Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-12, 20:54   #121
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

I dag har jeg kjøpt denne:



og de grønne pumpsene som Fløyel la inn bilde av. Nå lurer jeg på om jeg burde ha dem i blå også.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv  
Gammel 02-05-12, 08:56   #122
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.267
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Jeg kjøpte denne i helgen

men i denne fargen

Og jeg er ganske sikker på at jeg må ha både sko og jakke til.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv  
Gammel 02-05-12, 09:11   #123
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.343
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Jeg kjøpte denne i helgen

Med hatt? Hatt er så stilig - jeg skulle ønske jeg tillot meg selv å gå med morsomme hatter litt oftere!

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 02-05-12, 09:15   #124
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.267
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Med hatt? Hatt er så stilig - jeg skulle ønske jeg tillot meg selv å gå med morsomme hatter litt oftere!

Nei, hatt kjøpte jeg ikke.
Jeg elsket hatter da jeg var liten og mormoren min var helt sikker på at jeg kom til å bli en hattedame etter utallige timers lek med hennes hatter og besøk i hatteavdelingen på Steen & Strøm. Kanskje jeg skal vurdere det?

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv  
Gammel 02-05-12, 09:30   #125
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.343
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Kanskje jeg skal vurdere det?



Hatt er bra. Om man kler hatten, sier det seg selv at det blir bra, og om man ikke kler den, blir det likevel bra (for omgivelsene).

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 02-05-12, 10:24   #126
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden










__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv  
Gammel 02-05-12, 14:54   #127
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Annet fremkomstmiddel enn Bloppy, men utrolig gode

__________________
Kahlan er ikke aktiv  
Gammel 02-05-12, 15:20   #128
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Kahlan, her.

Annet fremkomstmiddel enn Bloppy, men utrolig gode




Og endel lekrere.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv  
Gammel 02-05-12, 15:39   #129
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Kahlan, her.

Annet fremkomstmiddel enn Bloppy, men utrolig gode

Veldig fine, hvilket merke er det?

Ina er ikke aktiv  
Gammel 02-05-12, 15:45   #130
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Er disse helt røde? De går ikke mot rosa eller orange ? Jeg er i desperat behov for knallrøde gode sko

Opprinnelig lagt inn av Kahlan, her.

Annet fremkomstmiddel enn Bloppy, men utrolig gode

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 02-05-12, 18:05   #131
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Veldig fine, hvilket merke er det?

Wonders: http://www.brandos.no/wonders/i-2050-silk-carmen/a47028

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Er disse helt røde? De går ikke mot rosa eller orange ? Jeg er i desperat behov for knallrøde gode sko

De er ikke brannbilrøde, litt dusere/mattere/"slittere". Jeg synes ikke de går mot orange eller rosa, men jeg er ikke god på å skille nyanser

__________________
Kahlan er ikke aktiv  
Gammel 05-05-12, 00:54   #132
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Shopping litt her og der.

Kjole fra aspirestyle.co.uk



Min fjerde kjole fra Indiska denne våren...... Men de er jo billig i innkjøp da.



og til slutt et par beige pumps fra Geox, nydelige på foten.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv  
Gammel 05-05-12, 09:25   #133
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.


og til slutt et par beige pumps fra Geox, nydelige på foten.

Kjempefine! Og jeg trenger noen pumps som er gode å gå i. Hvor fant du de?

Mirmell er ikke aktiv  
Gammel 05-05-12, 13:55   #134
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Mirmell, her.

Kjempefine! Og jeg trenger noen pumps som er gode å gå i. Hvor fant du de?

På Brandos.no.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv  
Gammel 05-05-12, 14:49   #135
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

På Brandos.no.

Takk!

Mirmell er ikke aktiv  
Gammel 05-05-12, 17:41   #136
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Ny ørepynt i dag. Fikk gullbarer fra Mestergull i bursdagsgave, og de ble byttet inn mot disse:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg pynt.jpg (209,3 KB, 48 visninger)
Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 05-05-12, 23:52   #137
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.854
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Gnier'n har vært på shopping og anskaffet kjole til kr 160 på Vero Moda:



Sesongens perfekte grønnfarge!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 06-05-12, 01:28   #138
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Og en matchende "flagretopp" fra Sorbet. *finner ikke bilde av den *
Men den er lekker.

Linn Skåber har samme topp som meg, Jon Almaas spurte henne på Nytt på Nytt om hun hadde stjålet gardinene på pauserommet og Knut Nærum mente at hun garantert kom til å vinne i gjemsel på Zoologisk hage. Den er lekker - bare så det er sagt! Men jeg finner fremdeles ikke bilde av den. Ungene holdt på å daue av latter når vi så reprisen på programmet sammen i går.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 06-05-12, 10:24   #139
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Kjempefin farge og kjole, Bluen.

mocci: Den blå kjolen var kjempefin, hvilken str tilsvarer 38?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 06-05-12, 10:37   #140
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Linn Skåber har samme topp som meg, Jon Almaas spurte henne på Nytt på Nytt om hun hadde stjålet gardinene på pauserommet og Knut Nærum mente at hun garantert kom til å vinne i gjemsel på Zoologisk hage. Den er lekker - bare så det er sagt! Men jeg finner fremdeles ikke bilde av den. Ungene holdt på å daue av latter når vi så reprisen på programmet sammen i går.

Unnskyld, men;

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no