Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

En egen plass for gutta?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-06, 13:55   #21
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Vi kan jo endre den til "alle gravide, innbilt gravide, ønskegravide, pregravide, postgravide og andre medvirkende"

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 13:59   #22
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Jeg skjønner Ryli veldig godt jeg....

Vi damene diskuterer foreldrerollen ut i fra vårt ståsted..........Hvorfor kan ikke gutta få diskutere på et eget forum? Vi får jo komme på besøk Men samtidig så blir det litt deres hjørne. Jeg tror Ryli har rett i at det det kan bli lettere å få med menn også da. Det er jo, som noen sier, ikke et mammaforum, men FORELDREFORUM. Samtidig så kan en fort få inntrykk av at det er mammaforum når man ser på underforumene....

Ingen kan vel være uenig i at det er høy østrogenfaktor her inne

Så lenge det kalles foreldreportalen så må vi gjøre den portalen brei nok. Tjohooo.......menn er også foreldre !!!

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 14:05   #23
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Samtidig så kan en fort få inntrykk av at det er mammaforum når man ser på underforumene....

Det er klart. Det er jo en utbrytergruppe fra et mammaforum som har formet forumet så langt. Men hvis vi har et eget underforum for pappaer, vil ikke det kunne forsterke inntrykket av at resten av forumet er reservert mammaer?

Jeg er ikke uten videre negativ til en gutteklubb her inne, hvis den vil gjøre det triveligere for gutta her, og gjøre det tydeligere for nye mannlige medlemmer at det finnes flere av dem. Men jeg har heller ikke lyst til å signalisere at guttene skal prate på et annet underforum enn vi andre. Vi har flere skravle-underforum allerede, jeg synes kanskje ikke enda ett er det vi trenger aller mest?

Jeg synes heller vi kan opprette flere temarettede underforum med mindre "dameaktige" ting etter hvert, og heller ha litt ekstra lav terskel for ønsker som kommer fra pappaene på forumet. Siden de er i så voldsomt mindretall, kan godt deres stemme telle litt ekstra mye i utformingen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 14:06   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg skjønner Ryli veldig godt jeg....

Vi damene diskuterer foreldrerollen ut i fra vårt ståsted..........Hvorfor kan ikke gutta få diskutere på et eget forum?

For det første vil jeg veldig gjerne diskutere foreldrerollen med menn, og jeg ville vel tro at de var interessert i å diskutere den med damer også. For det andre så var ønsket at et sånt forum skulle handle om øl, fotball og duppedingser, noe de andre underforaene egentlig dekker. For det tredje så vil et guttehjørne bekrefte at dette er et forum for damer, noe det ikke spesifikt er, men for foreldre. Til sist, så diskuteres det ekstremt mye annet enn foreldrerollen her, faktisk mest andre ting. Og det er ting jeg regner med at det kan være interessant for gutta å komme med inspill i også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 14:14   #25
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Joda jeg er langt på vei enig med glittercick og skilpadda, men nå har vi endelig fått noen engasjerte menn her og da kunne det være verdt et forsøk.

Det kan jo vise seg at de likevel menger seg mest med oss......hvem kan unnvære oss da

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 14:19   #26
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Det har aldri vært min intensjon at gutter og jenter skal separeres, og ikke omgås hverandre.
Egentlig har det vært mest for moro, dette her. Jeg vet jo at dette er et foreldreforum, og at det i teorien er unisex. Men av de 249 medlemmene som er registrert akkurat nå, er det 3 menn. Så i praksis er det ikke akkurat noe unisex-forum. Derfor så jeg på det som en litt morsom gimmick at vi tre stakkars små guttene kunne få et eget lite sted for oss selv. Men det er jo ikke meningen at vi kun skal være der. Vi ville jo uansett vært aktive på resten av forumet også. Hvor kult er det å tilbringe hele dagen et sted som er kjemisk fritt for damer, liksom?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 15:20   #27
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Hvor kult er det å tilbringe hele dagen et sted som er kjemisk fritt for damer, liksom?


Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 15:24   #28
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Hvor kult er det å tilbringe hele dagen et sted som er kjemisk fritt for damer, liksom?

Nettopp.
Her om dagen satt jeg og et par kvinnelige kolleger og tok en kopp kaffe, og så kom en mannlig kollega og lurte på om det var et rent damebord, noe vi forsåvidt benektet. Så sa han at "jeg synes i grunnen det er hyggelig å sitte sammen med bare damer, jeg", og da svarte jeg at "det synes i grunnen vi også ", men da så han litt paff og fornærmet ut, gitt.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 15:42   #29
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Har nå svelget en god kamel!!! Og kommet meg ned fra min...

Er i grunnen veldig enig med deg, Skilpadda! (bare litt vanskelig å innrømme det)


men nå kan jeg hvertfall kalle meg en ekte






__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 15:59   #30
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Som kvinner er det gøy å snike seg inn på guttas territorium en gang i blant, det være seg militæret, bilshow, ingeniørstudier eller på jakt. Greitt nok.
Men det betyr ikke at vi kan oppnå denne effekten ved å opprette et gutteunderforum på et foreldreforum med 99% kvinner. Snarere tvert om, spør du meg. Hvis vi vil ha med gutta må de rekrutteres på hjemmebane. Og de må oppfordres til å være med på hele forumet.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 19:10   #31
Mr-JG
Juhuu...
 
Mr-JG sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sogndal
Innlegg: 38
Mr-JG har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Tror for min del at det er greit som det er, uten noe direkte guttehjørne.
Vi kan jo være gutteklubben kjekk og grei likevel vi Blir nok flere av oss skal dere se ....


Øl er iallefall godt , Bil er ok så lenge det er litt fornuftig, sport kan jeg godt se hvis det er VM, OL eller tilsvarende viktig, og trening kan være moro(for ca 8 år siden) hehe.(men nå skal jeg skjerpe meg, var ute og gikk tur sammen med HP i går kveld, og satser på at det blir flere ganger ).

__________________
JG
Mr-JG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 19:49   #32
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Skal innrømme at jeg innerst inne har litt bildilla, og egentlig har jeg ganske bra peiling på bil... Så jeg vil gjerne være med på bilforum.

Øl har jeg også bittelitt peiling på.....

Og hjemme er det jeg som er admin på data'n.

Vil altså ikke at disse temaene skal være bare for gutter.

Graulerer med dagen, forresten, Ryli!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 08:03   #33
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes heller vi kan opprette flere temarettede underforum med mindre "dameaktige" ting etter hvert, og heller ha litt ekstra lav terskel for ønsker som kommer fra pappaene på forumet. Siden de er i så voldsomt mindretall, kan godt deres stemme telle litt ekstra mye i utformingen.

Det synes jeg var en veldig god idé. Jeg vil også diskutere sånne manneting, nemlig. Drikker ikke øl om dagen, men senest på lørdag beviste jeg at jeg kan fortelle groviser og slå meg på låret og sånn uten øl innabords. Digger tekniske ting, og er ikke noen god husmor.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no