Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-12, 19:31   #101
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.


Skal jeg ha disse, tro?

Det heter at det ikke finnes dumme spørsmål, men ... Selvsagt skal du ha disse!

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 24-04-12, 21:00   #102
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Jeg har funnet med fine gode sandaler Neten aldri hatt fin sandaler, pga at alle har vært for små over "resta"
Tror sist jeg hadde finsandaler var et par jeg kjøpte i 2005 og kastet i 2008




Så er det bare å finne kjole som passer til de, til bryllupet jeg skal i ,i juli

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv  
Gammel 24-04-12, 21:02   #103
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Har du forresten sett kjolen forfra, Nessie?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 24-04-12, 21:22   #104
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

De grønne skoene der er så fine at jeg nesten dåner.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv  
Gammel 24-04-12, 23:33   #105
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Søster'n og jeg har vært på shopping idag og jeg fikk meg de kuleste jeans-skoene til sommeren:



Og en matchende "flagretopp" fra Sorbet. *finner ikke bilde av den *
Men den er lekker.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 25-04-12, 08:41   #106
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.


Skal jeg ha disse, tro? Det er ti minutter å gå til lille vinker fra meg. Hvis jeg slentrer...

Jaaaa!! Kjempefine. (de blir for høye for meg og min dårlige rygg, men kunne jeg hatt slike, hadde jeg ikke vært et sekund i tvil. ).

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 25-04-12, 10:39   #107
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Søster'n og jeg har vært på shopping idag og jeg fikk meg de kuleste jeans-skoene til sommeren:



Og en matchende "flagretopp" fra Sorbet. *finner ikke bilde av den *
Men den er lekker.

Åh! Nå fikk jeg virkelig et stort problem - grønne sandaler eller herme etter fløyel? Hvor får man kjøpt slike?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 25-04-12, 13:11   #108
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Åh! Nå fikk jeg virkelig et stort problem - grønne sandaler eller herme etter fløyel? Hvor får man kjøpt slike?

De er griselekre. Jeg spradet rundt i disse i hele går. Mannen så litt rart på meg når jeg stod og pusset tennene i mine grønne nye sko. Kjøpt på DNA. Er Roots som har de.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 25-04-12, 13:45   #109
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Jeg skjønner at grønt er fargen i år. Selv sliter jeg med å finne ut hvilke sko jeg skal ha i sommer. Jeg har blitt så innmari glad i å gå i joggesko, men de passer jo ikke til alle antrekk og anledninger. Jeg kan ikke ha de überkule over her ettersom de har så høy hel.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv  
Gammel 27-04-12, 11:22   #110
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Kjole fra Asos, med 10 % rabatt kom jeg akkurat under 200 kr.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv  
Gammel 27-04-12, 14:37   #111
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.319
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

50 % salg.
Håper bare ikke den er superkort.

Denne ble min i dag

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 27-04-12, 15:11   #112
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Disse:

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 27-04-12, 17:35   #113
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Denne ble min i dag

Den er kjempefin, men jeg lurer på hvordan den er foran, jeg har vært på nippet til å bestille et par ganger tidligere, men slått det fra meg siden jeg ikke har sett bilde foran.

Har du mulighet til å legge ut et bilde av den ?

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 27-04-12, 17:41   #114
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.319
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Jeg kan gjøre det nå etter middagen, overtok den etter Nessie, hun synes den ble for kort til henne.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 27-04-12, 18:35   #115
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.319
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Her er bilde av meg i kjolen forfra. Jeg kjøpte meg et smalt brunt belte på Kapp Ahl i dag

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_2630.jpg (196,3 KB, 190 visninger)
__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 27-04-12, 18:51   #116
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Takk. Den var veldig veldig fin, og du kledde den kjempegodt!

Håper de har igjen flere, for nå fikk jeg lyst til å bestille.

Hvordan er den i størrelsen ?

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 27-04-12, 19:00   #117
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.319
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Takk

Denne er i M, jeg bruker som regel M eller 38/40. Vil si at den var romslig i størrelsen egentlig, mulig S hadde gått fint, men den skal vel ikke være supertrang heller.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 27-04-12, 19:06   #118
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Her er bilde av meg i kjolen forfra. Jeg kjøpte meg et smalt brunt belte på Kapp Ahl i dag

Så fin du ble! Veldig kledelig med smalt, brunt belte til.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 27-04-12, 22:09   #119
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Jeg kan gjøre det nå etter middagen, overtok den etter Nessie, hun synes den ble for kort til henne.

....
Jaja... fin kjole.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 28-04-12, 19:56   #120
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden



Chablis er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no