Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Anbefal meg en bil

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-06, 22:18   #1
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Anbefal meg en bil

Jeg vil ha ny bil, eller ny brukt bil

Nå har vi en 95- mod. Volvo 850 som er oppbygd til V70. Er superfornøyd med den, men vil ha en som er litt høyere slik at ungene ser litt mer. Nå sitter eldste å bøyer seg mot midten for å se ut. Nakkestøttene i Volvo er så fordømt store. Vi har bare to unger så det er ikke must med 7-seter, men hadde vært greit å ha slik at vi kan ha med en eller to ekstra. Diesel og automat er også kjekt Ikke for høy prisklasse siden vi ikke har lyst å ta opp noe særlig i billån nå, regner med at vi får ca. 100.000 for den vi har nå. Har sett litt på Opel Zafira på nettet men ikke sett den live ennå, dvs. har sikkert sett den men ikke visst at det er den

Kom igjen med anbefalinger

Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 19:11   #2
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en bil

Subaru Forester er høy, bra i bakker og på vinterføre (hvis dette er aktuelt for dere) og ikke alt for dyr. Vurderte den seriøst da vi skulle kjøpe bil nå.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 19:18   #3
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en bil

Anbefaler VELDIG Opel Zafira!

Den har vi hatt, og jeg elsket den bilen. Satt høyt oppe, god plass både foran, bak og i bagasjerom. Stødig på veien og god på vinterføre !

Eneste grunnen til at vi bytta var at vi kun hadde 2 seter... og med ei snuppe i livet vårt måtte vi ha 5 seters, og da hadde vi ikke råd til den Zafiraen vi ønsket. Men mulig vi kommer tilbake til den ja.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 19:29   #4
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en bil

Vi har en Opel Zafira!

Jeg kjører ikke selv, men mannen min er strålende fornøyd. Jeg er også det, men da altså som passasjer. Poden sitter bra i baksetet og ser god ut av vinduet. Bilen er romslig også.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 22:07   #5
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en bil

*dytter denne litt opp jeg*

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 18:08   #6
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en bil

Nå ser vi litt på VW Touran og Chrysler Grand Voyager Pappa anbefaler Chrysler fordi han jobber på amerikansk merkeverksted og mener dette er den beste bilen når det gjelder kjørekomfort. Men det må være en 3,3 liter minst og det MÅ være bensin (diesel er det bare problemer med) Vil ikke kombiutgaven for den er det så trangt i baksetet på, vil ha 7 seter med 4 kapteinstoler og benk bakerst. Kravstor som jeg er så har vi ikke funnet det vi vil ha ennå, men har det ikke travelt Touran er vel mest fordi den kan vi ha diesel på og den er en relativt billig 7-seter.

Fortsett gjerne å komme med anbefalinger

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 18:34   #7
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en bil

Vi har Mazda 5 som er en 7 seter og er veldig fornøyd. Endelig kom lille meg litt høyere opp.

Ellers så har du jo også Toyota Previa som er stor og romslig.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 17:14   #8
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en bil

Da ble det bil på oss i dag En Plymouth Grand Voyager 1999 mod. 7 seter Ikke ny bil for det har vi ikke råd til Denne fikk vi for det samme som vi får igjen for den vi har. Har hatt med pappa på råd for han jobber på verkstedet hos amerikansk merkeforhandler og har mye erfaring med disse bilene. Han mente denne var 70-80.000 underpriset, flaks for oss Nå gleder jeg meg bare til vi får den på søndag

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 17:20   #9
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal meg en bil

Honda Accord Tourer
Honda C-RV
Honda F-RV

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no