende Benzo!! Jeg har hørt flere si at de ikke føler seg klare, men så har de likevel stått. Tror kjørelærerne vet hva de gjør når de sier det er på tide med oppkjøring. Skal krysse fingre og tær for deg, og forventer fyldig rapport. Skal du øve mye i uka som kommer?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 21:10   #52
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endelig skal Benzo ta lappen!!

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Ojojoj, så glad jeg er for at jeg tok lappen her borte. En times oppkjøring?!
Men jeg er sikker på at du fikser det helt fint. Fordelen med så strenge regler er jo at man faktisk kan kjøre sånn noenlunde den dagen man har lappen. I motsetning til meg den første dagen jeg skulle kjøre alene. Suste rett forbi et stoppskilt, og holdt på å ripe opp hele siden på både min og en annen bil i et parkeringshus.

Lykke til!

Ja, du sier noe. Føler meg sikker på trafikreglene osv, men er litt usikker i de største kryssene, slik som Carl Berner. Vet at det fungerer på samme måte som mindre kryss, men blir stresset når det er litt uoversiktelig.

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Så spennende Benzo!! Jeg har hørt flere si at de ikke føler seg klare, men så har de likevel stått. Tror kjørelærerne vet hva de gjør når de sier det er på tide med oppkjøring. Skal krysse fingre og tær for deg, og forventer fyldig rapport. Skal du øve mye i uka som kommer?

Kjørelærer er overbebevist om at jeg står, men det sitter en liten djevel på skulderen min og hvisker dumme ord. Så fremt jeg ikke kommer opp i en veldig spesiell situasjon, tror jeg det kommer til å gå bra. Har ikke kjørt noe særlig siste uka, skal ha en dobbeltime i morgen. Må bl.a. øve litt mer på rygging, det har jeg gjort kanskje 3 ganger. Må jo tross alt rygge inn ved parkering etter endt oppkjøring.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 22:12   #53
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Endelig skal Benzo ta lappen!!

Enda mer lykke til!! Dobbeltime er nok lurt, men sørg for å ikke bli mer stresset av den!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no