Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva synes dere om slike uttalelser?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-08, 01:19   #81
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om slike uttalelser?

"Måtte h*n bare møte røde lys på sin vei!"
"Jeg unner h*m/nne en fremtid i telefonkø hos NAV*

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 01:21   #82
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva synes dere om slike uttalelser?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

""Jeg unner h*m/nne en fremtid i telefonkø hos NAV*

Prøv heller Statens Lånekasse. Det er en skjebne enda verre.

  Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 01:21   #83
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes dere om slike uttalelser?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

"Jeg unner h*m/nne en fremtid i telefonkø hos NAV*

Nå begynner det å likne noe!

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 01:23   #84
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes dere om slike uttalelser?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Hm. På den ene siden så virker faktisk det å si "Jeg synes de skal bli kastrert med en sløv plastskje" mindre drastisk enn å si "Jeg synes det skal være dødsstraff".

Dette fordi jeg tolker utsagn som er litt fargerike til å være mer et uttrykk for et sinne enn et faktisk ønske.



Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Dere skal være veldig glade for at dere ikke er i mitt hode når jeg tenker mitt om barneovergripere og den slags. *psykopat*
Ellers er jeg på linje med Skremmern.

Jeg er helt på linje med Esme, DM, Inagh og Iset her.
Jeg kan godt finne på å si slike ting, det blir som en liten ventil på lik linje med banning.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 01:23   #85
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om slike uttalelser?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

"Jeg unner h*m/nne en fremtid i telefonkø hos NAV*

Du er en ond, ond kvinne, aC.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 01:23   #86
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes dere om slike uttalelser?

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Prøv heller Statens Lånekasse. Det er en skjebne enda verre.

Eller kunde"service" hos Lyse.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 01:23   #87
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om slike uttalelser?

Takk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 01:40   #88
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes dere om slike uttalelser?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

"Måtte h*n bare møte røde lys på sin vei!"
"Jeg unner h*m/nne en fremtid i telefonkø hos NAV*

Eller: Stå i kø på XXL for å få kjøpt ski til ungene.
En-1-EN i disken der man får hjelp rett før jul

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 01:48   #89
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om slike uttalelser?

"Måtte h*n jobbe som pakkehjelp på Oslo City i desember"

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 08:57   #90
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva synes dere om slike uttalelser?

Jeg bare minner om at heller ikke her i landet skal straffer være 'cruel or unusual'.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 09:00   #91
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om slike uttalelser?

Faen. Har vi gått bort fra øye for øye, tann for tann, altså?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 09:07   #92
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes dere om slike uttalelser?

Jeg reagerer ikke på slike uttalelser. Synes det er helt greit å bruke slikt til å beskrive følelsene sine ovenfor handlingen. Så lenge ikke det er små barn tilstede

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 09:40   #93
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva synes dere om slike uttalelser?

Jeg synes igrunnen det er et tegn på at folk er friske når de enda reagerer på slike handlinger med sterke nok følelser til at det kommer til utrykk både kreativt og kraftig. Pedofile overgrep for eksempel er så ille at det er bra at folk tenner på alle pluggene.

Selv har jeg observert at jeg etterhvert har blitt noe kaldere til de verste overgriperne og ikke lenger blir harm og ønsker dem all verdens onde straffer - jeg har landet mer på linjen av at disse er det ikke noe å gjøre med annet enn å innse at de vil aldri endre seg. Og forskjellen på dem og meg og med meg de fleste av dere, er at de utfører sine fantasier, mens vi avstår.

Dermed har jeg etterhvert funnet ut at det igrunnen er det greieste å sette overgripere i spjellet med tatovering i panna som sier akkurat hva de har gjort, så lærer de kanskje i løpet av oppholdet sitt der hvordan mottagerenden av gjerningene deres har hatt det.

Også er jeg igrunnen ikke for å slippe dem ut i noe samfunn mer. De får først bevise at de kan mestre ansvaret bedre enn ved den første sjansen de fikk. Det er ikke greit å sette en pedofil gærning ut til å gå fritt blant mine unger fordi han har sittet i et dedikert rom i antall oppmålte dager. Vi vet at det erfaringsmessig ikke betyr at ugjerningene opphører - dermed kan de ikke slippes løs igjen.

Så får det være opp til mine kjære med-fp'ere å si om min ærlige mening om evig fortapelse er verre enn de andre straffemetodene her. Jeg synes på en måte det selv, for min mening er preget av en øredøvende likegyldighet til overgriperes menneskelige rettigheter. Etter min mening har en som velger å begå overgrep mot barn fraskrevet seg de rettigheter han opprinnelig hadde som verdensborger.

  Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 09:44   #94
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om slike uttalelser?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

"Måtte h*n jobbe som pakkehjelp på Oslo City i desember"

Den fine forbannelsen fra Ford Fairlane ("If either of you ever has a son, I hope his dog dies") er kanskje i brutaleste laget?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 09:50   #95
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.976
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om slike uttalelser?

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Mora mi har blitt overhørt med først lyden av en hammer som klasker ned på en tommel, to sekunders intens stillhet, og så "Det var da Forferdelig så Vondt det gjorde da!"
..men hun kunne antakelig få Gandhi til å fremstå som en balltresvingende fotballpøbel.



Det var da fælt så mye innestengt ondskap som kom ut i denne tråden, da. Telefonkø hos NAV, popcorn melleom tenna. Nei, verden går av hengslene, sier jeg bare.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 11:31   #96
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva synes dere om slike uttalelser?

Jeg synes det er fantastisk befriende å få ut litt steam, enten skriftlig eller via banning.

Når det kommer til pedofile og slikt så blir jeg fysisk dårlig ja, men det holder ikke for meg å bare være det - jeg kommer gjerne med stygge tanker eller ord for å virkelig markere avskyen jeg føler.


Så klart trenger man ikke gå i detalj og beskrive voldlige ting man gjerne mener forbryteren fortjener... men det er vel neppe noen som mener det bokstavelig, det er jo bare et uttrykk for avsky.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 11:55   #97
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva synes dere om slike uttalelser?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Dere skal være veldig glade for at dere ikke er i mitt hode når jeg tenker mitt om barneovergripere og den slags. *psykopat*

*medpsykopat*

Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no