Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Jeg skal ut på shopping!

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-07, 11:43   #1
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Jeg skal ut på shopping!

Jepp, nå kommer tredjemann snart og bilen må være klar til hun kommer. Så nå fyker vi ut for å kjøpe en Citroen Grand Picasso, blodfersk fra fabrikken. Har aldri hatt ny bil før, så det blir en skikkelig luksus. Vanskeligst blir det å velge farge...

  Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 11:51   #2
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg skal ut på shopping!

Tenk at du snart ska føde.
Er det 7-seter?
Hehe, farge ja. Hvilken farge har du lyst på da?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 12:27   #3
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg skal ut på shopping!

Å guri så kjekt!! Lykke til med shopping!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 12:51   #4
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg skal ut på shopping!

Den følelsen er herlig Det å kunne velge farge både på utsiden og innsiden, forskjellig utstyr inni bilen. Det gjorde vi for et år siden. Bilen luktet ny nesten i et halvt år ihvertfall.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 14:09   #5
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeg skal ut på shopping!

Takket være to spinnville unger ble det ikke noe kontraktskriving for meg, de var så hypre at vi bare måtte pakke dem i bilen og dra hjem... Men gubben drar ut igjen nå, heldigvis. Sjuseter ja, men vi trenger bare fem. Eneste bilen som tar våre tre barneseter med glans! Og vi har prøvd MANGE forskjellige biler! Denne klarer barnesetene og lar meg fortsatt sitte godt i fremsetet, og det betyr mye. Fargen betyr ikke så mye, hadde vi kjøpt den vanlige Picassoen kunne jeg ha tenkt meg den knallturkise, men som nøktern familiebil passer den vel best med en mørkere farge. Mørk grå eller mørk blålilla kanskje, jeg vil ha grå og mannen vil ha lilla. Tenk!

Herlig med ny bil! :dubidua: Og den kan leveres om to uker!

  Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 14:13   #6
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg skal ut på shopping!

Er det god plass i bagasjerommet også?
Vi tenker også på ny bil etter hvert, derfor denne fiskingen.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 14:16   #7
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skal ut på shopping!

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.


Herlig med ny bil! :dubidua: Og den kan leveres om to uker!

Gratulerer. Så deilig.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 14:21   #8
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg skal ut på shopping!

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Herlig med ny bil! :dubidua: Og den kan leveres om to uker!

Heldig dere! Vi må vente 12 uker på vår :utålmodig:

Gratulerer med ny bil.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 14:27   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skal ut på shopping!

OOOo, lekker bil! - Jeg ønsker meg også 7-seter, og citroen er vel en bil vi kanskje kan klare å få ganske ny prismessig sett, for de er vel ganske kurrant i pris for nybil å være, er de ikke? (Og så innmari lekker da!!!)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 16:58   #10
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg skal ut på shopping!

Gratulerer så masse med ny bil. En 7 seter står høyt på ønskelisten her også, men det blir vel neppe en helt ny.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 18:58   #11
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeg skal ut på shopping!

Tusen takk, alle sammen. Blir vel kontraktskriving i morgen, det var noget hektisk hos forhandler i går.

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Er det god plass i bagasjerommet også?
Vi tenker også på ny bil etter hvert, derfor denne fiskingen.

Med de to bakerste setene nedfelt er det kjempegod plass baki. Mer enn nok til barnevogn og kofferter og reiseseng og alt det man har med seg når man skal reise noe sted med tre barn.

Opprinnelig lagt inn av Bauche

Jeg ønsker meg også 7-seter, og citroen er vel en bil vi kanskje kan klare å få ganske ny prismessig sett, for de er vel ganske kurrant i pris for nybil å være, er de ikke?

Det er nettopp det som er tingen, denne bilen koster bare 25 000,- mer enn en annen bil vi har sett på, bruktbil fra 2004 som har gått over 100 000 km. Klart det er mer forlokkende å få sin egen, kule bil med akkurat det ekstrautstyret man trenger. Og så er den så stilig! Storebror vil seff ha med panoramatak, fordi det er så gøy å se på himmelen når man kjører. Men, tror ikke det gitt.
Synes forøvrig den er genial som tar tre store barneseter baki, for det samme kan ikke sies om biler som skal være klassen større (Peugeot 807, f.eks.) Digger også at de bakerste setene er nedfellbare, så slipper vi å lagre de setene når de ikke brukes (i praksis hele tiden). VW Touran er også genial i så måte, men den ble for liten i bredden gitt.

Ny bil!

  Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:54   #12
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.206
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg skal ut på shopping!

Det høres skikkelig deilig ut med helt ny bil. Gratulerer så mye!

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 14:56   #13
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeg skal ut på shopping!

Bilen er bestilt, og blir levert om to uker. Gleder meg!

  Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 14:58   #14
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg skal ut på shopping!

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Bilen er bestilt, og blir levert om to uker. Gleder meg!

Kjempefin bil, Albertine! :misunnelig:

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 15:16   #15
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg skal ut på shopping!

Gratulerer med ny bil

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 15:53   #16
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg skal ut på shopping!

Så fin bil

Jeg vil også ha helt ny bil neste gang vi skal bytte bil

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no