Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-12, 17:02   #1021
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 30-03-12, 22:07   #1022
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Camomilla- den er såå fin

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 30-03-12, 22:10   #1023
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Takk.
Har siklet på den i sikkert 1 år nå om ikke lengre.

Kjøpt en trench coat på VIC, men finner ikke bilde av den noe sted. Elendige nettsider.
Den er beige, lett innsvinget og har brune kanter og bak kraven er den blå av alle ting.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 31-03-12, 16:01   #1024
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Nå har jeg og kjøpt det.

Christa er ikke aktiv  
Gammel 31-03-12, 16:30   #1025
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Christa, håper du blir like fornøyd som meg.
Camomilla, den sikler jeg og på, kjempefin.

dharma er ikke aktiv  
Gammel 31-03-12, 16:41   #1026
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Jeg syns Lindex sine chinos til 199 var et veldig godt kjøp, så nå har jeg både rød, oransj og beige. De satt fint på og jeg syns de hadde bra stoff/sømmer/detaljer, ikke minst til den prisen. Oppfriskende med litt farger nå.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 31-03-12, 21:15   #1027
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg syns Lindex sine chinos til 199 var et veldig godt kjøp, så nå har jeg både rød, oransj og beige. De satt fint på og jeg syns de hadde bra stoff/sømmer/detaljer, ikke minst til den prisen. Oppfriskende med litt farger nå.

De hadde bare str 34 og 44 på det nærmeste senteret her (i rød som jeg ønsket meg). Mon tro om jeg finner den et annet sted?

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv  
Gammel 31-03-12, 21:17   #1028
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Det begynte å bli litt utsolgt der jeg var også, de hadde ikke alle størrelsene.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 31-03-12, 21:26   #1029
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Jeg kjøpte meg Nike Lunareclipse løpesko i sommer og ble så glad i de at jeg måtte ha et par som hverdagssko også.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv  
Gammel 31-03-12, 22:08   #1030
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!


Mirmell er ikke aktiv  
Gammel 31-03-12, 22:37   #1031
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Mirmell, her.


Fine! (Kan man bruke horisontale striper hvis man er litt fyldig?)

Storm er ikke aktiv  
Gammel 31-03-12, 22:47   #1032
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Fine! (Kan man bruke horisontale striper hvis man er litt fyldig?)

Klart man kan (selv om vertikale kanskje er "snillere" mot figuren). Spesielt om plagget ikke er sånn supertettsittende.

Mirmell er ikke aktiv  
Gammel 01-04-12, 12:35   #1033
silje
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 544
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg kjøpte meg Nike Lunareclipse løpesko i sommer og ble så glad i de at jeg måtte ha et par som hverdagssko også.

Fine ! Hvilken butikk ? Finner den hos gmax i en annen farge. Alle kjedene har sånn fokus på Asics, men mine føtter liker best Nike.

silje er ikke aktiv  
Gammel 01-04-12, 22:32   #1034
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg syns Lindex sine chinos til 199 var et veldig godt kjøp, så nå har jeg både rød, oransj og beige. De satt fint på og jeg syns de hadde bra stoff/sømmer/detaljer, ikke minst til den prisen. Oppfriskende med litt farger nå.

Jeg har beige men har lyst på rød og blå eller grønn også. Dersom noen ser dem i str 40 noe sted så hyl ut!

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 02-04-12, 01:56   #1035
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Jeg har litt bred vrist, og kjøper gjerne pumps bitte litt for store (str. 40) og med reim over, slik at de ikke skal bli for trange. Men uten reim vil str. 40 glippe. Hadde dog så lyst på et par vanlige sorte pumps, og fant disse hos Brandos der en person skrev som kommentar, at de var noe store i str. Så da prøver jeg dem i 39. Jeg syntes de var stilige. Merket er Buffalo.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 02-04-12, 08:49   #1036
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av silje, her.

Fine ! Hvilken butikk ? Finner den hos gmax i en annen farge. Alle kjedene har sånn fokus på Asics, men mine føtter liker best Nike.

XXL har dem.

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Jeg har beige men har lyst på rød og blå eller grønn også. Dersom noen ser dem i str 40 noe sted så hyl ut!

De er til og med utsolgt på nettbutikken, så jeg har gitt opp. Paradoks at de fortsatt annonserer for dem på TV.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv  
Gammel 03-04-12, 12:57   #1037
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Skjerf

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv  
Gammel 03-04-12, 12:59   #1038
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Bluse

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv  
Gammel 03-04-12, 13:06   #1039
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Bukse

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv  
Gammel 03-04-12, 18:39   #1040
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Har tro på at hun skal være sporty fremover:







__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no